Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Svimmelhet/ørhet etc under menstruasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Kanskje rett i forkant og under menstruasjonen sliter jeg med noen litt rare symptomer.. Føler på en ørhet og er ganske utmattet. Så er det akkurat som om jeg får lavt blodtrykk/blodsukker eller lignende. Som om blodsirkulasjonen også er dårlig. Hvis jeg lener meg fremover i denne perioden kan jeg kjenne at blodet bruser til hodet på en måte, og så blir jeg lett svimmel. Kan f.eks. ikke trene denne uken pga svimmelhet. 

Har tatt prøver hos lege, er innenfor normalen på alt. 

Noen som har noen forslag til hva dette kan være? Eller som kjenner seg igjen kanskje? Noen tips? Takk på forhånd 🥰

Anonymkode: 75328...31a

Skrevet

Helt normalt ved pms og mensen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jadzia skrev (13 minutter siden):

Helt normalt ved pms og mensen

Hm.. på en måte bra, men er vel noe man kan gjøre for at det ikke skal være sånn? Glemte også å legge til at jeg får kraftig øresus også disse dagene. Spesielt hvis jeg pusher det hardt. Når jeg da kommer hjem og legger meg nedpå spinner hodet rundt og jeg får en kraftig øresus

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hm.. på en måte bra, men er vel noe man kan gjøre for at det ikke skal være sånn? Glemte også å legge til at jeg får kraftig øresus også disse dagene. Spesielt hvis jeg pusher det hardt. Når jeg da kommer hjem og legger meg nedpå spinner hodet rundt og jeg får en kraftig øresus

Med pushe hardt mener jeg f.eks. etter en stressende dag på jobb, handling på butikken etc. Så var litt feil å skrive, men har skjønt at jeg må roe ned disse dagene - men ikke alltid det er helt mulig 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må nok bare lære deg å tilpasse dagene etter formen. For min del har både det og andre symptomer bare blitt verre jo eldre jeg har blitt. Nå i midten av 40-årene er jeg sengeliggende 2-3 dager i måneden pga kvalme, svimmelhet og ymse annet ved mensen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...