Gå til innhold

Får man dekket mat når man må bo på hotell pga vannskade i huset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet står i tittelen. Hva gjør man med mat egentlig? Vi har vannskade og venter på utbedring, regner med at det blir hotell fordi vi ikke kan bo her under arbeidet. Mye som må rives.

Anonymkode: 3ca37...fb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare forsikringen din som kan svare på. Sjekk vilkårene i avtalen eller ring forsikringsselskapet og spør.

Anonymkode: 12fe5...0c7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Må være best å finne seg et sted med kokemuligheter. hotell blir stusselig i lengden

Anonymkode: 34620...645

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hvor lenge det tar å fikse skaden. Jeg kjøpte en helt nybygget leilighet via Obos, og hadde bodd der i 2 dager da jeg måtte flytte ut pga vannlekkasje. Bodde på hotell i 2 uker dekket av byggefirmaet. Fikk også daglig kostpenger. Om det hadde vart lenger måtte jeg jo leid meg en leilighet et annet sted på deres regning.

Har du sjekket med forsikringsselskapet ditt? De må jo ha en løsning for dette. 

Anonymkode: 53fc5...388

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva som står i forsikringsvilkårene dine. Kan variere veldig fra forsvinning til forsikring hvor rause de er med sånt. Noen har et tak på hvor mye man får utbetalt etter skader, andre har ikke det dersom det er snakk om totalskader osv. Så du vil ikke kunne finne riktig svar her, det må du sjekke med forsikringen din

Anonymkode: 3bbc5...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...