AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Våre to første er veldig flink i sine idretter, min samboer har vært veldig engasjert i de og lagene deres, og det er veldig bra ❤️ Minstemann er ikke så veldig flink, han har alltid måtte blitt med rundt med sine søsken. Nå har endelig hun startet, men jeg føler han ofte slipper trening om han ikke vil. Samboer er ikke så gira på å stå opp tidlig i helger for kamp osv. Jeg blir litt irritert, det er jo veldig gøy med vår største som gjør det veldig bra, men jeg føler at lille og fortjener samme engasjement. Har prøvd å ta det opp, men føler han ikke skjønner.. Flere som har opplevd likt? Eller evt har opplevd det selv med sine foreldre? Anonymkode: bea7d...b7b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Han er vel sliten og lei da vel etter 2 barn med det samme kjøret. Ikke helt bra å vise det, men det er nå sannheten. Er de to andre gutter og minste jente? Kan ha noe å si det også. Kanksje han har innsett at idrett bare er idrett. En fritidsaktivitet som alt annet. Er hvertfall lov til å si at man er sliten. Anonymkode: b9526...4e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Kanskje samboer mener at nå er det din tur til å dra lasset? Ellers kan det jo være så enkelt som at hvis minste ikke synes idrett er så gøy, så mener samboeren din at det skal slippe. Det er jo enklere å være en engasjert forelder, dersom barnet vil. Har samboer noen andre fellesinteresser med minste du ikke har lagt merke til? Det må jo ikke være idrett Anonymkode: 7469e...29c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå