Gå til innhold

Han dukka ikke opp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått kontakt med en fyr som alltid har likt meg. Jeg har lenge visst hvem han er. Han har vært veldig gira på å snakke med meg, og har virket veldig gira på å møte meg. Han kom hjem i går fra jobb, å vi skakka lenge på tlf. Vi avtalte at i dag skulle vi møtes. Jeg ordna meg å krøllet håret å all ting, følte meg veldig fresh. Kjøpte til og med nye øredobber for å føle meg skikkelig bra. Klokka gikk, men når klokka ble 13.30 da tok han kontakt, det virka ikke ut som hans tanker var å møte meg som avtalt. Han sa «det blir vel litt sent å møtes nå, mtp å hente barn i bhg» jeg sa «Ja det er kanskje litt sent nå, men du kunna jo sakt ifra litt tidligere da» han bekreftet å sa «ja, jeg kunna vel det» Han har sendt meg snapper kontinuerlig siden, og jeg har skrevet også at jeg ble veldig skuffet når han ikke møtte opp. Han har ikke svart på noe, å later som ingenting. Hva synes dere om oppførselen hans? 

Anonymkode: e8beb...1b1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kaster bort tiden din.

Anonymkode: 71b0a...a74

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han likte oppmerksomheten du gav ham, men ikke forpliktelsen ved å møte opp. 

Han er ikke så veldig interessert -

Dropp og slett 

Anonymkode: f9644...918

• Liker 4
Skrevet

Han venta på deg i lang tid, før du ble interessert...?

AnonymBruker
Skrevet

Menn forstår ikke hvor mye vi kvinner styrer før en møte/date. Har fått spm som "Kom hjem fra jobb en time tidligere enn jeg trodde, kan vi ikke bare møtes nå?" Og der sitter jeg med ansiktsmaske og lakkerer tåneglene, liksom. Det er liksom ikke så big deal for dem.

Anonymkode: 18cc7...d4e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han likte oppmerksomheten du gav ham, men ikke forpliktelsen ved å møte opp. 

Han er ikke så veldig interessert -

Dropp og slett 

Anonymkode: f9644...918

Hva gjør sånne på en dating side. Kaster bort tiden til folk? Respektløst. Enda klager haugvis med menn at de ikke får seg dame. Første bud er å møte opp når man har avtalt. Skipper en mann en slik avtale er rødt flagg. Umulig å bygge med noen man bare føler seg usikker på hvor man har dem.

La i hvertfall han gjøre det meste før en neste date. La han avtale sted og tid.  Se om det er noe tak i ham.  Er de interessert nok vil de møtes. 

Lykke til ts🍀

Anonymkode: 35161...ccc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1) kl var 13:30, så lenge det ikke er lang reisevei til BHG, så kunne du jo bare sagt nei - det går helt fint.

Når du selv skriver det blir sent, så tar jo fyrn det for hva du skriver.

Anonymkode: 87533...007

AnonymBruker
Skrevet

Nøyaktig hva hadde dere avtalt? 
Hadde dere avtalt tid og sted? Satt du å ventet på avtalt tid? 

Anonymkode: ed995...5ed

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Menn forstår ikke hvor mye vi kvinner styrer før en møte/date. Har fått spm som "Kom hjem fra jobb en time tidligere enn jeg trodde, kan vi ikke bare møtes nå?" Og der sitter jeg med ansiktsmaske og lakkerer tåneglene, liksom. Det er liksom ikke så big deal for dem.

Anonymkode: 18cc7...d4e

Dette. Jeg har ofte brukt 3 timer for å fikse fra topp til tå og rengjort hjemmet, da svir det så jævelig når jeg får «kan ikke likevel» rett før. Er faktisk det som er kjipt, ikke at daten måtte flytte dag. Nå dumper jeg alle som avlyser rett før møtetidspunkt for å slippe at det blir gjentagende bortkastet tid.

Anonymkode: 3acf5...ae3

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 20.40):

Har fått kontakt med en fyr som alltid har likt meg. Jeg har lenge visst hvem han er. Han har vært veldig gira på å snakke med meg, og har virket veldig gira på å møte meg. Han kom hjem i går fra jobb, å vi skakka lenge på tlf. Vi avtalte at i dag skulle vi møtes. Jeg ordna meg å krøllet håret å all ting, følte meg veldig fresh. Kjøpte til og med nye øredobber for å føle meg skikkelig bra. Klokka gikk, men når klokka ble 13.30 da tok han kontakt, det virka ikke ut som hans tanker var å møte meg som avtalt. Han sa «det blir vel litt sent å møtes nå, mtp å hente barn i bhg» jeg sa «Ja det er kanskje litt sent nå, men du kunna jo sakt ifra litt tidligere da» han bekreftet å sa «ja, jeg kunna vel det» Han har sendt meg snapper kontinuerlig siden, og jeg har skrevet også at jeg ble veldig skuffet når han ikke møtte opp. Han har ikke svart på noe, å later som ingenting. Hva synes dere om oppførselen hans? 

Anonymkode: e8beb...1b1

Traff en sånn jeg og. Avtalte å møtes på Oslo S siden jeg tar toget hjemover derfra og han jobbet i nærheten.

Jeg møtte opp litt før avtalt klokkeslett og ventet...og ventet...og ventet

Etter 1 1/2 time tok jeg toget hjem. Hørte ikke noe fra han på kvelden. Neste dag sendte han melding med "sorry, rakk ikke å treffe deg."

Ingen forklaring eller unnskyldning. Ikke hørt fra han siden og jeg har heller ikke tatt kontakt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Janina1 skrev (På 15.3.2024 den 17.23):

Traff en sånn jeg og. Avtalte å møtes på Oslo S siden jeg tar toget hjemover derfra og han jobbet i nærheten.

Jeg møtte opp litt før avtalt klokkeslett og ventet...og ventet...og ventet

Etter 1 1/2 time tok jeg toget hjem. Hørte ikke noe fra han på kvelden. Neste dag sendte han melding med "sorry, rakk ikke å treffe deg."

Ingen forklaring eller unnskyldning. Ikke hørt fra han siden og jeg har heller ikke tatt kontakt. 

Ha ha, unnskyld at jeg ler, men padler han kajakk? Noe veldig kjent bare og det er ikke så mange som jobber i nærheten av Oslo S og lar dama vente i timesvis på/ved Oslo S uten å gi lyd fra seg. Hvis det er samme fyr skal du være glad du aldri møtte han forresten 😉 

Anonymkode: 505e4...cdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 13.23):

Dette. Jeg har ofte brukt 3 timer for å fikse fra topp til tå og rengjort hjemmet, da svir det så jævelig når jeg får «kan ikke likevel» rett før. Er faktisk det som er kjipt, ikke at daten måtte flytte dag. Nå dumper jeg alle som avlyser rett før møtetidspunkt for å slippe at det blir gjentagende bortkastet tid.

Anonymkode: 3acf5...ae3

Hvorfor har du ikke hjemmet ryddig og rengjort som en vane daglig? 

Du må være totalt ugjenkjennelig med og uten sminke hvis du ikke er fornøyd før etter 1 til 2 timer med sminking..? 

Anonymkode: 03336...4d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du ikke hjemmet ryddig og rengjort som en vane daglig? 

Du må være totalt ugjenkjennelig med og uten sminke hvis du ikke er fornøyd før etter 1 til 2 timer med sminking..? 

Anonymkode: 03336...4d9

Wow.. 🙄

På en første date så vil man gjerne være på sitt beste. Man legger gjerne det lille ekstra i både kropp og hjem da, jeg kjenner meg godt igjen jeg :)

Det er jo ikke det at man ikke kan ses uten sminke heller, eller at det vanligvis flyter hjemme. Det er en mental greie i hele ritualet å forberede seg helt ned til å nappe de tre hårene på stortåa til å kjøpe et nytt stearinlys. Det er ikke som om daten merker det engang, man gjør det jo mye for seg selv.

Jeg kan lakke tåneglene, barbere hvert hår på kroppen og ha på verdens mest sexy undertøy selv om jeg kommer innpakket i vinterklær og ikke har tenkt å ha sex i det hele tatt. Det gjør bare at man føler seg bra. Kanskje man til og med kjøper nye klær, - det betyr ikke at man vanligvis aldri går med klær eller ikke eier noen rene klær fra før...

Og huset vaskes hver dag det, men før enveldig spesiell date så slikkes det rent, kanskje jeg kjøper nytt sengetøy og alt.

Det handler også om å gjøre noe for den andre. Jeg hadde blitt litt skuffet om vi hadde avtalt en hot date og jeg kom hjem til deg og du satt der i joggebuksa og hadde åpebart ikke tenkt et sekund på å se bra ut. 

Og spesielt om du hadde den kjipe personligheten du fremviser her..

Uansett om man ikke er typen som skrubber hele kroppen, vokser bikinilinja og krøller håret først, så gleder man seg jo - og er ofte nervøs - før en date. Da er det kjipt når det avlyses fordi den andre bare ikke virker å ha brydd seg like mye. Skjønner deg godt TS! Jeg satt en gang klar hjemme, etter timer med å gjøre alt klart, så hadde han GLEMT det! 😂 Da jeg sendte melding og spurte hvor han ble av så kom det at han hadde glemt det og i tillegg så var han sliten etter jobb og sånt så han orket ikke.... han bodde 100 meter fra meg. Jeg dumpet han (det var et mønster at alt var på hans premisser og hans klokke, ikke engangshendelse)

Anonymkode: 384a2...ee6

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Derfor bør folk slutte å date på den måten og heller avtale å møtes når man skal gjøre noe sosialt sammen med andre. Ikke bruke ett gram energi på noen man ikke vet er verdt energien. Style deg selv, for deg selv, og sikre deg at du faktisk skal ut på noe, ikke bare treffe en random fyr. 

Anonymkode: 5b456...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...