AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Hvis du ser nøye etter i Bibelen, er det svært spesifikke advarsler om oppkomsten av kunstig intelligens. Åpenbaringen 13 snakker om fremveksten av Antikrist, en stor bedrager som vil stige frem i tider med stor kaos og forvirring. Og akkurat nå sprer AI sitt innflytelse raskt rundt om i verden i forkledning. Dessverre er de fleste mennesker lykkelig uvitende. Eller kanskje allerede korrupt av dens "berøring." Enda mer alarmerende er det at AI blir stadig mektigere. Chat GPT 4, en versjon av Microsofts AI, ble åpnet for publikum i mars 2023. Det rapporteres at den inneholder 10 ganger kunnskapsbasen til Chat GPT 3. Og har 100 milliarder ganger mer prosessorkraft. Hva kommer til å skje videre? Ingen vet men Gud. Anonymkode: d6aac...372 2 1
Topsi Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Antikrist kommer nok til å være en person med fri vilje tror jeg 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Tja. Du finner ikke nøytralitet bak A.I, så om du tenker bakgrunnskreftene er Satan, så står A.I i ledetog med Satan. Anonymkode: 51ec3...331 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 Det er ikke AI som er det folk bør frykte, men mennesker med makt og penger som kan bruke eller få AI til å være slem og ønske å kontrollere. Mennesker som Bill Gates som ønsker bruke AI til egosentriske formål for å ha bedre kontroll på menneskeheten. AI ville komme uansett og er et fantastisk verktøy vi har om det blir brukt til riktige formål. Likevel tror jeg karma å teller på AI, at dersom en med AI bruekr det uriktig vil det å føre til karma på en selv. AI kan brukes til riktige formål med at vi bruker mindre tid på admistrative arbeidsoppgaver og får mer tid til medmenneskelige arbeidsoppgaver (gi bedre hjelp til mennesker). Anonymkode: 229a0...dd0 1 1
Sunshade83 Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 Snakk om krisemaksimering. Nei, AI står ikke i ledetog med satan. Det er et verktøy som kan benyttes til så mangt. Jeg gleder meg til AI roboter som hjelper til på sykehjem slik at de slipper tunge løft og repetative arbeidsoppgaver slik at de vanlige ansatte får tid til å ha varme hender opp mot brukerne. Gleder meg også til at robotene kan diagnostisere mennesker på en mye raskere måte enn i dag, NAV (eller tilsvarende i fremtiden) og barnevernet begynner å behandle alle likt og gi alle like vilkår i stedet for feilbehandling osv. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 Åpenbaringene, ja. Kjent for å være så vage at de kan brukes som "bevis" for alt mellom himmel og jord, og enda litt til. 🤣 Veldig overbevisende. Anonymkode: 73bc6...666 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 Healer og intuitiv veileder Håkon Sletnes på Facebook, skrev dette nylig (klipper inn under her), hva tenker dere om dette? Jeg liker mye av det han har skrevet tidligere, mye av dette med den åndelige oppvåkning resonnerer hos meg, men dette virker ganske søkt? Men så har jeg respekt for denne mannen og det han sier, så dette skremte meg litt. Noen som vet mer om disse reptilene? «DET FARLIGSTE VÅPENET Målet til reptilene her på Jorden har hele tiden vært å manipulere det menneskelige sinnet. For ved å manipulere sinnet, kan de manipulere menneskenes følelser og handlinger og de kan opprettholde kontroll over menneskeheten. I denne tiden stiger menneskenes frekvens og bevissthetsnivå og dette gjør det vanskeligere og vanskeligere å infiltrere menneskenes sinn. Derfor lanserer reptilene nye metoder de kan manipulere på og det farligste våpenet de kommer med er kunstig intelligens. Det er svært viktig at vi mennesker nå bruker dømmekraften vår i forhold til all ny teknologi som kommer på markedet i tiden fremover. Det er viktig at vi ikke tillater noen å blande vårt organiske sinn med det kunstige. For gjennom kunstig intelligens ligger et stort potensial for misbruk. Misbruk som kan gi reptilene mulighet til å bremse den menneskelige oppstigningen❤❤» Anonymkode: de596...b7a 1 1
jabx Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Healer og intuitiv veileder Håkon Sletnes på Facebook, skrev dette nylig (klipper inn under her), hva tenker dere om dette? Jeg liker mye av det han har skrevet tidligere, mye av dette med den åndelige oppvåkning resonnerer hos meg, men dette virker ganske søkt? Men så har jeg respekt for denne mannen og det han sier, så dette skremte meg litt. Noen som vet mer om disse reptilene? «DET FARLIGSTE VÅPENET Målet til reptilene her på Jorden har hele tiden vært å manipulere det menneskelige sinnet. For ved å manipulere sinnet, kan de manipulere menneskenes følelser og handlinger og de kan opprettholde kontroll over menneskeheten. I denne tiden stiger menneskenes frekvens og bevissthetsnivå og dette gjør det vanskeligere og vanskeligere å infiltrere menneskenes sinn. Derfor lanserer reptilene nye metoder de kan manipulere på og det farligste våpenet de kommer med er kunstig intelligens. Det er svært viktig at vi mennesker nå bruker dømmekraften vår i forhold til all ny teknologi som kommer på markedet i tiden fremover. Det er viktig at vi ikke tillater noen å blande vårt organiske sinn med det kunstige. For gjennom kunstig intelligens ligger et stort potensial for misbruk. Misbruk som kan gi reptilene mulighet til å bremse den menneskelige oppstigningen❤❤» Anonymkode: de596...b7a Det er jo slike som Håkon som manipulerer folk med svadaen sin. 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #10 Skrevet 8. mars 2024 AI voldtar barn: Kripos slår alarm om datagenerert overgrepsmateriale https://nrkbeta.no/2024/02/27/kripos-datagenerert-overgrepsmateriale/ Anonymkode: a1d85...568
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #11 Skrevet 8. mars 2024 jabx skrev (4 minutter siden): Det er jo slike som Håkon som manipulerer folk med svadaen sin. Hadde jeg ikke visst hvem han var og fulgt han en stund, hadde jeg reagert på samme måte som deg etter å ha lest det der. Men Håkon Sletnes er en god fyr, og han har skrevet og sagt veldig mye bra som kan hjelpe mennesker videre på utviklingsveien/ den åndelige utvikling. Mange åndelige veiledere sier det samme som han, verden over, og Håkon formidler alt på en fin måte. Men akkurat dette var veldig spesielt. Jeg vet det er noen her inne på dette underforumet som selv er opptatt av den åndelige oppvåkning og kjenner til hva det er, og det er helst de jeg ønsker svar fra i denne forbindelse😊 Anonymkode: de596...b7a 1
svartkatt Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 Ja, alle vet vel at AI er kort for AntiIesus.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 Hvor ellers enn i kristen skremselspropaganda finner man uttrykk som «i ledetog med»? I mine gamle dager var «Dyret» EU i min menighet, så tror egentlig satan allerede har kommet, og endetiden er her. Den kom med EU… Anonymkode: 3e967...190
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #14 Skrevet 8. mars 2024 Nei, jeg tror ikke Bibelen forutsier AI. Ja, jeg er litt bekymret. Folk er veldig bastante på å påstå at AI aldri kan få fri vilje. Alltid vil være styrt av mennesker. Alltid? Hva baserer de det på? Nevrale nettverk ble oppfunnet ved å kopiere vår hjerne. Det er ikke noen fundamentale hindringer mot at en AI skal sette seg egne mål. Det er helt feil at en AI bare kan herme etter mennesket. Den kan lære akkurat like godt av sensordata. AlphaZero lærte ikke sjakk av mennesker, men ved å spille mot seg selv. Jeg snakket ikke om ChatGPT eller noe som finnes i dag. Jeg snakker om hva AI potensielt kan bli. Det kan potensielt gjøre alt vi kan og mye mer. Det er jeg ikke i tvil om. Hvorfor skulle ikke det være mulig? Anonymkode: d099d...f13 2
Markion Skrevet 9. mars 2024 #15 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Healer og intuitiv veileder Håkon Sletnes på Facebook, skrev dette nylig (klipper inn under her), hva tenker dere om dette? Jeg liker mye av det han har skrevet tidligere, mye av dette med den åndelige oppvåkning resonnerer hos meg, men dette virker ganske søkt? Men så har jeg respekt for denne mannen og det han sier, så dette skremte meg litt. Noen som vet mer om disse reptilene? «DET FARLIGSTE VÅPENET Målet til reptilene her på Jorden har hele tiden vært å manipulere det menneskelige sinnet. For ved å manipulere sinnet, kan de manipulere menneskenes følelser og handlinger og de kan opprettholde kontroll over menneskeheten. Reptiler?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #16 Skrevet 9. mars 2024 Markion skrev (12 timer siden): Reptiler? Ja jeg aner ikke hva han mener, har aldri hørt om dette selv. Anonymkode: de596...b7a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #17 Skrevet 11. mars 2024 On 3/9/2024 at 5:18 PM, AnonymBruker said: Ja jeg aner ikke hva han mener, har aldri hørt om dette selv. Anonymkode: de596...b7a Anonymkode: 229a0...dd0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #18 Skrevet 11. mars 2024 Jeg tror nok at antikrist kommer i menneskekropp. Men jeg tror at antikrist kan samarbeide med ai. Søk opp hva prinsen i Dubai holder på å bygge det er syke greier. Anonymkode: 4fc8f...375 1
Dina86 Skrevet 11. mars 2024 #19 Skrevet 11. mars 2024 Jeg har verken sett noen gud, Satan, jesus eller noen konkrete bevis på at de eller andre figurer fra diverse religioner finnes. Det er desverre nødvendig før noen av dem kan ha noe med AI og gjøre. Det er noe historie som er riktig i bibelen, utenom det tror jeg like mye på det som står der som det Nostradamus skrev. Det er en grunn for at kristne er uenige seg imellom om hva bibelen sier om hva som er riktig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #20 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 22.23): Healer og intuitiv veileder Håkon Sletnes på Facebook, skrev dette nylig (klipper inn under her), hva tenker dere om dette? Jeg liker mye av det han har skrevet tidligere, mye av dette med den åndelige oppvåkning resonnerer hos meg, men dette virker ganske søkt? Men så har jeg respekt for denne mannen og det han sier, så dette skremte meg litt. Noen som vet mer om disse reptilene? «DET FARLIGSTE VÅPENET Målet til reptilene her på Jorden har hele tiden vært å manipulere det menneskelige sinnet. For ved å manipulere sinnet, kan de manipulere menneskenes følelser og handlinger og de kan opprettholde kontroll over menneskeheten. I denne tiden stiger menneskenes frekvens og bevissthetsnivå og dette gjør det vanskeligere og vanskeligere å infiltrere menneskenes sinn. Derfor lanserer reptilene nye metoder de kan manipulere på og det farligste våpenet de kommer med er kunstig intelligens. Det er svært viktig at vi mennesker nå bruker dømmekraften vår i forhold til all ny teknologi som kommer på markedet i tiden fremover. Det er viktig at vi ikke tillater noen å blande vårt organiske sinn med det kunstige. For gjennom kunstig intelligens ligger et stort potensial for misbruk. Misbruk som kan gi reptilene mulighet til å bremse den menneskelige oppstigningen❤❤» Anonymkode: de596...b7a Skjønner dette skremmer deg litt, men du bør ta et skritt tilbake og spørre deg selv om hvorfor du skulle tro på dette? Det er bare ord som kommer fra en eller annen fyr du synes er ok. Men hvorfor skulle det være noe som helst hold i dette? Hva om vi hadde kjent hverandre og jeg en dag hadde fortalt deg at dansker og marsboere i alle hemmelighet hadde samarbeidet om å hule ut Månen og at de om et par måneder skal gjøre det samme med Jorden... Hadde du trodd på det sånn helt uten videre da? Jeg tenker at mange bør trene sin kritiske sans litt mer. Altfor mange leser noe på nett og tror at de dermed har lest en sannhet. Det er slik helt ville konspirasjonsteorier får fotfeste. Anonymkode: c7fc7...e19 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå