AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Dere som driver hesteridning, opplever dere noen form for velbehag eller nytelse av å få underlivet gnidd og banket i en sal? Anonymkode: 5b44d...317
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Nei. Ingenting seksuelt skjer når jeg er opp på hesteryggen. Anonymkode: abb84...83b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Nei! Har du ridd på hest noen gang selv, ts? I så fall ville du visst svaret. Anonymkode: be39a...e8d
svartkatt Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 Det er en tråd om dette som ikke er så gammel.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Tror du de som driver med sykling får nytelse av å gnukke frem og tilbake på et sykkelsete? Anonymkode: 3294b...e1e 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 Nei. Idiotisk spørsmål. Anonymkode: d7a98...042
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 😂 Hvis du blir stimulert av å ri så er det noe alvorlig galt med sitsen din. Anonymkode: e87c2...b49 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du de som driver med sykling får nytelse av å gnukke frem og tilbake på et sykkelsete? Anonymkode: 3294b...e1e Jeg driver med sykling og får øm og "mørbanket" vulva, har virkelig slitt med å finne et behagelig sykkelsete/polstring🫠 Anonymkode: d981e...397 1
Kalikalinka Skrevet 6. mars 2024 #13 Skrevet 6. mars 2024 Altså… Har virkelig helt andre ting å tenke på når jeg styrer 400 kg hest enn å gnukke meg ned i salen i rare vinkler.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #14 Skrevet 6. mars 2024 Vi sitter ikke å rir på vulvaen. Setet skal ha kontakt med hesteryggen. Dvs at vi sitter på setebenet. Vulva gnis ikke borti noe med korrekt sits. Anonymkode: 808e9...981 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #15 Skrevet 6. mars 2024 Minner meg litt om spørsmålet jeg og mange av venninne mine fikk fra gutter da vi begynte å date på ungdomsskolen: bruker du bind eller tampong? Er det digg å bruke tampong? 😂 ja, er ordentlig godt og sexy å stappe inn tampong under mensen. Fyyyy flate, womanizer kan bare gå å legge seg, her kommer tamponizer! Anonymkode: 16d61...497 15
Even Tuell Skrevet 6. mars 2024 #16 Skrevet 6. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du de som driver med sykling får nytelse av å gnukke frem og tilbake på et sykkelsete? Anonymkode: 3294b...e1e Den eneste nytelsen jeg får av et sykkelsete er å komme meg av det. Hvorfor i svarteste hælvete skal sykkelseter være så harde og vonde. Når man må ha polstret bukse bare for å få det nogenlunde levelig er det et tegn på at noe er helt galt. Selv har jeg pælma det harde møkkasetet fra sykkelen og kjøpt et skikkelig digert kjerringsete med fjærer. Mountain bike med kjerringsete. Fuck yeah! Vil tippe det er mye det samme med å ri på en hest, men jeg skal ikke raljere og rakke ned på dyr. De skal respekteres... det er jo ikke deres skyld at vi på død og liv skal sitte oppå dem. 4
Bamseklemmer Skrevet 7. mars 2024 #17 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror du de som driver med sykling får nytelse av å gnukke frem og tilbake på et sykkelsete? Anonymkode: 3294b...e1e Jeg hørte det var ei fra Drammen som skulle sykle til Oslo, men hun nynnet og syklet forbi.. og like før Fredriskstad oppdaget hun at setet var borte😅
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #18 Skrevet 7. mars 2024 Absolutt ikke, som nybegynner blir man heller litt mørbanket 😅 Anonymkode: e7dc6...fd7
Gjest Middelmådig Skrevet 7. mars 2024 #19 Skrevet 7. mars 2024 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Jeg hørte det var ei fra Drammen som skulle sykle til Oslo, men hun nynnet og syklet forbi.. og like før Fredriskstad oppdaget hun at setet var borte😅 Prøver du å være morsom med å hentyde at å mose et metallrør inn i vagina er lystbetont for kvinner? Mens de sykler? Ta deg sammen.
Bamseklemmer Skrevet 7. mars 2024 #20 Skrevet 7. mars 2024 Middelmådig skrev (13 minutter siden): Prøver du å være morsom med å hentyde at å mose et metallrør inn i vagina er lystbetont for kvinner? Mens de sykler? Ta deg sammen. Nei.. jeg kommer aldri til å slutte med humor.. det er en test for å se om det finnes litt varme og liv bak tastaturet😅 Så ikke la dårlig humør sette en demper for min humor.. Btw.. jeg har sett kvinner som har montert dildo på sykkelsetet, så humoren min er sann. Men jeg har til gode å se en kvinne ri en hest til orgasme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå