Gå til innhold

Trenger råd - skjønne signaler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Som relativ nysingel (separert snart ett år),  40+, kvinne. Kjenner jeg at det er ganske mye som har endret seg siden jeg var "ute på markedet". Jeg er egentlig ikke på utsikt etter nytt forhold, men har noen ting jeg lurer på. Mulig veldig dumt spørsmål og om jeg googler litt får jeg kanskje svaret. Men vil høre fra dere menn.

I en samtale med en venninne, nevnte hun at da jeg var yngre hadde jeg en del som var interessert i meg. Men det har jeg aldri oppfattet, skal sies at jeg på den tiden hadde dårlig selvtillit også,  så jeg tror rett og slett jeg ikke skjønner når menn er interessert.

Kanskje jeg er typen som må få det i klartekst, for han jeg giftet meg med var jeg interessert i først, og "han fikk meg enkelt". Nå som jeg er singel igjen.

Lurer jeg på, hvordan vet jeg med sikkerhet om noen er nysgjerrige på meg? interessert? Da snakker jeg ikke om på internett, men der ute i den" store verden". Når jeg tar t-banen, eller er i butikken og lignende.  Hvilke signaler ser man etter og hvordan vet man med sikkerhet?

Jeg er ikke en man snur seg etter, vil si at jeg er en dame som er ok.

Men når jeg leser her om alle mennene som mener det er umulig å få seg dame, så lurer jeg på om kanskje vi ikke oppfatter at man er interessert? Kanskje spesielt vi som ikke har vært i "gamet"  på en stund. Mulig jeg utrykker meg klønete, men håper noen forstår hva jeg mener?

Anonymkode: 3547c...f41

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er vanskelig å vite på gata. Jeg mottar og gir smil til både menn og kvinner på gata. 

Synes dating app var fin for da visste jeg jo intensjonene i forkant😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...