AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Jeg har anskaffet meg en Tesla Modell 3 og trenger nå en hjemmelader. Noen forslag til hvilken? Anonymkode: a45f6...b1e
newman01 Skrevet 8. mars 2024 #2 Skrevet 8. mars 2024 Litt usikker på hva som er det beste på markedet for tiden, men det kan være lurt å skaffe en som kan planlegge lading basert på strømpriser og når man ønsker bilen ferdig ladet. Jeg synes ihvertfall det er kjekt å bare plugge lader i bilen når man kommer hjem, og så styrer boksen ladeprosessen selv. Det er jo litt dumt å lade rett etter jobb når strømmen er dobbelt så dyr som på natta, og nettleia er mye høyere.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 11.08): Jeg har anskaffet meg en Tesla Modell 3 og trenger nå en hjemmelader. Noen forslag til hvilken? Anonymkode: a45f6...b1e Kjøp Tesla sin egen lader . Da kan du styre når du vil lade og med hvor mye ampere du vil lade med. Det ligger ladere på finn.no Anonymkode: 3ea30...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå