AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 når søsteren ens dukker opp på døren med smigrende ord blomster og en kopp til meg som det står verdens snilleste søster på siden jeg snart har bursdag. Så kommer det jeg ikke forstår. Nettopp fått vite av sikre kilder 2 personer i familien som har kommet til meg og sagt at samme uke hadde min søster vært hos min mor og finregnet på hva jeg hadde fått i gaver av mine foreldre i årenes løp. (De hadde overhørt deler av samtalen) Blant annet en gammel bil jeg overtok for 25 år siden om verdien av den skulle indeksreguleres og motregnes i fremtidig arv. Må nevnes at min søster på samme tidspunkt også mottok annen gave fra mine foreldre. Mitt spørsmål er egentlig hvordan dere forholder dere til smiskende mennesker med en skjult agenda noe hun helt opplagt har siden hun ikke tar dette opp direkte med meg men bak min rygg Anonymkode: b4805...3ab
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 60f20...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå