Even Tuell Skrevet 9. mars 2024 #41 Skrevet 9. mars 2024 On 3/8/2024 at 6:59 PM, AnonymBruker said: Kanskje de lager bukser med glidelås for rumpa og fitta. Jeg vet ikke, å ri er ikke min greie. Anonymkode: a8a63...5eb Bukser med glidelås "der i bunden" hørtes usedvanlig ukomfortable ut. Særlig når du skal ri med dem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #42 Skrevet 9. mars 2024 Om en rir som nybegynner og ikke kjenner til bevegelsene godt gjør det heller litt vondt. Ikke minst blir man svært støl mellom bena. Bare vondt, ingen nytelse med andre ord. Når man blir mer erfaren lærer man hvordan det ikke skal gjøre vondt, men det blir uansett aldri noe særlig deilig. Som sykle/sitte på sykkelsete. Anonymkode: 9dc50...de7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #43 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 16.04): Nei! Har du ridd på hest noen gang selv, ts? I så fall ville du visst svaret. Anonymkode: be39a...e8d Kanskje ts er mann. Jeg er også mann og har ridd hester siden jeg var ca. 4 år gammel. Aldri assosiert det med noe seksuelt men har lurt om det er andreledes for kvinner. I gamledager ridde kvinner hest med begge ben på ei side. Kanskje puritanene var inne på noe? Anonymkode: 35853...6a3
Thyra Skrevet 10. mars 2024 #44 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kanskje ts er mann. Jeg er også mann og har ridd hester siden jeg var ca. 4 år gammel. Aldri assosiert det med noe seksuelt men har lurt om det er andreledes for kvinner. I gamledager ridde kvinner hest med begge ben på ei side. Kanskje puritanene var inne på noe? Anonymkode: 35853...6a3 Det var jo fordi kvinner ikke skulle vise beina.
Fioljenta Skrevet 10. mars 2024 #45 Skrevet 10. mars 2024 Damesadelen ble (såvidt jeg har skjønt) oppfunnet fordi kvinner hadde skjørt og da var det upraktisk med vanlig sadel, men også fordi menn ville kontrollere kvinners seksualitet. Det kunne ikke være bra for oss å spre beina over en hest. Det kunne jo føre til noe usømmelig. 😂 Men. Altså. Jeg har aldri opplevd orgasme av sånt. Likevel er det jo flere historier på nettet om kvinner som har fått orgasme av å ri. Og det er jo flere som påstår de fikk sine første orgasmer av å «ri faste puter». Så, vel, noe må det jo være i det… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå