AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Hei! Jeg skal reise med typen til Krakow en langhelg nå i februar og vil gjerne ha noen tips! Tenkte å reise på spa, men det er så mye der. Har dere noen anbefalinger for en som aldri har vært i byen? Setter pris på gode tips! Anonymkode: cd81b...b3a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 Det spørs litt hva dere ønsker, er det å være i varme bad, eller ha mange behandlinger og slikt... Jeg var på langhelg med venninner og vi dro til et av de varme badene (Chokolowskie thermal baths) som ligger i retning Zakopane, med minibuss, noen få timers kjøretur fra Krakow. Varme, store basseng både ute og inne, med bar. Drikke kalde pilser i varmt vann i fine omgivelser i utebasseng var virkelig avslappende for oss. My kind of spa! Men i selve byen er det vel bedre steder for massasje og spa-behandlinger, sikkert. Anonymkode: d3100...5b1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Jeg var på Radisson i Krakow og tok massasje, det var bra det Fant ut at det lønner seg å bestille på forhånd. Fordi alle spa-stedene jeg gikk innom var fullbooka. Jeg gikk rundt i 2 timer før jeg fikk time på Radisson. Så sjekk hvilken type behandling du ønsker, og bestill før du drar er mitt råd. Anonymkode: 4cbe6...fdb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #4 Skrevet 7. mars 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal reise med typen til Krakow en langhelg nå i februar I FEBRUAR?! Anonymkode: 854f9...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå