AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Jeg så et profilbilde av ei dame på FB, venn av en venn. Ble helt slått ut av utseende og etter hvert ble vi venner på FB og meget gode venner utenfor FB, og vi gjør ting sammen, kun hun og jeg PGA felles interesser og veldig god kjemi. Jeg er fremdeles stormforelsket etter 5 år og mener hun er drømmedamen min, min sjelevenn og verdens flotteste. Hun har alt jeg ønsker, og vi passer på alle felt, Dessverre er hun gift, så hun vet ikke at jeg elsker henne over alt på jord og ville gitt fra meg venstrarmen for å være i et forhold med henne. Jeg håper jo engang hun blir skilt (50% blir jo det) og det blir min tur. Det verste som kan skje er at hun blir skilt og finner en annen, da hadde jeg blitt knust. Patetisk, sikkert. Men hvordan skal man stenge ut slike sterke følelser, som ikke blekner med tiden? Jeg føler livet mitt står på vent når det gjelder forholdt, da ingen andre når opp til hennes nivå. Jeg elsker henne og begjæret er like sterkt nå som i begynnelsen ❤️ Vil gjerne høre hva andre tenker om dette, på saklig hvis. Trenger råd. Anonymkode: 0212c...b21
Trek Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 For å komme deg videre må du slutte med alle dagdrømmerier. Du burde også holde mer avstand til henne. For det bringer ikke mye bra med seg dette. Enten lar du henne gå, forteller henne hva du føler eller fortsetter livet på vent i uoverskuelig fremtid. Hva vil du? 6
Keiko99 Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Trek skrev (22 minutter siden): For å komme deg videre må du slutte med alle dagdrømmerier. Du burde også holde mer avstand til henne. For det bringer ikke mye bra med seg dette. Enten lar du henne gå, forteller henne hva du føler eller fortsetter livet på vent i uoverskuelig fremtid. Hva vil du? Jeg vil være i et forhold med henne
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Dersom hun hadde visst at du føler det sånn så hadde hun kanskje sett på deg som en stalker. Dersom du er enslig og ensom er det sikkert lett å bli oppslukt av fantasier og gjerne bli fiksert på en spesiell person. Eller om du egentlig allerede er i et fast forhold, så har du en oppfatning om at gresset er grønnere på den andre siden. Hun på sin side er gift og har ikke det samme behovet for å beundre noen på Facebook. Husk dessuten at Facebook bare gir et ytre bilde av en person. På Facebook legger man ut de tingene man er stolt av så man kan lett få et inntrykk av personen og dennes liv som er mye mer "glansbilde" enn virkeligheten er. Så en gang at sosiale medier og hvor mange følgere en dame har, jo høyere status fikk hun i menns øyne. Jeg oppfatter det faktumet som at dere menn derfor kan være utrolig overfladiske. Det er i alle fall veldig rart å elske noen man bare har litt kontakt med på Facebook. Anonymkode: de3d2...f3d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Keiko99 skrev (4 minutter siden): Jeg vil være i et forhold med henne Er du kvinne? Anonymkode: 7d8f4...a8f
Trek Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Keiko99 skrev (2 minutter siden): Jeg vil være i et forhold med henne Det var ikke egentlig spørsmålet, det vet vi jo. Det er ikke ett alternativ pr nå. Vil du la henne gå og gå videre med livet ditt? vil du fortelle henne hva du føler og ta det der ifra? eller vil fortsette som nå i uoverskuelig fremtid? Det er bare disse valgene du reelt har akkurat nå, så hva vil du? 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom hun hadde visst at du føler det sånn så hadde hun kanskje sett på deg som en stalker. Dersom du er enslig og ensom er det sikkert lett å bli oppslukt av fantasier og gjerne bli fiksert på en spesiell person. Eller om du egentlig allerede er i et fast forhold, så har du en oppfatning om at gresset er grønnere på den andre siden. Hun på sin side er gift og har ikke det samme behovet for å beundre noen på Facebook. Husk dessuten at Facebook bare gir et ytre bilde av en person. På Facebook legger man ut de tingene man er stolt av så man kan lett få et inntrykk av personen og dennes liv som er mye mer "glansbilde" enn virkeligheten er. Så en gang at sosiale medier og hvor mange følgere en dame har, jo høyere status fikk hun i menns øyne. Jeg oppfatter det faktumet som at dere menn derfor kan være utrolig overfladiske. Det er i alle fall veldig rart å elske noen man bare har litt kontakt med på Facebook. Anonymkode: de3d2...f3d Da har du ikke lest opprinnelig innlegg. Vi er veldig gode venner utenfor FB, og gjør ting sammen og har gjort det i over 5 år. Anonymkode: 0212c...b21
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #8 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du kvinne? Anonymkode: 7d8f4...a8f Mann Anonymkode: 0212c...b21
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 Vel antagelig er hun fornøyd der hun er, og du bør la henne i fred. Har du noen grunn til å tro at ekteskapet hennes ikke er greit? Anonymkode: 0a07a...6a8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 Her tenker jeg du får være ærlig med henne så får det briste eller bære. Du kan ikke sette livet ditt på vent for en gift kvinne. Anonymkode: 48278...3ae 1 1
TomSawyer Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg så et profilbilde av ei dame på FB, venn av en venn. Ble helt slått ut av utseende og etter hvert ble vi venner på FB og meget gode venner utenfor FB, og vi gjør ting sammen, kun hun og jeg PGA felles interesser og veldig god kjemi. Jeg er fremdeles stormforelsket etter 5 år og mener hun er drømmedamen min, min sjelevenn og verdens flotteste. Hun har alt jeg ønsker, og vi passer på alle felt, Dessverre er hun gift, så hun vet ikke at jeg elsker henne over alt på jord og ville gitt fra meg venstrarmen for å være i et forhold med henne. Jeg håper jo engang hun blir skilt (50% blir jo det) og det blir min tur. Det verste som kan skje er at hun blir skilt og finner en annen, da hadde jeg blitt knust. Patetisk, sikkert. Men hvordan skal man stenge ut slike sterke følelser, som ikke blekner med tiden? Jeg føler livet mitt står på vent når det gjelder forholdt, da ingen andre når opp til hennes nivå. Jeg elsker henne og begjæret er like sterkt nå som i begynnelsen ❤️ Vil gjerne høre hva andre tenker om dette, på saklig hvis. Trenger råd. Anonymkode: 0212c...b21 Gift eller ikke gift, gå for henne! De fleste er gift med feil person uansett så ser ingenting hellig med ekteskap kontra vanlige kjærester. 1
Eryn Skrevet 7. mars 2024 #13 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Merkelig at hun som gift kvinne bruker så mye tid sammen med deg slik at du klarer å bli forelsket i henne… bare en undring.. Jeg ville fortalt det, og avsluttet relasjonen etterpå. Slik du lever nå er jo oppskriften på EVIG selv- pining. Det finnes andre der ute, du må bare gi dem sjansen. Endret 7. mars 2024 av Eryn 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #14 Skrevet 7. mars 2024 Eryn skrev (1 minutt siden): Merkelig at hun som gift kvinne bruker så mye tid sammen med deg slik at du klarer å bli forelsket i henne… bare en undring.. Jeg ville fortalt det, og avsluttet relasjonen etterpå. Slik du lever nå er jo oppskriften på EVIG selv- pining. Det finnes andre der ute, du må bare gi dem sjansen. Man trenger nødvendigvis ikke så mye tid sammen for å falle. Anonymkode: 2ade6...e7f 1
Eryn Skrevet 7. mars 2024 #15 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man trenger nødvendigvis ikke så mye tid sammen for å falle. Anonymkode: 2ade6...e7f I 5 år? 🤔 Han sier jo at de har felles interesser… og gjør ting sammen kun de to.. litt rart i min verden (som kvinne). 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #16 Skrevet 7. mars 2024 Hvordan endte dere opp med å bli så godt kjent, om du først "fant" henne på fb? Jeg syns ikke du skal si noe, slik som andre her foreslår, du setter henne i en vanskelig situasjon, du risikerer at hun trekker seg unna og du går potensielt inn for å ødelegge et ekteskap. Med det sagt, så tror jeg det sunneste for deg, er om hun trekker seg bort, for jeg tror ikke du kommer til å gjøre det. Vil du innerst inne kaste bort mange år på å vente på et brudd som kanskje aldri skjer? TomSawyer skrev (9 minutter siden): Gift eller ikke gift, gå for henne! De fleste er gift med feil person uansett så ser ingenting hellig med ekteskap kontra vanlige kjærester. Gå for henne? Har ikke hun noe hun skulle sagt selv? Uansett er råttent "råd", på så mange måter! Anonymkode: a3e23...182 1 1
TomSawyer Skrevet 7. mars 2024 #17 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan endte dere opp med å bli så godt kjent, om du først "fant" henne på fb? Jeg syns ikke du skal si noe, slik som andre her foreslår, du setter henne i en vanskelig situasjon, du risikerer at hun trekker seg unna og du går potensielt inn for å ødelegge et ekteskap. Med det sagt, så tror jeg det sunneste for deg, er om hun trekker seg bort, for jeg tror ikke du kommer til å gjøre det. Vil du innerst inne kaste bort mange år på å vente på et brudd som kanskje aldri skjer? Gå for henne? Har ikke hun noe hun skulle sagt selv? Uansett er råttent "råd", på så mange måter! Anonymkode: a3e23...182 Gå for henne betyr å gjøre det han kan for å få henne her jeg kommer fra. Det er et godt råd og skulle ikke forundre meg om det ble en supertreff det der. Forferdelig mange er i ekteskap de absolutt ikke burde vært i. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #18 Skrevet 7. mars 2024 Jeg tenker at de to har tilbrakt en del tid sammen de siste 5 årene , og om ingenting har skjedd mellom de i denne perioden så er damen ikke interessert i noe mer enn vennskap . Fortell henne om dine følelser så får du en ende på denne frustrende situasjonen du er i. Da får du i allefall et svar og jan ta konsekvensene av det Anonymkode: 93b10...b10 1
Ebbeliten Skrevet 7. mars 2024 #19 Skrevet 7. mars 2024 Er hun også gift med din beste venn og det var du som filmet bryllupet? Var det slik at du zoomet inn på henne hele tiden? Og nå later du som du har tatt opp noe annet på filmen fra bryllupet? 3
911 Skrevet 7. mars 2024 #20 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Kjenner du mannen hennes og vet at han er komfortabel med at dere har så god kjemi og tilbringer så mye tid sammen? Regner med dere også prater om mer "intime" og personlige ting? Da vet du kanskje hvordan hun har det i ekteskapet? Hvis ikke ville jeg prøvd å "pense" samtalene litt inn på slike tema. Jeg vet ikke helt hva jeg ellers skal råde deg til, men jeg ville helt klart syntes det var vanskelig å "holde fasaden" uten i det minste antyde hva jeg følte. Endret 8. mars 2024 av 911 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå