Izaria Skrevet 3. februar 2006 #1 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Som butikksjef eller ass.butikksjef - hva kan en forvente seg i lønn da? Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 3. februar 2006 #2 Del Skrevet 3. februar 2006 Spørs helt hvilken bransje det dreier seg om. En superelegant klesbutikk betaler godt, det samme om man er butikksjef i en Rema f eks. Er man butikksjef i en mindre klesbutikk f eks så er ikke lønnen så mye å skryte av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er en skobutikk, et kjent merke i hele scandinavia..en forholdsvis fin og dyr kjede.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 3. februar 2006 #4 Del Skrevet 3. februar 2006 Hmm, her har jeg ingen personlig erfaring altså, men jeg vil tippe et sted mellom 3 og 400k. Jeg er butikksjef på et mindre "luksuriøst" sted, og tjener 300. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2006 -hva mener du 300k?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 3. februar 2006 #6 Del Skrevet 3. februar 2006 k=1000! Jeg har altså ca 300 000 i årslønn nå, men jeg har bonus i tillegg, så mye avhenger jo av hva slags avtale man har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 3. februar 2006 Ok! K=1000 har jeg riktig nok aldri hørt før... 300 000 i årslønn er vel ikke så værst da. Ville tro at man tjente rundt 15 000 etter skatt i måneden bare jeg.. Blir spennende å se, hvis jeg får jobben da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. februar 2006 #8 Del Skrevet 3. februar 2006 Ok! K=1000 har jeg riktig nok aldri hørt før... 300 000 i årslønn er vel ikke så værst da. Ville tro at man tjente rundt 15 000 etter skatt i måneden bare jeg.. Blir spennende å se, hvis jeg får jobben da! ← 300.000 i årslønn gir ca. mellom 15.000 og 18.000 utbetalt, selvsagt avhengig av skattekortet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #9 Del Skrevet 3. februar 2006 Ok! K=1000 har jeg riktig nok aldri hørt før... 300 000 i årslønn er vel ikke så værst da. Ville tro at man tjente rundt 15 000 etter skatt i måneden bare jeg.. Blir spennende å se, hvis jeg får jobben da! ← 15.000,- i måneden netto (dvs. etter at skatt er betalt) kan også være et eksempel på de med 6 års høyere utdanning som jobber i kommuneal sektor i administrasjonen - som tjener naturlig nok - labert. Nok et bevist på at "alle" i Norge tjener det samme (unntatt de med ganske høy og ganske lav lønn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 3. februar 2006 #10 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har forskjellig erfaring ang lønn. Har akkurat fått tilbud om en jobb som ass.butikksjef i en klesbutikk. (i en kjede på et senter i oslo). der er lønnen 270.000. Har også fått et annet tilbud som jeg takket nei til; en eksklusiv butikk (ikke kjede) hvor lønnen bare var 205.000! Tror det er under tariff. Jeg er 29 år, har over 10 år med butikkerfaring (deltid og heltid), markedsføringsutdannelse fra NMH og 5 års erfaring som salgssjef i to forskj bedrifter. Hva slags butikker er det som lønner over 300.000? skulle gjerne søkt der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #11 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er butikksjef i en Skobutikk (stor kjede) og har en årslønn på 320 000,-. Jeg har jobbet som butikksjef i 8 år og synes lønna er helt grei.... Får ikke betalt for overtid, og har heller ingen bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #12 Del Skrevet 5. februar 2006 Det varierer nok endel, men en bekjent av meg som er butikksjef i en privat klesbutikk i Oslo sto oppført på likningen i 2004 med kr. 390.000,- hun har ingen andre inntekstkilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. februar 2006 #13 Del Skrevet 7. februar 2006 Som butikksjef i blomsterbutikk (kjede) tjente jeg ca 325 000 inkl bonus (mulighet for høyere bonus ved mer enn 100% budsjettoppnåelse). Som nestleder har jeg ca 280 000, samme system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #14 Del Skrevet 7. februar 2006 Som selger innenfor IT tjener man fra 500.000,- og oppover til en million (inkl. bonus). Mange har ikke utdannelse... - men selvfølgelig med litt erfaring. Som helt ny vil du kanskje få 450.000,-? Hvis lønnen er viktig er det virkelig mange andre muligheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. februar 2006 #15 Del Skrevet 7. februar 2006 Som selger innenfor IT tjener man fra 500.000,- og oppover til en million (inkl. bonus). Mange har ikke utdannelse... - men selvfølgelig med litt erfaring. Som helt ny vil du kanskje få 450.000,-? Hvis lønnen er viktig er det virkelig mange andre muligheter.. ← Nå ble det ikke spurt om hvor man kunne tjene mer da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 7. februar 2006 Som selger innenfor IT tjener man fra 500.000,- og oppover til en million (inkl. bonus). Mange har ikke utdannelse... - men selvfølgelig med litt erfaring. Som helt ny vil du kanskje få 450.000,-? Hvis lønnen er viktig er det virkelig mange andre muligheter.. ← Nå spurte jeg jo om lønnen til en butikksjef eller assisterende butikksjef, ikke til en i IT bransjen, det er jo likegyldig i denne sammenheng. Og nei, det viktigste er ikke lønnen, men fint å vite hva man går til hvis jobben blir min. Takk til dere andre for fine svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tivoli Skrevet 8. februar 2006 #17 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg får svar i morgen ang en jobb som ass butikksjef. der er lønnen 265.000. arbeidstid er på skift; dvs for min del ikke så veldig gunstig. Kanskje vi søker samme jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg får svar i morgen ang en jobb som ass butikksjef. der er lønnen 265.000. arbeidstid er på skift; dvs for min del ikke så veldig gunstig. Kanskje vi søker samme jobb? ← Ja, kanskje vi søker samme jobb..er din i en skobutikk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #19 Del Skrevet 8. februar 2006 Bursdag fremdeles?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tivoli Skrevet 8. februar 2006 #20 Del Skrevet 8. februar 2006 nei, klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå