AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Spørsmålet står i tittelen. Hva gjør man med mat egentlig? Vi har vannskade og venter på utbedring, regner med at det blir hotell fordi vi ikke kan bo her under arbeidet. Mye som må rives. Anonymkode: 3ca37...fb1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Det er det bare forsikringen din som kan svare på. Sjekk vilkårene i avtalen eller ring forsikringsselskapet og spør. Anonymkode: 12fe5...0c7 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Må være best å finne seg et sted med kokemuligheter. hotell blir stusselig i lengden Anonymkode: 34620...645 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Kommer jo an på hvor lenge det tar å fikse skaden. Jeg kjøpte en helt nybygget leilighet via Obos, og hadde bodd der i 2 dager da jeg måtte flytte ut pga vannlekkasje. Bodde på hotell i 2 uker dekket av byggefirmaet. Fikk også daglig kostpenger. Om det hadde vart lenger måtte jeg jo leid meg en leilighet et annet sted på deres regning. Har du sjekket med forsikringsselskapet ditt? De må jo ha en løsning for dette. Anonymkode: 53fc5...388 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 Det kommer helt an på hva som står i forsikringsvilkårene dine. Kan variere veldig fra forsvinning til forsikring hvor rause de er med sånt. Noen har et tak på hvor mye man får utbetalt etter skader, andre har ikke det dersom det er snakk om totalskader osv. Så du vil ikke kunne finne riktig svar her, det må du sjekke med forsikringen din Anonymkode: 3bbc5...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå