AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Jeg blir glad når jeg ser han. Prøver å finne på unnskyldninger for å prate med ham. Går ofte tur i nabolaget hans, for å kanskje treffe på han, sjekker om vi har vakter sammen, tar ekstra vakter om han er på jobb, tenker mye på han, fantaserer om han osv Er jeg forelsket? Anonymkode: f1f15...94e 1
svartkatt Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Kanskje.. høres ut som du er besatt og stalker fyren. Du burde roe deg ned. 4
Gjest Hoia Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Går du tur i nabolaget hans? Og tenker at han bor der? Eller ville du gått tur der også uansett? Jeg ville ikke latt det påvirke deg når du er forelska, hvor du går og oppholder deg? Endret 7. mars 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 Hoia skrev (4 timer siden): Går du tur i nabolaget hans? Og tenker at han bor der? Eller ville du gått tur der også uansett? Jeg ville ikke latt det påvirke deg når du er forelska, hvor du går og oppholder deg? Hadde gått tur der uansett. Anonymkode: f1f15...94e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Hvorfor ikke prøve deg på han? Anonymkode: 4153d...807
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Vær forsiktig om det er limerence. Prøv å ikke tenk at det er en forelskelse før du kjenner han godt og får gode følelser av genuint gode ting og ikke om det kun er basert på fantasi. Har vært der selv foruten å oppsøke hjemmet hans 😅 Anonymkode: 61ced...784 1
Bombasi Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Kanskje, men du bør holde opp med det du gjør. Ikke kombinèr kjærlighet og jobb. Det rammer mange andre enn kun deg og han, og er roten til mye vondt i arbeidslivet. Ikke drit der du spiser! Endret 7. mars 2024 av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 Bombasi skrev (På 7.3.2024 den 20.32): Kanskje, men du bør holde opp med det du gjør. Ikke kombinèr kjærlighet og jobb. Det rammer mange andre enn kun deg og han, og er roten til mye vondt i arbeidslivet. Ikke drit der du spiser! Kommer ikke til å gjøre noe med det. Men tror du han merker det, alikevell at jeg liker han? Anonymkode: f1f15...94e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #9 Skrevet 10. mars 2024 Han er en person som gir deg energi. Men det er bare en fantasi. Kos deg med følelsene, men ikke forfølg dem. Anonymkode: 34584...57b
Bombasi Skrevet 10. mars 2024 #10 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer ikke til å gjøre noe med det. Men tror du han merker det, alikevell at jeg liker han? Anonymkode: f1f15...94e Bra! Hvem vet. Tvilsomt, med mindre du har gitt han hint om det eller blir totalt starstruck hver gang du ser han. For øvrig høres det ut som om at du dyrker forelskelsen mer enn du bør gjøre. Høres ut som om at du har laget deg en fantasi om han som er større og bedre enn hva han er. Kanskje du gjør det i mangel på kjærlighet og kanskje fordi du er ensom (?), noe som er vanlig, men du bør lande litt og ta mer avstand til det. Særlig siden du ikke kommer til å gjøre noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #11 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 20.30): Hvorfor ikke prøve deg på han? Anonymkode: 4153d...807 Fordi folk bør få gå på jobb uten å få andre kjærlighetstrang prakket på seg. Jeg jobber i helse og jeg vet de få mennene som jobber her blir lei av sånt. Anonymkode: ec0b0...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå