AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Hva hadde du tenk dersom nydama til xn din tok kontakt for å spørre om han har tatt noe kontakt og avsluttet med at hun forteller at hun er dama han? For så å oppdage at han har blokket deg? Har ikke hatt kontakt med mannen på over et år. Anonymkode: 3ffd1...9db
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Ignorer! Hvorfor i alle dager blande seg inn i slikt drama Anonymkode: 25988...382 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Hun er sikkert usikker, og lurer på om han mimrer med ekser. Om han har blokkert deg, tenker jeg det er for å betrygge henne om at dere ikke har noe på gang. Anonymkode: c0b83...396 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Hadde tenkt at hun var usikker på han og at det er pinlig og umodent å drive å ta kontakt med andre kvinner for å spørre dem ut om deres kontakt med kjæresten. Anonymkode: c240d...59a 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 Skulle ønske dama til eksen tok kontakt med meg 🤪 For da kunne jeg fortalt henne at han har et forhold på si, samt et par elskerinner utenom det også🥴 Anonymkode: d4fe3...403
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Så da vil det si at han snakker om meg til henne? Litt rart for forholde våres varte en uke 😂 Anonymkode: 3ffd1...9db
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så da vil det si at han snakker om meg til henne? Litt rart for forholde våres varte en uke 😂 Anonymkode: 3ffd1...9db Tviler på det. Hun høres usikker og sjalu ut, og forsøker å kontrollere situasjonen ved å få han til å blokkere damer han har vært med. Tipper jeg. Anonymkode: 8c66a...3c1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Jeg hadde spurt henne om hvorfor i all verden hun var sammen med en mann som hun stolte mindre på enn ei vilt fremmed dame. Når folk på død og liv skal legge opp til ydmykelse, så er jeg såpass smålig at jeg biter på. Anonymkode: 6b58d...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå