AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 I begynnelsen er det spenning og sommerfugler, så kommer en fase hvor spenningen har lagt seg litt men man kjenner kanskje ikke helt på tryggheten enda. ca når i forløpet kom denne fasen for deg, og hvordan løste du den for å føle trygghet på at forholdet går riktig vei? Anonymkode: 2d981...048 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Bare tok ting som de kom, og planla ikke hele fremtiden rundt ham. Var bevisst på at det tar tid å virkelig kjenne et menneske, og at det like gjerne kunne være meg som fant tint ved ham jeg likevel ikke klarte å gå videre med. At det var oss to og skulle bli det var jeg trygg på etter ca 12 måneder med mannen min. Med andre menn har det vært annerledes. For eksempel at jeg gikk videre etter tilsvarende tid, eller før, eller senere. Noe garanti finnes ikke, så man må ta sjansen, og dessuten ha fokus på om han er rett for deg først og fremst. At du er rett for ham har ikke du veto på. Ikke nå, ikke senere. Anonymkode: 85871...f87
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #3 Skrevet 8. mars 2024 Vi ble sammen i desember og i februar, mars og april skjedde det stor utvikling i forholdet vårt. Det var da vi åpnet oss 100% opp for hverandre, og turte å være dønn ærlige. Så fra april senket roen og tryggheten seg helt 😊 Det måtte kommunikasjon til, lange, dype samtaler, og mye sårbarhet. Det var riktig for oss. Anonymkode: fb511...fe7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Fra første stund hadde vi en åpenhet som gav meg trygghet,og han viste meg allerede etter 1 måned at han ville jeg meg mye trygghet og støtte som jeg trengte og trenger i livet. 1år siden nå,blir jo mer og mer knyttet sammen. 💕 Anonymkode: c3dc6...e85
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 22.05): I begynnelsen er det spenning og sommerfugler, så kommer en fase hvor spenningen har lagt seg litt men man kjenner kanskje ikke helt på tryggheten enda. ca når i forløpet kom denne fasen for deg, og hvordan løste du den for å føle trygghet på at forholdet går riktig vei? Anonymkode: 2d981...048 Er vel ikke noe fasit svar på det. Kan være alt fra en uke til aldri. Tilitt er jo noe som bygges opp. Det vil ofte være en usikker periode når forelskelse har lagt seg litt. Og man skal fungere ute i samfunnet som par. Hvis partner hele tiden gjør ting som river ned tilitt som er bygget opp kan den tryggheten kanskje aldri dukke opp. Men litt is i magen er lurt å ha. Fordi det handler også om å bli kjent på en annen måte. Feks,: min mann i den fasen kunne plutselig ha dratt på butikken. Mens jeg trodde han sto i dusjen. Vi hadde ikke fått snakket om hva vi trengte på butikken. Og syntes det var rart å ikke si fra. Nå trenger jeg ikke noe overvåking på han. Men syntes jo sånt er en normal kommunikasjon iht å fungere greit sammen, i en hverdag. Han var ikke vant til dette å være to på den måten. Så tok det jo opp at det var praktisk om han sa fra og ikke bare forsvant lydløst ut av huset. Dette hadde han lite forståelse for. Helt til jeg gjore det samme. Det ble visst litt rart og ubehagelig når også jeg forsvant lydløst ut av huset mens han trodde jeg sto i dusjen. Det var jo ikke direkte noe galt som skjedde, men en liten gest som ikke akkurat bygger oppunder det å fungere i tospann. Og lager en usikker svære, når du aldri vet når partneren din plutselig bare er borte. Anonymkode: 8a4e1...93f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 Føler meg trygg straks vi er i et etablert forhold, all tiden før det er helvete med skal han ghoste eller ikke, skal han dumpe eller ikke, går med angst og nerver. Selv om sånt også kan skje i forhold slutter jeg å bekymre meg for det når han ønsker å være kjærester. Anonymkode: bb8cf...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå