Ladekabel Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Dette har jo vært et tema som har blitt tatt opp i det siste. Også ble det sagt der at det var en 10%(hvis jeg husker riktig) gruppe av menn som fikk alle damene. Da må jeg spørre hva dere damer tror kjennetegner disse 10% mennene? Det var jo typiske faktorer som utdanning, høyde over 180cm o.l. Som ble nevnt. Men det må være noe mer? For selv er jeg høyt utdannet med master, har en trygg jobb med bra inntekt, er godt over 180cm, er godt trent, har hus og bil, ingen økonomiske problemer, fått høre fra noen hold at jeg er såkalt kjekk. Minuset mitt i en sånn sammenheng kan være at jeg er litt vel introvert og er ikke den som prater mest med folk, noe som gjelder både menn og kvinner. Men greier å føre samtaler hvis de oppstår. Er allikevel kanskje hakket mer passiv når det kommer til damer jeg synes er interresante damer. Men til tross for at jeg har mange av de faktirene som blir sett på som attraktivt, så får jeg dårlig med napp på de damene jeg faktisk får meg til å prøve på. Blir heller aldri tatt kontakt med på noen som helst måte av damer. Har heller aldri vært i et seriøst forhold. Skjønner jo at selv om jeg har mange av de typiske faktorene, så betyr ikke det at jeg er «guds gave» til kvinnen for det. Og ting høres jo også litt mer svart hvitt ut enn det kanskje er. Men sånn som det ble litt fremstilt, så burde det kanskje ikke være sånn for meg. Men hva mer som ikke er nevnt kan kjennetegne de 10% mennene som får alle damene? 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender. Maskuline ansiktstrekk med stor hake og bra anlegg for skjeggvekst. Mørke trekk. Kan godt ha noen kg ekstra og lite hår på hodet, det har lite å si. Høy selvtillit, dominerende. Anonymkode: 1e9b3...c96 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 "Minuset mitt i en sånn sammenheng kan være at jeg er litt vel introvert og er ikke den som prater mest med folk, noe som gjelder både menn og kvinner. Men greier å føre samtaler hvis de oppstår. Er allikevel kanskje hakket mer passiv når det kommer til damer jeg synes er interresante damer." Her kan du ha svaret ditt. Anonymkode: e5729...dcb 20 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Sjarm, glimt i øyet, proaktiv, fremstår som trygg på seg selv, god humor. Menn med disse kvalitene tiltrekker seg damer lett. Anonymkode: 44dee...1e2 5 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Synes "Girls just wanna have fun." er en bra retningslinje angående hvem som drar damer. Vi vil ha det hyggelig sammen med en mann, så å dra ordene ut av noen er ikke det som frister. Få kvinner til å slappe av, le og kose seg med deg, så kommer du langt. Å være introvert kan være en utfordring for mange, men mange introverte har også en lun og fin humor og glimt i øyet. Man kommer langt med det også, men ingen vei ved å ikke være tilgjengelig overhodet for samtaler og hygge. Anonymkode: 7fa96...297 2 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender. Maskuline ansiktstrekk med stor hake og bra anlegg for skjeggvekst. Mørke trekk. Kan godt ha noen kg ekstra og lite hår på hodet, det har lite å si. Høy selvtillit, dominerende. Anonymkode: 1e9b3...c96 Jeg er helt motsatt, men får fortsatt "jenter." (Er voksen så mener kvinner) Problemet i dag er at de fleste er inne eller livredd jenter. De må komme seg ut, være sammen med det andre kjønn. Ha det gøy, unge folk er deprimerte hele gjengen. Merker selv at hvor mer jeg koser meg, jo fler vil være med meg og det jeg holder på med i livet Anonymkode: 6f641...cb7 2 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 Det er jo ikke sånn at 90% menn er ufrivillig single 😅 Eller at 90% menn er single i det hele tatt. Anonymkode: d05bb...5eb 9 5
Skopuss Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Jeg vil tro at en mann som er god til å snakke for seg og virker uanstrengt, kanskje kan trekke flere damer i en date-setting fordi en del kvinner senker skuldrene og føler de ikke må «jobbe så mye» for at det ikke skal bli kleint. MEN… det betyr ikke at de er de beste mennene. Tvert imot, opplever jeg ofte at litt mer tankefulle og innadvendte menn kan være veldig interessante, ha god, gjerne smart humor og gode verdier, og at om man tar den tiden det tar å bli kjent, og ikke er såå redd for litt stillhet - kan man ende opp med en veldig verdifull gutt. 6 1 1
Arild37 Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 (endret) Noe rart med den statistikken om 10% av menn tar alle damene. Det er da massevis av "vanlige" menn som får seg dame. Selv vil jeg si at jeg er litt over gjennomsnittet utseendemessig, men ikke en som damene snur seg etter, og langt ifra å være blant 10% beste menn i verden 😅 Men alikevel aldri hatt problem med å få en dame om jeg vil og går inn for det Så her er det mange andre faktorer enn at man må være blant Norges kjekkeste menn, man kommer langt med sjarm og å vite hvordan man snakker med damer Endret 6. mars 2024 av Arild37 4 3
lillevill Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 Ladekabel skrev (1 time siden): Da må jeg spørre hva dere damer tror kjennetegner disse 10% mennene? Det var jo typiske faktorer som utdanning, høyde over 180cm o.l. Som ble nevnt. Men det må være noe mer? For selv er jeg høyt utdannet med master, har en trygg jobb med bra inntekt, er godt over 180cm, er godt trent, har hus og bil, ingen økonomiske problemer, fått høre fra noen hold at jeg er såkalt kjekk. Minuset mitt i en sånn sammenheng kan være at jeg er litt vel introvert og er ikke den som prater mest med folk, noe som gjelder både menn og kvinner. Men greier å føre samtaler hvis de oppstår. Er allikevel kanskje hakket mer passiv når det kommer til damer jeg synes er interresante damer. Du skriver selv at du ikke tar kontakt med damer. Jeg tror at det kan være et kjennetegn på de som ikke har kontakt med damer.🤔 6 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 Jeg fant tonen med ei fra utlandet. Jeg synes det er merkelig hvordan damer her ikke klarer å forelske seg, mens i utlandet virker det mye lettere å skape forhold. Hun spurte meg aldri om hvor mye jeg tjener eller hvor rik jeg, veldig jordnær jente med feminine trekk. Vet det finnes slike i Norge å men svært få. Anonymkode: 98340...a77 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #13 Skrevet 6. mars 2024 Tenker det er viktig å ta denne informasjonen med en klype salt, og holde tunga rett i munnen. Det er forskjell på å få enkel tilgang til sex og på å finne en partner/kjæreste. Ikke alle forhold er så lykkelige og gode som de ser ut utenfra, og ikke alle som lett finner noen å ha sex med er på et godt sted i livet. Husk også alltid på at sex med et annet menneske ikke er en menneskerett - for noen av oss. Og det finnes mange damer som også sliter med ensomhet og mangel på en partner. Ingen av disse artiklene eller påstandene om at en liten andel menn får flesteparten av damene viser det fulle og hele bildet. Vi er MANGE som aldri har deltatt i noen undersøkelser, aldri har vært gift/registrert partner eller hatt profil på dating-apper, så vår virkelighet har aldri blitt registrert noe sted. Jeg tror ikke jeg er alene om å mene at de mest attraktive menneske er dem som er trygge på seg selv og den de er. De har funnet en mening i livet sitt, de skjønner følelsene sine, de utnytter ikke andre for egen vinning, og de tar vare på seg selv. Slike mennesker er ikke perfekte på alle områder i livet, men er modne og bevisste nok til å innrømme hvor deres svake punkt er og be om veiledning eller hjelp til å utvikle seg og håndtere livet bedre. Disse menneskene godtar seg selv akkurat som de er, de lever etter gode verdier, og gjør ikke skade på andre. Ytre faktorer som utseende, status, karriere og økonomi spiller liten rolle for de fleste. Selvfølgelig finnes det enkeltmennesker som har sine preferanser, men hvis alle menn og kvinner skal prøve å tilpasse seg dette så tror jeg det vil bli big business for kosmetiske kirurger, og de må utvikle medisinen til å totalendre menneskers varierende fysiologi. Jeg foreslår at du lar disse påstandene være, og heller gjør det du kan for å bygge deg opp og utvikle deg som menneske. Finn klanen din med mennesker som har samme interesser og verdier som du har, og jobb med usikkerhetene dine. Det finnes garantert noen der ute som ønsker å ha deg i sitt liv, og som ikke ønsker å forandre deg til noe som du egentlig ikke er. Anonymkode: fa520...e3f 4 3
lillevill Skrevet 6. mars 2024 #14 Skrevet 6. mars 2024 Skopuss skrev (9 minutter siden): MEN… det betyr ikke at de er de beste mennene. Tvert imot, opplever jeg ofte at litt mer tankefulle og innadvendte menn kan være veldig interessante, ha god, gjerne smart humor og gode verdier, og at om man tar den tiden det tar å bli kjent, og ikke er såå redd for litt stillhet - kan man ende opp med en veldig verdifull gutt. Enig med deg. Men..Når en mann aldri tar kontakt, så føler jeg jo at han ikke verdsetter tid med meg. Eller ser verdien i å ha kontakt. Jeg forstår det ofte handler om at han er fokusert på seg selv og ikke ser behovet for å pleie kontakt med meg. Men det får meg ikke til å føle meg ønsket. Da gir jeg jo opp til slutt. 1 3
Gjest Hoia Skrevet 6. mars 2024 #15 Skrevet 6. mars 2024 Det er en letthet med tanke på det å inngå relasjoner. Som de fleste skriver over her om høyde, jobb, trekk, materielle goder vil ikke ha noe å si, så lenge du ikke eier deg selv, en letthet med tanke på å møte jenter/damer. Det vil også si å tape og vinne med samme sinn. Det er veldig mange som tror at menn som "har draget" ikke har møtt motstand. Det har de, de har bare ikke gitt opp på veien. Uansett hvor du er i verden, hva du gjør, hvordan du ser ut, må du først vinne deg selv, like deg selv uansett om du får avslag på avslag, ha en letthet med tanke på det. Det fordrer ofte at du har noe ellers i livet du trives med, sånn at damene ikke betyr alt i livet ditt i starten. På sikt kan dere gjøre alt sammen, når det er klaff. Det trenger ikke være jobb, men noe som gjør at du blomstrer i livet ditt, trening, hobby etc. Litt som et pluss i livet til du finner det som treffer for deg. Da blir de nysgjerrige på deg.
Ladekabel Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): "Minuset mitt i en sånn sammenheng kan være at jeg er litt vel introvert og er ikke den som prater mest med folk, noe som gjelder både menn og kvinner. Men greier å føre samtaler hvis de oppstår. Er allikevel kanskje hakket mer passiv når det kommer til damer jeg synes er interresante damer." Her kan du ha svaret ditt. Anonymkode: e5729...dcb Skjønner det kan være et problem. Men dere damer tar aldri kontakt eller viser interesse for menn dere finner attraktive, før mannen eventuelt gjør det? Selvfølgelig kan det være grunner til at jeg ikke opplever det, at jeg faktisk ikke er så attraktiv eller noe sånt. Eller at jeg ikke oppfatter de signalene. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #17 Skrevet 6. mars 2024 1 minutt siden, Ladekabel said: Skjønner det kan være et problem. Men dere damer tar aldri kontakt eller viser interesse for menn dere finner attraktive, før mannen eventuelt gjør det? Selvfølgelig kan det være grunner til at jeg ikke opplever det, at jeg faktisk ikke er så attraktiv eller noe sånt. Eller at jeg ikke oppfatter de signalene. Dame her, eg trur du er inne på noko i andre setningen din der. Eg trur det er sjeldnere at damer legger an på menn enn omvendt. Eg har lagt an på to menn i mitt 40++ liv, langt fleire har lagt an på meg. Har inntrykk av at det gjelder fleire eg kjenner. Så forstår godt at det er vanskeligere for menn som heller ikkje er komfortabel med å ta initiativ😅 Anonymkode: 12555...0a5 1 1
Gjest Bromance Skrevet 6. mars 2024 #18 Skrevet 6. mars 2024 Ladekabel skrev (1 time siden): Dette har jo vært et tema som har blitt tatt opp i det siste. Også ble det sagt der at det var en 10%(hvis jeg husker riktig) gruppe av menn som fikk alle damene. Da må jeg spørre hva dere damer tror kjennetegner disse 10% mennene? Det var jo typiske faktorer som utdanning, høyde over 180cm o.l. Som ble nevnt. Men det må være noe mer? For selv er jeg høyt utdannet med master, har en trygg jobb med bra inntekt, er godt over 180cm, er godt trent, har hus og bil, ingen økonomiske problemer, fått høre fra noen hold at jeg er såkalt kjekk. Minuset mitt i en sånn sammenheng kan være at jeg er litt vel introvert og er ikke den som prater mest med folk, noe som gjelder både menn og kvinner. Men greier å føre samtaler hvis de oppstår. Er allikevel kanskje hakket mer passiv når det kommer til damer jeg synes er interresante damer. Men til tross for at jeg har mange av de faktirene som blir sett på som attraktivt, så får jeg dårlig med napp på de damene jeg faktisk får meg til å prøve på. Blir heller aldri tatt kontakt med på noen som helst måte av damer. Har heller aldri vært i et seriøst forhold. Skjønner jo at selv om jeg har mange av de typiske faktorene, så betyr ikke det at jeg er «guds gave» til kvinnen for det. Og ting høres jo også litt mer svart hvitt ut enn det kanskje er. Men sånn som det ble litt fremstilt, så burde det kanskje ikke være sånn for meg. Men hva mer som ikke er nevnt kan kjennetegne de 10% mennene som får alle damene? For min del så ser "drømmemannen" slik ut: over 1,80 (men ikke over 1,90), mørkt hår (gjerne latino / søreuropeisk utseende) tatoveringer, store armmuskler (men ikke altfor store), brede skuldre, og smilehull. Men jeg endte opp med en mann som kun har et par av det overnevnte, så utseende er ikke så viktig hvis kjemien stemmer 🙂 Jeg tenker det at du er introvert kan ha endel med saken å gjøre. Du får bare fortsette å prøve å ta kontakt med damer, eller hvem vet, kanskje plutselig en dame tar kontakt med deg også. Lykke til 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #19 Skrevet 6. mars 2024 Ladekabel skrev (2 timer siden): Dette har jo vært et tema som har blitt tatt opp i det siste. Også ble det sagt der at det var en 10%(hvis jeg husker riktig) gruppe av menn som fikk alle damene. Da må jeg spørre hva dere damer tror kjennetegner disse 10% mennene? Det var jo typiske faktorer som utdanning, høyde over 180cm o.l. Som ble nevnt. Men det må være noe mer? For selv er jeg høyt utdannet med master, har en trygg jobb med bra inntekt, er godt over 180cm, er godt trent, har hus og bil, ingen økonomiske problemer, fått høre fra noen hold at jeg er såkalt kjekk. Minuset mitt i en sånn sammenheng kan være at jeg er litt vel introvert og er ikke den som prater mest med folk, noe som gjelder både menn og kvinner. Men greier å føre samtaler hvis de oppstår. Er allikevel kanskje hakket mer passiv når det kommer til damer jeg synes er interresante damer. Men til tross for at jeg har mange av de faktirene som blir sett på som attraktivt, så får jeg dårlig med napp på de damene jeg faktisk får meg til å prøve på. Blir heller aldri tatt kontakt med på noen som helst måte av damer. Har heller aldri vært i et seriøst forhold. Skjønner jo at selv om jeg har mange av de typiske faktorene, så betyr ikke det at jeg er «guds gave» til kvinnen for det. Og ting høres jo også litt mer svart hvitt ut enn det kanskje er. Men sånn som det ble litt fremstilt, så burde det kanskje ikke være sånn for meg. Men hva mer som ikke er nevnt kan kjennetegne de 10% mennene som får alle damene? Typiske trekk? At de ikke bryr seg, er mindre empatiske og at de kanskje har psykopatiske trekk. Regner med du mener de mennene som er såkalte rundbrennere. Har sett flere slike, de trenger ikke være kjekke, høye eller rike, de må bare ha høy selvtillit, selv om de ikke bør ha det, men mange kvinner tror det må være noe med en mann med høy selvtillit. Hva er målet ditt i din søken etter kvinner? Å ligge rundt? Eller å få en partner for livet? Anonymkode: 26a1f...938 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #20 Skrevet 6. mars 2024 Herregud for en idiot-debatt. Hvis man tar incel- og tiktok bullshit som faktagrunnlag i livet sitt, så er man laangt ute å kjøre. De aller fleste menn som gidder å oppføre seg skikkelig mot damer, kler seg pent og tar vare på seg og livet sitt får damer. Ikke alle får drøssevis, men who cares? De som pumper hodet sitt fullt av bullshit de hører om på sosiale medier får nok ikke så mye, for de er jo faen meg skakkjørte i huet. Det finnes en liten gjeng av dem på KG som ikke har noe bedre å drive med enn å trolle, kjekle og lage kvalm i alle trådene. M50+ Anonymkode: e5cca...0d3 10 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå