AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 😀Må de ha det med noen andre da? Jeg mistet mitt med en fyr og sa at jeg hadde mistet det. Jeg har ikke gult hjerte med noen andre, han sa også det. Kan det stemme at ingen har gult hjerte med noen? Svar på på spm pleas Anonymkode: 5c7fa...80e
Forundret.. Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 For en som ikke har snap så stiller jeg meg svært undrende til hva dette egentlig dreier seg om.. 3 2
Goodtimes Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Nei, de må ikke ha det med noen andre 🙂 Det gule hjertet indikerer at dere snapper og chatter mest med hverandre. Dere mister det gule hjertet om den ene snapper mer med en annen person. For å opprettholde det gule hjertet - som etter hvert vil bli rødt, så må dere holde chat og snapping gående dere i mellom. 😛
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Goodtimes skrev (42 minutter siden): Nei, de må ikke ha det med noen andre 🙂 Det gule hjertet indikerer at dere snapper og chatter mest med hverandre. Dere mister det gule hjertet om den ene snapper mer med en annen person. For å opprettholde det gule hjertet - som etter hvert vil bli rødt, så må dere holde chat og snapping gående dere i mellom. 😛 Ja for han snapper generelt utrolig lite med alle. Hvis ham sender meg 2 snapper iløpet av en dag er det nok til at jeg får gult hjerte med han. Jeg bare lurte, takk for svar😁😁 Anonymkode: 5c7fa...80e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Hjerte betyr gjensidige bestevenner (det blir rødt etter 2 uker og deretter to rosa hjerter etter 2 mnd). Man kan oppleve å ikke ha hjerte ved noen, sånn har jeg hatt det mange ganger. Det betyr bare at den jeg snapper mest med, ikke snapper mest med meg. I ditt tilfelle kan det f.eks være at han snapper deg mest, mens du snapper en venninne mest, som snapper en annen venninne mest igjen. Anonymkode: 7a225...0c5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 Jeg er veldig aktiv på snap, men bryr meg ikke om streak eller symbolene. Men, jeg sjekket nå, og har følgende; smiley med 7 stk, disse snapper jeg med hver dag, og har 300-650 dagers streak med. to rosa hjerter - med kjæresten min, han snapper så lite at vi aldri har hatt mer enn 5 dagers streak. Gule hjerter får jeg en svært sjeldent gang. Gult hjerte er kun hvis man gjensidig sender mest snap til hverandre. Anonymkode: cfba3...c11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #8 Skrevet 7. mars 2024 At dere orker. Det er som om ungdomsskolen går for verdensherredømme. Anonymkode: d56af...70b 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😀Må de ha det med noen andre da? Jeg mistet mitt med en fyr og sa at jeg hadde mistet det. Jeg har ikke gult hjerte med noen andre, han sa også det. Kan det stemme at ingen har gult hjerte med noen? Svar på på spm pleas Anonymkode: 5c7fa...80e Nei, han må ikke ha gult hjerte med noen andre, du har jo ikke gult hjerte med noen andre nå du heller. Anonymkode: 923e4...d9d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): At dere orker. Det er som om ungdomsskolen går for verdensherredømme. Anonymkode: d56af...70b Det må da gå an å spørre om teknologi og funksjoner i apper, uten å bli beskyldt for å være ungdomskoleelev...? At man lurer på hva symboler betyr og hvordan de fungerer er jo ikke i nærheten av å hevde verden ramler fra hverandre om symbolene blir borte... Til og med mamma på 65 som åpner snapchat en gang i måneden har spurt meg hva symbolene betyr... Anonymkode: cfba3...c11 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #12 Skrevet 9. august 2024 Goodtimes skrev (På 7.3.2024 den 8.34): Nei, de må ikke ha det med noen andre 🙂 Det gule hjertet indikerer at dere snapper og chatter mest med hverandre. Dere mister det gule hjertet om den ene snapper mer med en annen person. For å opprettholde det gule hjertet - som etter hvert vil bli rødt, så må dere holde chat og snapping gående dere i mellom. 😛 Hvis vi ikke snapper på 2 dager så ryker det gule hjertet da? Anonymkode: 5c7fa...80e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Skrevet 9. august 2024 Kommer helt an på, en av dere må da snappe mer med noen andre. Har gått to uker uten at jeg og kjæresten snappet noe særlig fordi vi var på ferie og vi mistet ikke det røde hjertet av den grunn. Jo kortere man har hatt hjertet jo fortere er det å miste det tror jeg. Uansett ikke noe å stresse over. Jeg har hatt gult hjerte med lederen på jobb, venninna mi, en tante jeg ikke egentlig snakker så mye med.. ja jeg nevner det bare fordi det ikke har noen viktig sammenheng. Anonymkode: 7d7c1...04a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #14 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis vi ikke snapper på 2 dager så ryker det gule hjertet da? Anonymkode: 5c7fa...80e Er dette noe folk helt på ordentlig mener er viktig? Anonymkode: 7cd48...ad0
Diskulis Skrevet 9. august 2024 #15 Skrevet 9. august 2024 Man har bare det hjertet hvis man er hverandres mest snappede. Så hvis du snapper mest med kjæresten men han snapper mest med en annen, har ingen hjerte. Og motsatt. Har dere begge en annen dere snapper mest med, kan dere begge ha hjerte med en annen person. Her hos meg er det veldig av og på om jeg har hjerte. Men hvis jeg har det, er det alltid med typen. I perioder hvor vi har vært endel fra hverandre snapper vi mer, og får da gjerne hjerte ganske raskt. I perioder vi henger med sammen snapper vi mindre (heldigvis, hadde jo vært trist å sitte i sofaen og snappe hverandre). Så da mister vi som oftest hjertet.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #16 Skrevet 9. august 2024 Hva når det gule hjertet aldri blir rødt, til tross for at det har vært gult hver dag i flere måneder? Hvorfor blir det ikke rødt? Anonymkode: 81c7f...c4c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #17 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva når det gule hjertet aldri blir rødt, til tross for at det har vært gult hver dag i flere måneder? Hvorfor blir det ikke rødt? Anonymkode: 81c7f...c4c Fordi personen allerede har et rødt hjerte med noe? eventuelt flere bestevenner? Anonymkode: 75389...d39
Diskulis Skrevet 9. august 2024 #18 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva når det gule hjertet aldri blir rødt, til tross for at det har vært gult hver dag i flere måneder? Hvorfor blir det ikke rødt? Anonymkode: 81c7f...c4c Kan det være at det ble mistet kort uten at man la merke til det? Hvis man er helt på grensen kan det forsvinne og komme tilbake på samme dag. Opplevde det senest denne uken…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #19 Skrevet 9. august 2024 Goodtimes skrev (På 7.3.2024 den 8.34): Det gule hjertet indikerer at dere snapper og chatter mest med hverandre. Dere mister det gule hjertet om den ene snapper mer med en annen person. Jævlig creepy Anonymkode: 8ea09...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå