AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Jeg gikk til legen pga at jeg har problemer med å tisse, har hatt det en stund og det blir bare verre. Jeg må liksom jobbe urinen ut, og det kjennes ut som det er noe som fysisk stenger, både nederst og oppi "greiene" en plass🙈 Jeg skulle henvises til urolog, og måtte ta en urinprøve også, og der kunne de finne blod i urinen. Dette var det damen på lab'en som fortalte, og nå lurer jeg jo på hva det kan bety? Anonymkode: 1eb9c...75a
Maleficenta Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 https://nhi.no/symptomer/nyrer-og-urinveier/blod-i-urinen-veiviser
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Aner ikke ditt kjønn eller alder, men hvis du er mann kan det kanskje være prostataproblematikk? Anonymkode: b9e82...17c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk til legen pga at jeg har problemer med å tisse, har hatt det en stund og det blir bare verre. Jeg må liksom jobbe urinen ut, og det kjennes ut som det er noe som fysisk stenger, både nederst og oppi "greiene" en plass🙈 Jeg skulle henvises til urolog, og måtte ta en urinprøve også, og der kunne de finne blod i urinen. Dette var det damen på lab'en som fortalte, og nå lurer jeg jo på hva det kan bety? Anonymkode: 1eb9c...75a Tenker nyrene. Er selv nyretransplantert. sjrkk for kreatenin på blodprøver. Anonymkode: ace6c...303 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Opptil 40% av den friske befolkningen vil finne blod i urinen på stix fra tid til annen. Det sier svært lite om mulig sykdom. Anonymkode: b282a...9dd
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 Jeg er kvinne på 44 år, så det er ikke noe prostata. Jeg har googlet, men jeg ble ikke så mye klokere, og lurte på om noen her har erfaringer😊 Anonymkode: 1eb9c...75a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Nyrestein kanskje. Anonymkode: 164ea...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 Tester alltid positivt på blod når jeg har urinveisinfeksjon. Etter en " lang" kur med antibiotika forsvinner alle symptomene. Ikke ta sorger på forskudd😚 Anonymkode: 7bbe2...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå