Gå til innhold

Når man mister det gule hjertet på snap må de....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Diskulis skrev (11 timer siden):

Man har bare det hjertet hvis man er hverandres mest snappede. Så hvis du snapper mest med kjæresten men han snapper mest med en annen, har ingen hjerte. Og motsatt. Har dere begge en annen dere snapper mest med, kan dere begge ha hjerte med en annen person.

Her hos meg er det veldig av og på om jeg har hjerte. Men hvis jeg har det, er det alltid med typen. I perioder hvor vi har vært endel fra hverandre snapper vi mer, og får da gjerne hjerte ganske raskt. I perioder vi henger med sammen snapper vi mindre (heldigvis, hadde jo vært trist å sitte i sofaen og snappe hverandre). Så da mister vi som oftest hjertet.

Mistet en jeg holdt på med og ser bare det gule hjertet dør ut nå. Ufattelig trist, tro det eller ei😅🥺 Vi holdt snappen igang i 92 dager..... nå er timeglasset på.... vil det si at han vil få nytt gult hjerte med noen? 

Anonymkode: 5c7fa...80e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi personen allerede har et rødt hjerte med noe? eventuelt flere bestevenner? 

Anonymkode: 75389...d39

Det går ikke an å ha både gult og rødt/rosa hjerte samtidig. Jeg er på toppen av vennelista hans, så jeg skjønner ikke greia. Har hatt gult hjerte daglig over en lang periode, uten unntak.

Anonymkode: 81c7f...c4c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det går ikke an å ha både gult og rødt/rosa hjerte samtidig. Jeg er på toppen av vennelista hans, så jeg skjønner ikke greia. Har hatt gult hjerte daglig over en lang periode, uten unntak.

Jeg har hatt denne 💕 med en, og 💛 med en annen venn samtidig. 🤷‍♀️

Hvordan vet du at du er på toppen av vennelista? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg har hatt denne 💕 med en, og 💛 med en annen venn samtidig. 🤷‍♀️

Hvordan vet du at du er på toppen av vennelista? 

Jeg har sett det. Gult hjerte betyr at man er noens bestevenn og sender flest snapper seg i mellom. De to rosa hjertene betyr at man har vært bestevenner i 2 måneder i strekk. De betyr det samme, det handler bare om hvor lenge man har vært bestevenner. Da er det merkelig at du kan ha dette med to ulike mennesker?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 0.32):

Mistet en jeg holdt på med og ser bare det gule hjertet dør ut nå. Ufattelig trist, tro det eller ei😅🥺 Vi holdt snappen igang i 92 dager..... nå er timeglasset på.... vil det si at han vil få nytt gult hjerte med noen? 

Mistet 💛hjerte i dag vi og. Av en eller annen grunn var det veldig trist, enda jeg tror JEG er grunnen siden jeg har snappet en del mer med ei venninne enn han i det siste. Synes likevel det var trist og det er SKIKKELIG teit. Hjerte på snap liksom..😂 

Anonymkode: 02b0e...cc8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg snakker mest med datteren min på snap men hun har hjerte med samboeren sin (snap+) Dvs at jeg aldri får hjerte med noen 😂 med mindre jeg pinner de (har snap+) som bestevenn. Akkurat nå har jeg tre stk som har meg som sin bestevenn 🤭 

Anonymkode: e514d...c87

Skrevet

Eneste «streak» og sånt hjerte jeg har på snap, er med moren min. Aldri hatt noe sånt med hverken dates eller kjæresten min.

Sånne emojis betyr niks nada i date sammenheng.

Anonymkode: 30049...8e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 12.16):

Mistet 💛hjerte i dag vi og. Av en eller annen grunn var det veldig trist, enda jeg tror JEG er grunnen siden jeg har snappet en del mer med ei venninne enn han i det siste. Synes likevel det var trist og det er SKIKKELIG teit. Hjerte på snap liksom..😂 

Vet, er helt tullete.  Jeg er i 30årene og dette er vel en sånn fjortis ting.  

Men jeg henger meg opp i det og kjempet for at vi skulle holde det gule hjertet uten hell😂 

Jeg fikk for lite røde snapper av han, kun skrift og ikke bilde. Så derfor mistet vi det tror jeg. Ikke sikkert han deler det med andre, han er fortsatt på førsteplass. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet, er helt tullete.  Jeg er i 30årene og dette er vel en sånn fjortis ting.  

Men jeg henger meg opp i det og kjempet for at vi skulle holde det gule hjertet uten hell😂 

Jeg fikk for lite røde snapper av han, kun skrift og ikke bilde. Så derfor mistet vi det tror jeg. Ikke sikkert han deler det med andre, han er fortsatt på førsteplass. 

Vi mistet det fordi jeg sendte mer meldinger med noen andre i en periode der var litt lite meldinger oss i mellom.. Så vet det var jeg som var grunnen, og likevel er det super «sårt». Er sååå teit og jeg er også godt voksen. Haha!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi mistet det fordi jeg sendte mer meldinger med noen andre i en periode der var litt lite meldinger oss i mellom.. Så vet det var jeg som var grunnen, og likevel er det super «sårt». Er sååå teit og jeg er også godt voksen. Haha!

Og ja, om det å ligge øverst til venstre på firkanten for «bestevenner» er førsteplass, så ligger han også der enda hos meg. 

Skrevet
On 3/7/2024 at 9:45 AM, AnonymBruker said:

At dere orker. Det er som om ungdomsskolen går for verdensherredømme.

Anonymkode: d56af...70b

Kutt ut. Jeg fikk plutselig gult hjerte med en kompis og ble veldig nysgjerrig på hvorfor. Fikk rødt hjerte etterhvert og ble enda mer nysgjerrig. Må da være lov å lure på det uten å trekke paralleller til ungdomsskolen - det er ingen drama eller greier med dette for min del i alle fall 🤷‍♀️

Anonymkode: 0b5b3...d56

Skrevet

Hadde rosa hjerte med en gift mann, dvs bestevenner i to mnd. det er avslutta nå. Men er ikke det veldig spesielt hvis kona hans hadde lagt merke til det? Hun må vel ha tenkt at det var veldig spesielt..jeg kjenner ikke kona engang. Jeg selv ante ikke hva disse hjertene betydde før jeg la merke til at med han var det to rosa hjerter 

Anonymkode: 9a4ba...59d

Skrevet

Hjelp. Kort fortalt

gult hjerte - dere er nr 1 bestevenn med hverandre

rødt hjerte- når man har vært nr 1 bestevenn med hverandre i så så lang tid

to rosa hjerter- samme som over, bare enda lengre tid 

Har man gult hjerte å mister det, så e det enten fordi han ikke er din nummer 1 bestevenn (altså øverst på din bestevenn liste), står han fortsatt der men hjertet er borte, så er det fordi HAN har noen andre som nr 1 bestevenn. Dvs noen han har snappet mer med i en periode. Når dere snapper så lite, så skal det ingenting til. 

Anonymkode: 1129b...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...