Majer Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Det har seg sånn at kjæresten og jeg har flyttet til hennes hjemby siden hun er en kroniker med lite penger. Hun har sagt at jeg kan være med andre kvinner i tillegg til henne, noe jeg synes er hyggelig. Kravet er at færrest mulig skal få vite om dette sånn at ikke familien hennes finner ut av det. Alle jeg møter på vår alder her er småbarnsforeldre med kjæreste eller av typen man tenker kommer til å ende opp med både kols, diabetes og det som er. Men i dag fant jeg en life-hack. Jeg gikk på det lokale kjøpesenteret og så at flere av de som jobber i butikkene er et par år yngre og ser sunne ut. Det tenker jeg reduserer sannsynligheten for at de er i forhold, men jeg kan ikke vite det. Da jeg gikk forbi den ene butikken fikk jeg et hei av en ansatt og vi ble stående og prate litt. Hun ga meg fire IOIs på kort tid. Har man fått tre indikasjoner på interesse er det trygt å anta at personen finner deg attraktiv Så kommer problemene: 1 Hvordan sjekker man opp ansatte i en butikk? Ansatte har ingen mulighet til å trekke seg unna om man blir pågående og de må være mer høflige enn de egentlig ønsker å være. Jeg vil ikke at hun skal føle seg invadert 2 Hvordan skal jeg nevne at jeg har kjæreste? Jeg tror jeg vil føle meg ukomfortabel med å nevne det, og nevner man det blir vel fort ting litt seriøst? Er det noe jeg kan vente med å nevne til et senere tidspunkt? Jeg er veldig rusten når det kommer til sjekking, men jeg er ikke redd for avvisning
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Her er det 1000 røde flagg, Jeg tror virkelig at det er noe galt med deg. Og jeg er mann Anonymkode: 57cbd...b8f 5 6
Blueberrymuffin Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Mann her, og dette var bare drøyt. Nei, man sjekker ikke opp yngre kvinner som er på jobb. Hadde jeg selv vært kvinne i en slik situasjon, hadde jeg kontaktet ledelsen eller vakt om du ikke gikk. Og du er i et forhold, stakkars dame. Har egentlig ikke så mye mer å si, ble litt tom for ord her. Matt. Som den over skrev, her er det så mange 🚩🚩🚩🚩🚩. Problemet er ikke at du er rusten på dating, her er det andre større problemer. God bedring. Endret 7. mars 2024 av Blueberrymuffin 5 4
Majer Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her er det 1000 røde flagg, Jeg tror virkelig at det er noe galt med deg. Og jeg er mann Anonymkode: 57cbd...b8f Det er absolutt noe galt med meg, men det går bra siden jeg er oppegående nok til å forutse mulige scenarioer. Jeg har litt symptomer av diverse, men ingenting er sterkt nok til at jeg vil kunne få en diagnose. Hadde jeg ikke eid empati så hadde jeg jo bare prøvd meg uten å tenke på henne, men det er pga henne at jeg spør her. Jeg ønsker virkelig ikke å sette henne i en ubehagelig situasjon selv om jeg merket interesse. For alt jeg vet kan hun til og med være i forhold, men bare tenke at jeg er attraktiv Endret 7. mars 2024 av Majer
bullehurk Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden): Problemet er ikke at du er rusten på dating, her er det andre større problemer Eller at det bare er tøv (troll) . På den annen side, så finnes det nok av sosialt tilbakestående folk her ...... 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Du har ingen måte å gjøre dette på på en ordentlig måte. Skal du behandle potensielle damer med respekt så må du være ærlig med dem fra første øyeblikk, at du kun er ute etter sex, da du er i et åpent forhold. (Men med å være ærlig så vil du ikke unngå at du får et rykte på deg.) Eneste måten du kan gjøre det på er om du går på en nettside for folk som søker elskere, og der er åpne om det. Da har du kanskje en mulighet til å holde det at du ligger rundt skjult for hennes omgangskrets. Men slik du legger det opp så viser du at du ikke har tenkt å være ærlig. Og dermed oppfører du deg som en gammel gris og drittsekk istedenfor. I tillegg vil du få et dårlig rykte på deg, noe som igjen vil gå utover hun du har hjemme som du burde være glad i og respektere mer enn som så, enn å sette henne i den situasjonen at hun blir snakket om, stadig må forklare andre at dere har åpent forhold osv. Hun fortjener bedre enn det du nå legger opp til. Og det vet du, om du er ærlig... Anonymkode: 3c54f...a9c 2
Blueberrymuffin Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 Majer skrev (11 minutter siden): Det er absolutt noe galt med meg, men det går bra siden jeg er oppegående nok til å forutse mulige scenarioer. Jeg har litt symptomer av diverse, men ingenting er sterkt nok til at jeg vil kunne få en diagnose. Hadde jeg ikke eid empati så hadde jeg jo bare prøvd meg uten å tenke på henne, men det er pga henne at jeg spør her. Jeg ønsker virkelig ikke å sette henne i en ubehagelig situasjon selv om jeg merket interesse. For alt jeg vet kan hun til og med være i forhold, men bare tenke at jeg er attraktiv Det er pga du bryr deg om alle de potensielle kvinnene du skal misbruke at du spør her først? Dette blir for dumt. Hadde du faktisk brydd deg og hatt litt empati hadde det stoppet med tanken, og du hadde forstått hvor umoralsk og feil dette er. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #8 Skrevet 7. mars 2024 Skal du ha flere kjærester eller bare en sexpartner? Det kan ha noe å si for fremgangsmåten. Men uansett er det vanligst å holde seg til nakenprat, fetlife eller andre sexsider for å skaffe seg diskré partnere. Det er mest ryddig når man ikke skal få dårlig rykte. Ellers er det mange kvinner som ikke bryr seg om du har kjæreste fra før, så lenge du er god i senga. Anonymkode: 5e4f6...234
Majer Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har ingen måte å gjøre dette på på en ordentlig måte. Skal du behandle potensielle damer med respekt så må du være ærlig med dem fra første øyeblikk, at du kun er ute etter sex, da du er i et åpent forhold. (Men med å være ærlig så vil du ikke unngå at du får et rykte på deg.) Eneste måten du kan gjøre det på er om du går på en nettside for folk som søker elskere, og der er åpne om det. Da har du kanskje en mulighet til å holde det at du ligger rundt skjult for hennes omgangskrets. Men slik du legger det opp så viser du at du ikke har tenkt å være ærlig. Og dermed oppfører du deg som en gammel gris og drittsekk istedenfor. I tillegg vil du få et dårlig rykte på deg, noe som igjen vil gå utover hun du har hjemme som du burde være glad i og respektere mer enn som så, enn å sette henne i den situasjonen at hun blir snakket om, stadig må forklare andre at dere har åpent forhold osv. Hun fortjener bedre enn det du nå legger opp til. Og det vet du, om du er ærlig... Anonymkode: 3c54f...a9c Jeg ønsker sitationship, men du har kanskje et poeng. Hvordan skal menn som bare er ute etter sex oppføre seg? Jeg er redd for at mennesker på sånne nettsider ofte ikke er de mest oppegående menneskene, og at de kan ha både den ene og den andre sykdommen, men det kan hende det bare er jeg som er dømmende og at det ikke stemmer. Uansett takk for et godt svar. Jeg vil ikke kalle det å være ærlig, for forteller man ikke om et forhold så lyver man ikke heller. Jeg tenker ordet åpen er bedre. På tinder er det mange som ikke forteller om de er ute etter sex eller forhold første gang man snakker med de. Kommentaren din har fått meg til å bestemme meg for å være åpen
Majer Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2024 Blueberrymuffin skrev (6 minutter siden): Det er pga du bryr deg om alle de potensielle kvinnene du skal misbruke at du spør her først? Dette blir for dumt. Hadde du faktisk brydd deg og hatt litt empati hadde det stoppet med tanken, og du hadde forstått hvor umoralsk og feil dette er. Hva som er moralsk riktig og galt å gjøre i dette landet er vanskelig. Vi bryter alle med moral hele tiden. Mange har datet folk som bruker illegale rusmidler og dermed finansiert tvangsprostitusjon. Andre igjen bruker diesel og skader miljøet. Vi er alle forferdelige mennesker, men man kan allikevel prøve å tenke litt på de rundt seg 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 Majer skrev (4 minutter siden): Jeg ønsker sitationship, men du har kanskje et poeng. Hvordan skal menn som bare er ute etter sex oppføre seg? Jeg er redd for at mennesker på sånne nettsider ofte ikke er de mest oppegående menneskene, og at de kan ha både den ene og den andre sykdommen, men det kan hende det bare er jeg som er dømmende og at det ikke stemmer. Uansett takk for et godt svar. Jeg vil ikke kalle det å være ærlig, for forteller man ikke om et forhold så lyver man ikke heller. Jeg tenker ordet åpen er bedre. På tinder er det mange som ikke forteller om de er ute etter sex eller forhold første gang man snakker med de. Kommentaren din har fått meg til å bestemme meg for å være åpen Du kan jo gå ut fra at andre på slike nettsteder er omtrent som deg selv... Og jo, om du ikke forteller at du er i et forhold så lurer du disse damene helt bevisst, da er du hverken ærlig eller åpen. Så du bør være "åpen" fra første øyeblikk, slik at kvinnene ikke får inntrykk av at du vil ha et forhold. For du er vel ikke ute etter å ødelegge andre kvinner? Godt du har bestemt deg for å være åpen - sørg for å være det før du gir kvinnene forhåpninger om noe mer, og alltid i god tid før sex! Anonymkode: 3c54f...a9c 1
Fighter83 Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 Om du tørr: så sier du rett ut at du er interessert i videre kontakt med personen utenfor nærsenteret og lurer på om hun vil legge deg til på snap. 1
DoorKnob Skrevet 7. mars 2024 #13 Skrevet 7. mars 2024 Du Mejer, du Mejer.. Vad skall man säga? Jeg tenker i hvert fall at det er positivt at du rådfører deg med folk som innehar mer sosial kompetanse enn deg selv før du foretar deg noe. Det vitner, om ikke annet, om en viss selvinnsikt. Har du blitt noe klokere av tilbakemeldingene? 1 1
Gjest Hoia Skrevet 7. mars 2024 #14 Skrevet 7. mars 2024 Du må aldri sjekke noen opp noen steder der du samtidig låser dem. På jobb er man låst, så du må for all del ikke sjekke opp noen på jobben deres.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #15 Skrevet 7. mars 2024 Ikke sjekk opp kvinner på jobb. De får betalt for å være hyggelige mot de som kommer inn i butikken, er nødt til å snakke med deg selv om de egentlig ikke vil og de kan ikke rømme. Det er bare dårlig gjort å sette dem i en slik situasjon, og veien er ekstremt kort til trakassering. Anonymkode: f4b3f...307 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #16 Skrevet 7. mars 2024 La dem være ifre er mitt tips. Bare fordi du får lov av kjæresten betyr ikke at noen faktisk skal ønske å bli blandet inn i dette tullet deres. Anonymkode: 1798a...e38
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #17 Skrevet 7. mars 2024 Majer skrev (49 minutter siden): Jeg ønsker sitationship, men du har kanskje et poeng. Hvordan skal menn som bare er ute etter sex oppføre seg? Jeg er redd for at mennesker på sånne nettsider ofte ikke er de mest oppegående menneskene, og at de kan ha både den ene og den andre sykdommen, men det kan hende det bare er jeg som er dømmende og at det ikke stemmer. Uansett takk for et godt svar. Jeg vil ikke kalle det å være ærlig, for forteller man ikke om et forhold så lyver man ikke heller. Jeg tenker ordet åpen er bedre. På tinder er det mange som ikke forteller om de er ute etter sex eller forhold første gang man snakker med de. Kommentaren din har fått meg til å bestemme meg for å være åpen Det er jo ikke du heller, så heller draril et shady nettsted. Anonymkode: 1798a...e38 1
Majer Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #18 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke du heller, så heller draril et shady nettsted. Anonymkode: 1798a...e38 Ja, men jeg vil ikke rulle i sexpartnere heller. Jeg vil kanskje ha en ny i året. Finner jeg andre mennesker der inne som ikke er med flere enn det? Like barn leker best
Blueberrymuffin Skrevet 7. mars 2024 #19 Skrevet 7. mars 2024 Majer skrev (4 timer siden): Hva som er moralsk riktig og galt å gjøre i dette landet er vanskelig. Vi bryter alle med moral hele tiden. Mange har datet folk som bruker illegale rusmidler og dermed finansiert tvangsprostitusjon. Andre igjen bruker diesel og skader miljøet. Vi er alle forferdelige mennesker, men man kan allikevel prøve å tenke litt på de rundt seg Hvordan er det å date noen med et rusproblem synonymt med å støtte tvangsprostitusjon. Kan du forklare hvordan du mener dette henger sammen? 😳 Du kan da seriøst ikke mene og sammenligne det å kjøre en dieselbil med å lure og utnytte yngre jenter. 😳 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #20 Skrevet 8. mars 2024 Uansett om du er flink på dating eller ei, tror jeg det er få om ingen kvinnner som er interessert i et slik forhold. Altså et forhold som kun er sex fra en mann med dame. Er du en av de rikeste mennene i landet, og samtidig veldig sjarmerende, kan du kanskje være heldig å få napp. Må nesten le, du troller eller så lever du i en annen verden enn resten av oss. Anonymkode: f4d33...7de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå