Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser i tråd etter tråd at kvinnfolk blir sjokka over å finne ut at mannen/kjæresten er utro. Jeg fatter ikke hvorfor! Er det ikke "common knowledge" at de aller fleste mannfolk er drevet av sex,og vil ta de mulighetene som byr seg? 

Jeg har vært endel på diverse "sexsider" (nakenprat, nakentid, Gaysir (der er det forressen utrolig mange  "heterofile" menn  i forhold som søker etter menn), cupido osv) og det som går igjen der er mannfolk i forhold som søker sex. Har pratet med såå mange menn som ikke har et snev av dårlig samvittighet for å prøve å finne seg noen å ha sex med,selv om de er i forhold. De fleste er bare redde for å bli oppdaget.

Vil påstå at nesten alle menn har denne trangen til å nedlegge kvinnfolk uten skrupler. Dette er menn i alle kategorier, de som har et bra forhold til dama/kona, de som lever i sexløse forhold, de som er ute etter spenning og tennes av "jakten" på en ny dame.

Tror mange (alle?) menn klarer å skille sex fra kjærlighet og er "flinkere" til å leve ut lystene sine enn oss damer. Mye mulig flere forhold hadde overlevd om det var mer akseptert at man kunne hatt sex med hvem man ville uten at det var noe problem. 

Er du en dame som tenker "min mann vil aldri vært utro". Tenk om igjen! 😅 

Anonymkode: d99ac...051

• Liker 4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå viser nesten all forskning på dette at menn og kvinner er like ille her, så det er ingen grunn for å svartmale kun menn her når kvinner er like stygge 

Anonymkode: fa434...1b6

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du henger på steder med mange utro folk og tar det som bevis på at menn flest er utro? Ok. 

Anonymkode: 88edc...c33

• Liker 25
  • Nyttig 22
AnonymBruker
Skrevet

Hva får du egentlig ut av dette innlegget TS? 

Anonymkode: 27af9...3c7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser i tråd etter tråd at kvinnfolk blir sjokka over å finne ut at mannen/kjæresten er utro. Jeg fatter ikke hvorfor! Er det ikke "common knowledge" at de aller fleste mannfolk er drevet av sex,og vil ta de mulighetene som byr seg? 

Jeg har vært endel på diverse "sexsider" (nakenprat, nakentid, Gaysir (der er det forressen utrolig mange  "heterofile" menn  i forhold som søker etter menn), cupido osv) og det som går igjen der er mannfolk i forhold som søker sex. Har pratet med såå mange menn som ikke har et snev av dårlig samvittighet for å prøve å finne seg noen å ha sex med,selv om de er i forhold. De fleste er bare redde for å bli oppdaget.

Vil påstå at nesten alle menn har denne trangen til å nedlegge kvinnfolk uten skrupler. Dette er menn i alle kategorier, de som har et bra forhold til dama/kona, de som lever i sexløse forhold, de som er ute etter spenning og tennes av "jakten" på en ny dame.

Tror mange (alle?) menn klarer å skille sex fra kjærlighet og er "flinkere" til å leve ut lystene sine enn oss damer. Mye mulig flere forhold hadde overlevd om det var mer akseptert at man kunne hatt sex med hvem man ville uten at det var noe problem. 

Ikke alle menn er like skadet...

Anonymkode: d224c...6a5

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg blir helt flau noen ganger. 

Men den tørrfisk til Nigeria for 3.5 mill som går i avisene tar kaka.

Anonymkode: 023ef...073

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du henger på steder med mange utro folk og tar det som bevis på at menn flest er utro? Ok. 

Anonymkode: 88edc...c33

Ja 😅 Litt som å gå inn på en face gruppe som heter "Vi som kjemper for monogame forhold", for så å klage på at alle der er trofaste 😅

Anonymkode: fa434...1b6

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Problemet er at kvinner ofte blir alt for avhengige av menn økonomisk og derfor ofte velger å bli i forholdet selv om mennene er utro.

Dette er grunnen til at jeg har alltid fokusert primært på karrieren og mulighetene for å tjene penger og ikke menn. Selv om det er mange som ikke liker å innse det, men penger er makt og den som har mest penger i forholdet har også mest makt. Sånn er det bare. 

Aldri slutt å fokusere på seg selv når det kommer til trening og karrieren, fordi så lenge en kvinne ser bra ut og er økonomisk uavhengig, mulighetene er mange. Det er utrolig viktig å investere i seg selv!

Hvis mannen min plutselig bestemmer seg en dag for å være utro, så sier jeg bare Next akkurat på samme måte som menn gjør!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Den store majoritet av menn er ikke utro i det forhold dem er i. Det er fakta. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var ikke måte på hvor bereist du var på diverse obskøne nettsider.

Hva hadde det blitt av deg hvis du brukte den tiden på nettsider som ga deg mer samfunnsnyttig kunnskap? 

Et språkkurs f.eks? Italiensk, spansk, fransk?

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Den store majoritet av menn er ikke utro i det forhold dem er i. Det er fakta. 

Hadde de hatt muligheten hadde nok fakta vært en annen

Anonymkode: 4e40d...f8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er klassisk kontrafktisk metode. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig hadde jeg kunnet vært utro med mange hvis jeg hadde ønsket det. Lever du i noen rar virkelighet. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skilt og har tre elskere som alle er gift 🤷‍♀️

Dame53

Anonymkode: 8441c...2d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame som er gift med en mann som jeg tenker at aldri i verden ville vært utro. Det er ingen ting som tyder på det, jeg har aldri hatt mistanke om noe som helst.

Ja, jeg er jo klar over at en del folk er utro. Men hva så? Jeg mener  hva tenker du at jeg skal gjøre? Slutte å stole på min mann? Være mistenksom, sjalu og kontrollerende, kreve innsyn i hans snap, meldinger og mail, bate sånn i tilfelle? Hvordan gagner det vårt ekteskap??

Anonymkode: 04480...2d0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Blir som når du jobber med inkasso, du tror alle i Norge er dårlige betalere fordi du blir miljøskadd av den gruppen du har med å gjøre. 

Anonymkode: 46984...31c

• Liker 13
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var den i hele verden jeg aaaaldri kunne se for meg skulle være utro. Ikke var han ute av hus annet enn på jobb, ikke var han sosialt anlagt, ikke spesielt attraktiv, var verdens snilleste og den jeg stolte mest på i hele verden, og så videre.. Men jammen meg, han klarte det han også! Etter dét har jeg konkludert meg fram til at absolutt ALLE kan være utro. (Gjelder nok damer også..) Så nei, jeg er ikke lenger naiv, og vet utmerket godt at nåværende samboer kan finne på det samme, men man kan jo ikke gi opp menneskeheten helt likevel..

Anonymkode: f938e...32b

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Damer er omtrent like mye utro som menn, sannsynligvis enda mer faktisk, fordi det er lettere for dem og fordi de ikke blir oppdaget like lett. Så menn er tydeligvis mer naive. Nesten søtt at de fortsatt innbiller seg at kvinner ikke kan knulle uten at det er følelser involvert.

Anonymkode: bfa6a...1de

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

14% av menn er utro (målt for hele Norges befolkning) 

Så nei. Alle menn er ikke det. 

Anonymkode: 8814f...7ea

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Snu litt på det. Hadde det ikke vært mer trist om damer flest ikke ble sjokkert når typen er utro. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...