Gå til innhold

Hvor lenge datet dere før dere ble sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor lenge det er vanlig å date før dere ble sammen? Vet at det ikke er en regel, men er bare nysgjerrig hva folk sier

Anonymkode: 49b1c...4f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En måned 

Anonymkode: 27a74...d6c

AnonymBruker
Skrevet

Datet vel i 9 måneder, men vi gikk også rett fra dating til å bli samboere 😅

Anonymkode: 5b337...bc5

AnonymBruker
Skrevet

To uker. Men forstod egentlig, gjensidig, at alt var rett nesten med en gang. 22 år siden nå. 

Anonymkode: b4460...799

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

To uker. Men forstod egentlig, gjensidig, at alt var rett nesten med en gang. 22 år siden nå. 

Wow, er dere fortsatt sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Den første datet jeg i 3 mnd før det skjedde noe mere. Oppdaget tidlig noe jeg ikke kunne tolerere, så jeg hoppet raskt av.
Den andre daten varte et par uker før vi ble kjærester, så samboere i mange år.
Den tredje, og nåværende kjente jeg som venn et par års tid før vi med ett kastet oss i hverandres armer. Så der datet vi egentlig ikke.

Anonymkode: aa6af...da8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Wow, er dere fortsatt sammen?

Det er vi. Er nå midt i 40-årene. Og alt er fortsatt veldig bra :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi regner dagen vi møttes som dagen vi ble sammen. Var kjærlighet ved første blikk, men definerte oss som kjærester etter kort tid. 

Anonymkode: ed059...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Tre uker, før han spurte om jeg ville være kjæresten hans. Flyttet sammen etter ett år, forlovet oss ca 6 måneder etter det. Giftet oss 9 måneder etter forlovelse. 

Anonymkode: 1768f...d56

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble sammen fra dag 1, var aldri noe vi hverken snakket om eller avtalte, det ble bare sånn og full klaff. Jeg kom ut av forhold for noen få år siden, og har 2 barn fra tidligere. Ny mann har ingen. Det ble så riktig fra første stund, han traff barna mine relativt raskt, var den første jeg introduserte de for etter at det ble slutt med pappan deres. Vi giftet oss ifjor og planlegger barn

Anonymkode: e15d1...b30

AnonymBruker
Skrevet

Tre uker 

Anonymkode: 3dcb3...828

Gjest Bromance
Skrevet

Vi datet i en måned. Har vært sammen i 21 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi endte vel egentlig ikke opp med å date, vi ble bare sammen fra første date, og regner den datoen som da vi ble sammen. Det har nå vært oss 2 i 20 år, fått 3 unger sammen, hus, bil og det som er, og ingen planer om å gjøre noen endringer på det 😊

Anonymkode: 481c9...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Strengt tatt så var det kun en date, for ble friendzonet et par uker etter det, men vi forble gode venner, selv om jeg hele tiden var ærlig om at jeg hadde et håp for oss,, og etter 6mnd så bestemte vi oss for å gi oss en sjanse😊

Anonymkode: 1785e...f70

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex 1 time etter at vi hadde møtt hverandre første gang, og det var oss to fra den kvelden. Dating har jeg ikke drevet med.

Anonymkode: 4f456...d80

AnonymBruker
Skrevet

Datet aldri. Var fucking good friends fra andre gang vi traff hverandre (traff hverandre første gang hos felles venner, så ingen date det heller). Etter noen måneder flyttet jeg inn hos han. Siden har vi vært sammen.

Anonymkode: 8d2ab...c42

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lurer på hvor lenge det er vanlig å date før dere ble sammen? Vet at det ikke er en regel, men er bare nysgjerrig hva folk sier

Forrige? Etter første date. Nåværende? Etter første date. Full klaff begge ganger. Begge fantastiske damer. 

AnonymBruker
Skrevet

2,5 måned her 😊

Anonymkode: e0b35...d60

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi hadde sex 1 time etter at vi hadde møtt hverandre første gang, og det var oss to fra den kvelden. Dating har jeg ikke drevet med.

Anonymkode: 4f456...d80

Ble kjærester etter å ha kjent hverandre i 1t? Bra det funket, men det høres veldig risky ut, du hadde jo null mulighet å vite hvem han er etter 1t

Anonymkode: 1785e...f70

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble kjærester etter ca 1,5 mnd med dating. Har vært sammen i ni år, er gift og har et barn.

Anonymkode: 3a750...32e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...