AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 https://www.forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Forskning viser at hyppig utløsning er viktig for at menn ikke skal utvikle prostatakreft. Her på KG virker det være en overvekt av kvinner med mindre sexlyst enn sine menn. Spørsmålene blir da, når du vet at det vil gjøre at din mann holder seg frisk og lever lenger: - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 2
Nattehimmel Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 "For at mannen skal få tømme seg", tenker du på kvinner som søppelbøtter eller hva er greia med den kjipe ordbruken? Og hva har runking ved siden av henne i sengen etter at hun har avslått seksuell kontakt med kreftprevensjon å gjøre? Hadde spørsmålene dine i det minste vært formulert på en noenlunde oppegående måte så skulle jeg vurdert å svare, men det ser visst ut til at du får ta deg selv og "søppelet" ditt et annet sted. Hvertfall for mitt vedkommende. Hilsen sexpositiv kvinne 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Sex skal være basert på gjensidig lyst og nytelse. Menn i forhold kan også onanere forøvrig. Å ha en partner betyr ikke at man har krav på utløsning via partner så og så ofte. Veldig bra å finne en som er noenlunde bra match seksuelt sett, angående behov, men å ha en partner skal ikke og kan ikke bety at du krever sex/utløsning når du skulle ønske det. Begge må ønske sex for at sex er fint. Anonymkode: 391db...84e 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Minner forøvrig på ene kampanjen rettet mot ungdom og spesielt russ: Har du lyst? Det er ikke sex før begge har lyst. Mange voksne som også trenger forståelse rundt dette tydeligvis. Anonymkode: 391db...84e 6 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Mye runking gir lavere testosteronnivå, noe som gjør det lettere for kvinner å manipulere menn til å bli underdanige tøffelmenn. Anonymkode: e6522...7d5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 Herlighet. Du er mann. Det er din kropp. Din helse. Ditt ansvar. Jeg har sex når jeg/vi har lyst. Anonymkode: 74793...0df 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 Mannen min onanerer når og hvor han vil for så vidt. Ikke min business. Plager ikke meg at han onanerer ved siden meg i sengen. Tar ikke akkurat mange sekundene 😂 Jeg er ingen tømmestasjon for at mannen min skal tømme seg nei. Jeg har sex når jeg vil ha sex. Om han vil «tømme seg» utover de gangene vi har sex, så gjør han det. Virkelig en «ikke sak». Anonymkode: 63383...4f5 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min onanerer når og hvor han vil for så vidt. Hva om han gjør det på puta di, kjøkkenet eller i sofaen? Anonymkode: e6522...7d5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva om han gjør det på puta di, kjøkkenet eller i sofaen? Anonymkode: e6522...7d5 Ikke meg du spør, men voksne menn pleier å ha noe gangsyn angående hva som er ok og ikke. Anonymkode: 391db...84e 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Forskning viser at hyppig utløsning er viktig for at menn ikke skal utvikle prostatakreft. Her på KG virker det være en overvekt av kvinner med mindre sexlyst enn sine menn. Spørsmålene blir da, når du vet at det vil gjøre at din mann holder seg frisk og lever lenger: - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 Mannen kan runke hvor som helst, men ikke ved siden av meg i sengen. Har et aktivt sexliv med mannen, men må han runke, kan han gjøre det alene. Anonymkode: 2479a...927 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du spør, men voksne menn pleier å ha noe gangsyn angående hva som er ok og ikke. Anonymkode: 391db...84e Du vet jo aldri, er også mange folk som gjør mye rart. Anonymkode: e6522...7d5
SPOCA Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? Selvfølgelig, det er vi begge. Vi begge har et ansvar her. Skal sies at det skal godt gjøres å bli mer aktive enn vi allerede er. Jeg kunne nok klart mer enn 3 ganger daglig, men han kan synes det er litt voldsomt. - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? Nei, vi har allerede ofte sex, ergo er det ikke et behov for at han skal få "tømme seg" (herregud, for en ordbruk). Dessuten ønsker jeg og han å ha sex fordi vi har lyst. Jeg kunne dog gjerne hatt mer sex fordi jeg har høyere lyst. Eller, han har lyst, men det tar litt tid å lade kanonen, om man kan si det slik. - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Ja, det er sexy. Men han har sjeldent behov da, kan bli litt mye. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #13 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen kan runke hvor som helst, men ikke ved siden av meg i sengen. Har et aktivt sexliv med mannen, men må han runke, kan han gjøre det alene. Anonymkode: 2479a...927 Er det ikke hans seng også? Dama får ikke jaget meg ut fra min egen seng fordi jeg skal ta en runk ihvertfall 😅 Anonymkode: 9bc45...b76 2
ltfutt Skrevet 6. mars 2024 #14 Skrevet 6. mars 2024 Evenukkene levde gjennomsnittlig 14-19 år lengre enn vanlige menn. Det sunneste er altså ikke å tømme seg, men å kutte av seg ballene. 2 3
Korsihalsen Skrevet 6. mars 2024 #15 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Forskning viser at hyppig utløsning er viktig for at menn ikke skal utvikle prostatakreft. Her på KG virker det være en overvekt av kvinner med mindre sexlyst enn sine menn. Spørsmålene blir da, når du vet at det vil gjøre at din mann holder seg frisk og lever lenger: - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 Dra pikken deres selv.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #16 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet jo aldri, er også mange folk som gjør mye rart. Anonymkode: e6522...7d5 Ja men da må de isåfall tåle reaksjoner på det. Min mann hadde aldri runket og sprutet rundt på ulikt. Ikke mer enn han snyter seg på puta jeg skal ligge på etterpå. Man får snakke sammen om slikt også ved behov, men jeg har aldri opplevd en mann som ikke selv skjønner hva som er ok eller ikke angående hvor man runker. Tror de fleste menn er oppegående nok til å se an situasjoner selv. Anonymkode: 391db...84e 1
Bamseklemmer Skrevet 6. mars 2024 #17 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye runking gir lavere testosteronnivå, noe som gjør det lettere for kvinner å manipulere menn til å bli underdanige tøffelmenn. Anonymkode: e6522...7d5 Det er stikk motasatt.. for ronking = testosteron = sexlyst.. Den siste setningen er jo en bjørnetjeneste og svært latterlig😅 Tenk de kvinnene som nekter mannen å ronke.. men samtidig klager på tøffelmannen sin har null sexlyst😉 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #18 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 Ja, men det har ikke noe med helsegevinst å gjøre. Dessuten forutsetter det at mannen også er villig til å gjøre en innsats, ikke bare sutre over for lite puling. Er sexlivet labert, må det løses i fellesskap. Mannen kan ikke bare lempe ansvaret over på henne og forvente at hun blir oftere kåt. Både ja og nei. Liker kjappiser jeg, men jeg er ikke villig til å ha sex når jeg ikke er kåt. Så nei, jeg er ikke villig til å ha kjappiser kun med det formål at han skal ejakulere. Jeg har ingen problemer med at han runker ved siden av meg. Men han liker det ikke, han foretrekker å runke i enerom. Anonymkode: 643cf...d09 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #19 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Forskning viser at hyppig utløsning er viktig for at menn ikke skal utvikle prostatakreft. Her på KG virker det være en overvekt av kvinner med mindre sexlyst enn sine menn. Spørsmålene blir da, når du vet at det vil gjøre at din mann holder seg frisk og lever lenger: - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 Jeg glemte å svare på spørsmål. Jeg er veldig opptatt av å ha fokus på å bevare et aktivt og godt sexliv. Nei jeg er overhodet ikke villig til kjappiser kun for at mannen min skal tømme seg. En del av dette med å bevisst ta ansvar for å opprettholde et aktivt og godt sexliv er å ha respekt for min egen kropp og seksualitet, og aldri ha sex jeg ikke ønsker og nyter. Jeg har vært ung og dum tidligere, men har lært den harde måten at å påføre min kropp sex den ikke ønsker eller nyter gir negative konsekvenser. Jeg har for stor respekt for min seksualitet til å ødelegge dem slik. For min relasjon til min mann også. Han kan fint få runke ved siden av meg, men han er ikke så interessert i dette. De gangene han har runket foran meg er det på oppfordring fra meg, fordi jeg synes det er opphissende og dessuten er nysgjerrig på teknikker han selv bruker. Menn liker jo ulikt, så å se hvordan han selv utfører slikt er lærerikt. Anonymkode: 391db...84e 1
no shame Skrevet 6. mars 2024 #20 Skrevet 6. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 15.05): https://www.forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Forskning viser at hyppig utløsning er viktig for at menn ikke skal utvikle prostatakreft. Her på KG virker det være en overvekt av kvinner med mindre sexlyst enn sine menn. Spørsmålene blir da, når du vet at det vil gjøre at din mann holder seg frisk og lever lenger: - er du villig til å fokusere på å skape et mer aktivt sexliv? - er du villig til oftere ha quickies for at mannen skal få tømme seg? - er du positivt innstilt til at mannen din runker ved siden av deg i sengen, når du selv ikke vil ha sex? (og det ikke skapes noen skam rundt dette) Anonymkode: c3493...8a7 Jeg vil da gjerne stille deg spørsmålet.. vet du hva det gjør med et menneske å måtte ha sex uten å egt ville det? Hva gjør den formen for ufrivillig tvang med et forhold over tid? På hvilken måte tenker du at det er partners jobb, når man vet så mye om hva tvang, sexpress etc gjør helsemessige for mottager? 🤔 Endret 8. mars 2024 av no shame Skrivefeil 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå