AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Førstegangsmamma her som lurer på om Newbie virkelig er bedre. Anonymkode: 2a31e...af1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 nei det syns jeg ikke, men det er mye der som er finere syns jeg. Anonymkode: f8cc3...926
Forundret.. Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Nei, det er ikke det. Men det er mye fint i den serien.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Absolutt ikke. Synes tvert imot at det er stivere og strammere i stoffet, der Kappahls eget er mer stretchy og kan brukes lenger. Anonymkode: ee88d...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Nei, synes ikke kvaliteten er bedre. Kappahl sitt holder seg også like fint, jeg bare syntes designet til Newbie ofte er finere. Jeg har barn på 1 og 2 nå, og av bomullsklær synes jeg det meste har holdt seg fint i babytiden av både dyrt og billig. De vokser så fort, så det slites jo ikke veldig. Da krabbingen tok av så slet de mange bukser begge to, men det var i "ullsesongen", og de tåler jo litt mindre. Det eneste er helt basis bodyer fra HM, de synes jeg endrer form og blir stive etter noen vask, men kan vel ikke forvente mer av "3 for 199,-"😅 Anonymkode: f0e2c...2d2 1
fru Alving Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Kvaliteten er nok ikke bedre. Newbie traff noe i markedet med en nostalgisk og klassisk design som kan ligne på dyrere barnetøy, det er grunnen til at det er populært. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 Grunnen til at jeg liker newbe er de dusere fargene og nøytrale mønstrene med dyr etc. isteden for masete Disney opplegg etc. Kvaliteten er nok den samme som ellers. Anonymkode: b2966...2d3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #8 Skrevet 7. mars 2024 Nei, kvaliteten er lik, synes jeg. Liker at Newbie har en del nøytrale plagg som er enklere å kombinere sammen uten å hele tiden skulle tenke hele antrekk. Men mye av det er også utrolig smør på flesk, særlig i jenteavdelingen der enkelte plagg har så mye blomstermønster og rysjer at halve kunne vært nok. 😅 Anonymkode: 35421...a4f
Anonym6789 Skrevet 7. mars 2024 #9 Skrevet 7. mars 2024 Vet ikke noe om kvaliteten, men Newbie har aldri passet til mine babyer det første året. Det vi har fått i gave har vært utrolig smale i størrelsen
solsolsol Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 Har generelt vært veldig fornøyd med kvaliteten på klær fra Kappahl
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 Ja set synes jeg og mye finere enn en del annet av kapp ahl sin kolleksjon Anonymkode: 80de0...e33
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 Synes ikke det er bedre kvalitet. De vokser uansett så fort ut av plagg helt i starten, så jeg synes ikke det er vits å betale for bedre kvalitet. Har kjøpt en del newbie, men det er fordi jeg falt for søte plagg, ikke fordi jeg tror det er bedre. Anonymkode: 01299...287
kjærring Skrevet 7. mars 2024 #13 Skrevet 7. mars 2024 Tvert imot. Kjøpte omtrent kun newbie de første to årene for at jeg trodde de var bedre. Men så innså jeg at det var de ikke. Pene er de men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå