AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Ikke planlagt, men noe av det deiligste jeg har opplevd… Anonymkode: f9246...0ca
Bamseklemmer Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke planlagt, men noe av det deiligste jeg har opplevd… Anonymkode: f9246...0ca Og det er det deiligste jeg ser på💯⚡🔥💦💥❤️ Det finnes ikke noen emojis, som kan utrykker min begeistring på.. Skulle ønske det gikk å adoptere to bile kvinner😇🥰
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Da mener du jente-jente? Men da er du gjerne lesbisk? Jeg er ikke i nærheten av engang å tenke på å kline og klemme med noen av mine gode kompiser, langt mindre suge kuk eller ta de i ræva. Noen av mine venninner derimot kunne det vært aktuelt med. En bakfull søndag på sofaen med en av mine venninner kunne definitivt ført til kos. Så at det du kaller for venninnekos kan skje, er forståelig, men da er det samtidig en homo/bifil legning i bunn. Anonymkode: aa81e...2ab
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er ikke i nærheten av engang å tenke på å kline og klemme med noen av mine gode kompiser, langt mindre suge kuk eller ta de i ræva. Du må da ikke kline, suge kuk eller å ta/bli tatt i fiseringen for å kose, din tulling Anonymkode: a89d2...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå