AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Har hatt hull i ørene i snart 20 år, men etter et års tid (eller kanskje det er 3 ) uten øredobb i, så har de grodd igjen. Har nå stukket de på nytt (på samme sted som før), med en sånn litt tykk øredobb, men da kommer spørsmålet: Må jeg vente i 6 uker før jeg kan bytte til vanlige øredobber? Det har jo vært hull der før, men samtidig er jo disse hullene også «ferske», så skal jeg behandle de som nye hull eller som gamle hull som bare er stukket opp? Anonymkode: 5d715...55e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Du kan bytte snart men husk å rense alt først. Anonymkode: d04b4...055
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Arrvevet gjør at hullet krymper litt, hvis du ikke beholder den tykkere øredobben som hullet ble tatt med. Du skal behandle dem som nye hull. Jeg tok opp et slikt grodd hull i fjor sommer, og hun som gjorde det var veldig tydelig på dette. Hun sa at hun har måttet ta opp igjen fleres hull fordi de etter første gang de skulle få opp hullet byttet for raskt til tynnere øredobb, og hullet krympet, noe som gjorde at hvis de f.eks. ikke brukte øredobber på et par uker lenger frem i tid, så fikk noen problemer med at hullene da ble for trange. Hvorfor ikke bare vente? Anonymkode: 8b4cf...fce 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Hvor stikker dere opp? Frisør eller piercing? Jeg har samme problemet med mine ører. Anonymkode: 90f13...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå