AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Del Skrevet 6. mars 2024 Tiden føles så lang fra man kan begynne å teste 😫 Leser stadig vekk at det er flere som får positiv test før forventet mens. Mannen min er så sikker på at jeg er gravid, men jeg har ikke troa lenger 🤣 Jeg skal ha tante rød neste uke. Fikk dere symptomer før forventet mens? Anonymkode: 6ccda...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Del Skrevet 7. mars 2024 Er 14 uker på vei, ikke hatt ett eneste symptom annet enn ømme bryst, som jeg fikk ikm dato. Anonymkode: 00e24...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Del Skrevet 7. mars 2024 Jeg er 5dpo og har siden eggløsning hatt ømme bryster og nipler, og murringer i ryggen😊 Anonymkode: 6e0ee...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tiden føles så lang fra man kan begynne å teste 😫 Leser stadig vekk at det er flere som får positiv test før forventet mens. Mannen min er så sikker på at jeg er gravid, men jeg har ikke troa lenger 🤣 Jeg skal ha tante rød neste uke. Fikk dere symptomer før forventet mens? Anonymkode: 6ccda...ca0 Jeg fikk symptomer en uke etter EL, skjønte det ikke da - men sjokolade begynt plutselig å smake helt merkelig.. og jeg ELSKER sjokolade😂 Det og masse mareritt😅 Anonymkode: fea9c...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 5dpo og har siden eggløsning hatt ømme bryster og nipler, og murringer i ryggen😊 Anonymkode: 6e0ee...34a Jeg fikk også såre nipler etter EL faktisk, men det gikk over igjen - mens brystene forble såre, store og vonde. Fikk positiv test i forrigårs, 10 DPO🙏🏻 Anonymkode: fea9c...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk også såre nipler etter EL faktisk, men det gikk over igjen - mens brystene forble såre, store og vonde. Fikk positiv test i forrigårs, 10 DPO🙏🏻 Anonymkode: fea9c...370 GRATULERER SÅÅ MYE!😍 Anonymkode: 6e0ee...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Del Skrevet 7. mars 2024 Har prøvd i 14 mnd å bli gravid og hver mnd er en evighet, spesielt i dpo-tiden. Da jeg ble gravid den ene gangen hadde jeg en murring 9 dpo som jeg la merke til, og fikk positiv test 10 dpo, men fikk kraftige smerter allerede 12 dpo og blødde fra 16 dpo. Jeg har vel mest symptomer alle månedene jeg ikke får positiv test 😅 Anonymkode: 93855...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå