Gå til innhold

Orgasme på trening? Er det vanlig? Fikk sjokk selv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lest om at noen kan få det på spinning. Siste tiden har jeg startet med trening av kjernemuskulatur ifb med fysioterapaut, trener på egenhånd også. Som når dette skjedde heldigvis, villeste jeg har vært med på 😅. Pleier ikke komme så lett med mannen, så ble litt satt ut etterpå. Treningslysten øker jo av den opplevelsen.

Anonymkode: aab27...e22

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er nok vanligere enn man kanskje tror, ikke alle snakker vel høyt om det. Kjernemuskulaturen er jo involvert i orgasme, så sånn sett er det logisk.

Må forresten (nesten) si meg misunnelig, har aldri opplevd det selv ;) 

Anonymkode: 2ee68...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det innafor at en kvinnne får orgasme på treningssenter under spinning, men ikke en mann? Interessant tema

Anonymkode: 54165...061

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri opplevd å få orgasme men ganske ofte etter spinning (når jeg går av sykkelen) så strammer fremsiden av underlivet seg til ganske så heftig. Ikke en slik god, kåt følelse, men merker tydelig at noe skjer…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker

Husker jeg var 15 år, satt på bussen, snudde meg i setet og fikk orgasme. Noen av oss er veldig lettanntennelige. Kanskje vanskelig å tro på. Men slik er det. Kroppslig reaksjon. 

Anonymkode: 2d383...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 16.41):

Husker jeg var 15 år, satt på bussen, snudde meg i setet og fikk orgasme. Noen av oss er veldig lettanntennelige. Kanskje vanskelig å tro på. Men slik er det. Kroppslig reaksjon. 

Anonymkode: 2d383...a1b

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...