AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Jeg trenger pga helse og trene mere regelmessig. Aldri vært glad i treningssenter, hr likevel prøvd PT, spinning, aerobic og styrke. Begynner bra,detter av etterhvert. Kom over en annonse i går for noe som hter Feel good. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 48406...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Jeg vurderer også dette. Trives ikke på vanlig treningssenter. Ser for meg at det er en del eldre mennesker/pensjonister der, jeg er 40. Men det gjør jo ingenting. Jeg tror hvertfall jeg skal teste for å se om det er noe jeg kan trives bedre med, og om det er et sted jeg vil dra jevnlig på. Anonymkode: 693ac...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 13.57): Jeg trenger pga helse og trene mere regelmessig. Aldri vært glad i treningssenter, hr likevel prøvd PT, spinning, aerobic og styrke. Begynner bra,detter av etterhvert. Kom over en annonse i går for noe som hter Feel good. Noen som har erfaringer? Anonymkode: 48406...cf9 Er det på nettet? Anonymkode: 2cfed...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det på nettet? Anonymkode: 2cfed...a29 Nei det er treningssenter men med motoriserte apparater. Ikke vektstenger og manualer osv. Anonymkode: 693ac...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå