AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Mottok et plagg fra Zalando som helt tydelig er nyvasket (lukter sterkt av tøymykner, og lappene var tatt av). Det må da Zalando ha merket selv når de mottok returen fra vedkommende, eller bryr de seg ikke om sånt? Jakka er ellers hel og fin, så ikke noe å utsette på den sånn sett - men ble overrasket Anonymkode: 4ac02...a46
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mottok et plagg fra Zalando som helt tydelig er nyvasket (lukter sterkt av tøymykner, og lappene var tatt av). Det må da Zalando ha merket selv når de mottok returen fra vedkommende, eller bryr de seg ikke om sånt? Jakka er ellers hel og fin, så ikke noe å utsette på den sånn sett - men ble overrasket Anonymkode: 4ac02...a46 Oi, så merkelig! Men det er jo bra dersom det betyr Zalando ikkje berre kastar returnerte plagg i bosset! Anonymkode: 3369c...386 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Oi, så merkelig! Men det er jo bra dersom det betyr Zalando ikkje berre kastar returnerte plagg i bosset! Anonymkode: 3369c...386 Godt poeng Anonymkode: 4ac02...a46
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, så merkelig! Men det er jo bra dersom det betyr Zalando ikkje berre kastar returnerte plagg i bosset! Anonymkode: 3369c...386 Veldig bra ja, men det må jo følge at kunden blir informert om det. Ikke alle som vil ha brukte klær når de kjøper nye klær 🤷🏻♂️ Anonymkode: 5c3b9...b85 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 I dag fikk jeg nye joggesko fra de, i de skoene lå det noen slitte såler av et helt annet merke. Så er nok noen andre som kjøpte de før meg, så var de litt store, og de skulle teste om de passet bedre med såler i. Men er jo sløvt av Zalando at de ikke sjekker produktene nøye, når de får de i retur. Anonymkode: 5ab0e...3cf 2 2 2
Forundret.. Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 Sko med ekstra såler oppi fikk jeg også for noen år siden.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Zalando har tapt seg Anonymkode: 72aa1...6e0 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig bra ja, men det må jo følge at kunden blir informert om det. Ikke alle som vil ha brukte klær når de kjøper nye klær 🤷🏻♂️ Anonymkode: 5c3b9...b85 Alle som kjøper noe hos Zalando og tilsvarende butikker på nett må regne med å få en brukt vare med tanke på alle klærne de får returnert; enkelte kjøper plagg kun for å ha på seg på den ene festen uten å engang bruke truse, og har ingen planer om å beholde dem. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mottok et plagg fra Zalando som helt tydelig er nyvasket (lukter sterkt av tøymykner, og lappene var tatt av). Det må da Zalando ha merket selv når de mottok returen fra vedkommende, eller bryr de seg ikke om sånt? Jakka er ellers hel og fin, så ikke noe å utsette på den sånn sett - men ble overrasket Anonymkode: 4ac02...a46 Alternativet ville ha vært å få et plagg som stinket svette eller urin. Anonymkode: 3aacc...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Jeg mottok et plagg fra Zalando som både hadde blitt vasket med skyllemiddel og hadde blitt hengt opp i en stue fylt med sigarettrøyk. Ble rett og slett kvalm. Anonymkode: f544b...645
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig bra ja, men det må jo følge at kunden blir informert om det. Ikke alle som vil ha brukte klær når de kjøper nye klær 🤷🏻♂️ Anonymkode: 5c3b9...b85 Ingen info trengs om dette. Anonymkode: 14a7d...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 Det jeg savner på den norske siden til Zalando er at de ikke har egen second hand, som de kanskje har men ikke oppgir på siden sin? Bestilte noe fra Zalando sist sommer da vi var i Sverige i flere uker, fra den svenske nettsiden deres, og der har de second hand. Men da er det jo egen avdeling for second hand, så om en ikke bestiller det så forventer en jo at klærne er nye. Anonymkode: d7be2...cb0 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det jeg savner på den norske siden til Zalando er at de ikke har egen second hand, som de kanskje har men ikke oppgir på siden sin? Bestilte noe fra Zalando sist sommer da vi var i Sverige i flere uker, fra den svenske nettsiden deres, og der har de second hand. Men da er det jo egen avdeling for second hand, så om en ikke bestiller det så forventer en jo at klærne er nye. Anonymkode: d7be2...cb0 Har lest at de har fysiske outletbutikker også - vet ikke om det gjelder Sverige, men i hvert fall i Tyskland. Der havner visst en del av returer som ikke selges videre på nett, hadde vært gøy om de fantes her også. Anonymkode: b7f72...699 2
Forundret.. Skrevet 7. mars 2024 #13 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det jeg savner på den norske siden til Zalando er at de ikke har egen second hand, som de kanskje har men ikke oppgir på siden sin? Bestilte noe fra Zalando sist sommer da vi var i Sverige i flere uker, fra den svenske nettsiden deres, og der har de second hand. Men da er det jo egen avdeling for second hand, så om en ikke bestiller det så forventer en jo at klærne er nye. Anonymkode: d7be2...cb0 Jeg mener å ha sett secondhand varer på Zalando men det er noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå