AnonymBruker Skrevet 6. mars #1 Del Skrevet 6. mars Jeg har planer å gifte meg her i Sverige med samboeren min, når jeg går på skatteteaten og trykker på ekteskapsattest så fyller jeg alt inn til det står det legg inn personnummer eller D-nummer til personen, Personen har ikke person nummer og d nummer ? Hva skal jeg gjøre? Det går ikke Ann å hoppe over heller? Anonymkode: cba35...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #2 Del Skrevet 6. mars Kontakt skatteetaten. Evt gjør et søk på hvordan gifte seg med en fra parteners land Anonymkode: a0009...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #3 Del Skrevet 6. mars https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/identitetsnummer/d-nummer/ Anonymkode: 36dad...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #4 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontakt skatteetaten. Evt gjør et søk på hvordan gifte seg med en fra parteners land Anonymkode: a0009...ba9 Skal ringe dem på nytt.😊 Anonymkode: cba35...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå