AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Ønsker å få vite innen økonomi og kjærlighet. 🍀🥺 Anonymkode: d7aff...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Ser mer enn én kavaler. Ser ei dame som liker orden og å pynte i hjemmet, ganske «ryddig»/clean person (deg). Litt sånn funkis-aktig interiørstil. Men, ser at du er nøye på hvem som er bra nok som person, når det kommer til partner. Litt vippete? Klarer ikke «se» tydelig hva greia er, men får opp at det er flere potensielle rundt. Anonymkode: 3bc1d...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Ser mer enn én kavaler. Ser ei dame som liker orden og å pynte i hjemmet, ganske «ryddig»/clean person (deg). Litt sånn funkis-aktig interiørstil. Men, ser at du er nøye på hvem som er bra nok som person, når det kommer til partner. Litt vippete? Klarer ikke «se» tydelig hva greia er, men får opp at det er flere potensielle rundt. Anonymkode: 3bc1d...6dd Jeg lever i et forhold med en mann som blant annet gaslighter meg, så jeg er litt usikker på om det er noe å leve med ham «for evig» eller finne noen andre. Sikkert derav vippingen. Når det gjelder flere kavalerer, så aner jeg ikke hvem det skulle ha vært.. Anonymkode: d7aff...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lever i et forhold med en mann som blant annet gaslighter meg, så jeg er litt usikker på om det er noe å leve med ham «for evig» eller finne noen andre. Sikkert derav vippingen. Når det gjelder flere kavalerer, så aner jeg ikke hvem det skulle ha vært.. Anonymkode: d7aff...b60 Oida, jeg forstår. Hvordan resonnerer du med det andre jeg så? Hvis det ikke stemmer for deg, så kan jeg nok ikke bidra. Men det kan fort være at dette er noe som kommer… Og har flere valg hva angår menn. Hvis du bor i hus nå, ser jeg det som om du bor i en noe moderne leilighet i fremtiden (alene), men dette kan også være fra fortiden (tror jeg ikke, dog). Vanskelig å svare på uten mer info Anonymkode: 3bc1d...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Del Skrevet 7. mars 27 minutter siden, AnonymBruker said: Oida, jeg forstår. Hvordan resonnerer du med det andre jeg så? Hvis det ikke stemmer for deg, så kan jeg nok ikke bidra. Men det kan fort være at dette er noe som kommer… Og har flere valg hva angår menn. Hvis du bor i hus nå, ser jeg det som om du bor i en noe moderne leilighet i fremtiden (alene), men dette kan også være fra fortiden (tror jeg ikke, dog). Vanskelig å svare på uten mer info Anonymkode: 3bc1d...6dd Jeg bor i hus nå, sammen med han fyren. Har aldri bodd i leilighet. Liker orden og å pynte i hjemmet, akkurat nå er det vel en mer miks av gamle og nye ting. Anonymkode: d7aff...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Tråden er ryddet for avsporing og latterliggjøring. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå