Gå til innhold

Store problemer med å få til å late vannet, og i dag ble det påvist blod i urinen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til legen pga at jeg har problemer med å tisse, har hatt det en stund og det blir bare verre. Jeg må liksom jobbe urinen ut, og det kjennes ut som det er noe som fysisk stenger, både nederst og oppi "greiene" en plass🙈

Jeg skulle henvises til urolog, og måtte ta en urinprøve også, og der kunne de finne blod i urinen. Dette var det damen på lab'en som fortalte, og nå lurer jeg jo på hva det kan bety?

Anonymkode: 1eb9c...75a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke ditt kjønn eller alder, men hvis du er mann kan det kanskje være prostataproblematikk?

Anonymkode: b9e82...17c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg gikk til legen pga at jeg har problemer med å tisse, har hatt det en stund og det blir bare verre. Jeg må liksom jobbe urinen ut, og det kjennes ut som det er noe som fysisk stenger, både nederst og oppi "greiene" en plass🙈

Jeg skulle henvises til urolog, og måtte ta en urinprøve også, og der kunne de finne blod i urinen. Dette var det damen på lab'en som fortalte, og nå lurer jeg jo på hva det kan bety?

Tenker nyrene. Er selv nyretransplantert. 
sjrkk for kreatenin  på blodprøver. 

Anonymkode: ace6c...303

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opptil 40% av den friske befolkningen vil finne blod i urinen på stix fra tid til annen. Det sier svært lite om mulig sykdom. 

Anonymkode: b282a...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 44 år, så det er ikke noe prostata. 

Jeg har googlet, men jeg ble ikke så mye klokere, og lurte på om noen her har erfaringer😊

AnonymBruker
Skrevet

Nyrestein kanskje.

Anonymkode: 164ea...7d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tester alltid positivt på blod når jeg har urinveisinfeksjon.

Etter en " lang" kur med antibiotika forsvinner alle symptomene.

Ikke ta sorger på forskudd😚

Anonymkode: 7bbe2...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...