Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til at mannen har holdt telefonen mer unna meg i den siste mnd. Jeg har ikke for vane å snoke på hans telefon, men nå har jeg hatt såpass dårlig magefølelse at jeg gikk inn å tok en titt i dag tidlig. 
på snap har han en venninne som han nå er «super BFF» med dvs de har snappet hverandre mest de siste to mnd…jeg ser ingen chat log, kanskje forse chatten fjernes med en gang? Når jeg ser på telefonen hans kommer det en snap fra veninna, jeg åpner og der er det rett og slett et nakenbilde av henne…settle er no selfølgelig ugreit, men jeg vil gjerne vite om de har en fysisk greie eller kun noe pervo greier på snap..hvor vanlig er det egentlig å sende slik hvis man ikke er utro fysisk? 
noen som har erfaring? Vil prøve å finne ut mest mulig før konfrontasjon…

Anonymkode: f6343...df8

• Liker 3
  • Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville prøvd å ta bilde av det med din egen telefon først uten å si noe. Så hvis han nekter så kan du ta han for løgn. Husk å send beviset til deg selv på mail. Mulig han tvinger deg til å slette det. Jeg vet ikke åssen type manben din er.

Anonymkode: 797a2...0ec

• Liker 15
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle svart henne og hørt hva hun sa. Ikke røp for mannen din enda at du vet. Men snok på telefonen hans når du kan.

Anonymkode: 350e6...dc0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere jeg snapper nakenbilder med,og skriver om sex med som jeg aldri har hatt sex med (og heller ikke har noe ønske om å ha sex med). Flere av mine venninner gjør også dette så det er ikke veldig uvanlig.

Men,tror de fleste mannfolk som driver på med det gjerne kunne tenke seg at det ble mer en bare sexting,i motsetning til meg som er kvinne. Jeg er fornøyd med bare sextingen 😅

Anonymkode: 8ecbf...154

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til.

Anonymkode: 29ec5...3f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slå på snap kartet for deg uten at han merker det.

Anonymkode: 29ec5...3f6

• Liker 20
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfaring, som kvinnen. 

Min vurdering - de har enten hatt sex eller kommer til å ha det. 

Nå blir jeg vel hengt her, men du skal få et dønn ærlig svar likevel:

Jeg har utvekslet nudes med gifte menn. Og både vært bortpå de hvor vi aldri hadde sex, hvor det bare var å utveksle litt bilder og fantasier som var greia, OG de hvor vi hadde sex - eller et fullt kjærlighetsforhold. 

Men de som "bare" vil utveksle bilder og fantasier... - jeg tror nok de hadde gått lengre om jeg hadde foreslått å ta det et steg videre altså.. 

Spør du meg har han jo allerede gått over en grense.

Anonymkode: 3751d...920

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har lagt merke til at mannen har holdt telefonen mer unna meg i den siste mnd. Jeg har ikke for vane å snoke på hans telefon, men nå har jeg hatt såpass dårlig magefølelse at jeg gikk inn å tok en titt i dag tidlig. 
på snap har han en venninne som han nå er «super BFF» med dvs de har snappet hverandre mest de siste to mnd…jeg ser ingen chat log, kanskje forse chatten fjernes med en gang? Når jeg ser på telefonen hans kommer det en snap fra veninna, jeg åpner og der er det rett og slett et nakenbilde av henne…settle er no selfølgelig ugreit, men jeg vil gjerne vite om de har en fysisk greie eller kun noe pervo greier på snap..hvor vanlig er det egentlig å sende slik hvis man ikke er utro fysisk? 
noen som har erfaring? Vil prøve å finne ut mest mulig før konfrontasjon…

Synes synd på deg. Jeg opplevde det samme med min eks. Han fikk snapper i hytt og pine av sin eks, hevdet de var fra sin søster og lagret til og med sin eks under sin søsters navn. Hun sendte nakenbilder hele tiden. Han satt og holdt tlf vendt fra meg hele tiden og ble så jævla glad når det kom en snap... De planla og flere ganger å møtes men jeg oppdaget det og konfronterte han med det. Det ble ikke noe av der og da, men han gav seg aldri. Holder man først på med utroskap, fortsetter det gjerne med en ny og. 

Anonymkode: a2535...d89

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde vært et tillitsbrudd og klart utroskap for meg. Hadde ikke hatt betydning om de hadde hatt fysisk sex eller ikke. Og BFF på snap? Da svarer han henne daglig også…

Anonymkode: 58d76...2c3

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har utvekslet nudes med gifte menn. Og både vært bortpå de hvor vi aldri hadde sex, hvor det bare var å utveksle litt bilder og fantasier som var greia, OG de hvor vi hadde sex - eller et fullt kjærlighetsforhold. 

Men de som "bare" vil utveksle bilder og fantasier... - jeg tror nok de hadde gått lengre om jeg hadde foreslått å ta det et steg videre altså.. 

Herregud hvor mange er det snakk om her? Du får det på en måte til å høres ut som at du aktivt oppsøker gifte menn

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sextet med menn som er i forhold jeg, det er de som er på ballen. Jeg bare svarer. Kan likesågodt lage middag mens jeg sexter om hvor digg det hadde vært med kuken hans i rumpa mi eller hva nå enn han er gira på.

Så han er garantert interessert i mer med denne kvinnen

Anonymkode: 98007...325

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det forholdet der ble avsluttet med en gang du begynte å snoke, så bare gå din vei, det er der det ender uansett 

Anonymkode: acde4...c83

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Takk for svar. Det er dette jeg egentlig har landa på. Menn som driver på slik er ute etter fysisk sex ikke sant? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette hadde vært et tillitsbrudd og klart utroskap for meg. Hadde ikke hatt betydning om de hadde hatt fysisk sex eller ikke. Og BFF på snap? Da svarer han henne daglig også…

Anonymkode: 58d76...2c3

Ja er det ikke urovekkende at han er bff med henne? Har man det hvis det bare er vennskap liksom? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg har flere jeg snapper nakenbilder med,og skriver om sex med som jeg aldri har hatt sex med (og heller ikke har noe ønske om å ha sex med). Flere av mine venninner gjør også dette så det er ikke veldig uvanlig.

Men,tror de fleste mannfolk som driver på med det gjerne kunne tenke seg at det ble mer en bare sexting,i motsetning til meg som er kvinne. Jeg er fornøyd med bare sextingen 😅

Anonymkode: 8ecbf...154

Men er det med gifte menn da? Det er jo en ting å drive slik som singel. Men forventer egentlig at min mann ikke driver på slik. Er det vanlig at menn gjør slik? 

Skrevet

Det trenger ikke bety at noe skjer fysisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Det er dette jeg egentlig har landa på. Menn som driver på slik er ute etter fysisk sex ikke sant? 

Vet du, jeg tror faktisk at NOEN innbiller seg at de bare kan drive og tekste litt. Noen menn har en veldig rar moralsk grense i hodet, hvor de liksom kan unnskylde ting for seg selv, føle de er flinke om de gjør alt annet enn å putte penis i vagina liksom. 

Men det å starte noe sånt med intensjoner om at det liksom skal være - i deres hode - uskyldig, er ikke bare å leke med ilden - det er å helle bensin over hele seg selv og hoppe i bålet. De vil ha sex til slutt. Det bygger seg opp, de går over grense etter grense, til slutt havner de til sengs. Gitt at hun vil da.

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja er det ikke urovekkende at han er bff med henne? Har man det hvis det bare er vennskap liksom? 

Selvfølgelig er det ikke vennskap. Gifte menn får ikke nakenbilder av platoniske venner. 

Anonymkode: f8a3e...126

• Liker 19
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Å da skulle du ha lagret bildet. Og ikke sagt noe. Og bare latt han svette litt. Plutselig ligger et bilde der han ikke har sett. Og hun ville sikkert ha blitt sur for at han lagret det 

Anonymkode: 48b41...3ce

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...