Gå til innhold

Dårligere kvalitet på kattnakken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en kattnakken regnvinterdress til sønnen min sent i høst som allerede er lekk selv uten synlige skader. Jeg er veldig skuffet at en så dyr dress blir ødelagt av normalt bruk etter kort tid.  Andre med dårlige erfaringer av nylige kjøp av kattnakken? 

Anonymkode: a7529...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

😫

Endret av marazina
Skrevet

Kjøpte PLASK til fireåringen i høst, ser omtrent ubrukt ut til tross for både aking på grus og klatring i trær 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jar brukt kattnakken i 6 år. Har aldri hatt noe som helst problem.

Anonymkode: c8d86...5af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ræva kvalitet 

Anonymkode: 83c08...3c9

• Liker 1
Skrevet

Har de til begge ungene, og de har vært heldige gode, god passform, varm nok og holder fukt ute ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste regnsett som har blitt arvet videre til nestemann var fra Polarn O Pyret. Alle andre merker varte knapt en høst eller vår.

Anonymkode: df241...124

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eneste regnsett som har blitt arvet videre til nestemann var fra Polarn O Pyret. Alle andre merker varte knapt en høst eller vår.

Anonymkode: df241...124

Vi er også veldig fornøyd med Polarn o Pyret, både regntøy og vinterdress (og alt annet vi har kjøpt derfra). Kjøptedyrt regntøy fra HH. Det begynte å lekke etter et par måneder 😞

Anonymkode: 7ef26...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i barnehage.

Fornøyd med katnakken, polarn och p, didricson og HH

Anonymkode: b11e3...eab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte kattnakken regntøy til min gutr med en gang det kom for noen år siden. Var skikkelig misfornøyd. Den var liten i str, og ble fort slitt. 

Jobber i bhg, og mange av barna har kattnakken. Nå syns jeg de er blitt mye bedre. De virker som de er blitt større i str, eller mer reele, de tåler mer. Ser at søsken arver og de holder seg godt. 

Anonymkode: 72835...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...