Gå til innhold

Riding og nytelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som driver hesteridning, opplever dere noen form for velbehag eller nytelse av å få underlivet gnidd og banket i en sal?

Anonymkode: 5b44d...317

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri ridd.

Anonymkode: a8a63...5eb

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ingenting seksuelt skjer når jeg er opp på hesteryggen.

Anonymkode: abb84...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wtf...? nei.

Anonymkode: 57f2f...068

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Har du ridd på hest noen gang selv, ts? I så fall ville du visst svaret.

Anonymkode: be39a...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: d37cf...6e0

Skrevet

Det er en tråd om dette som ikke er så gammel..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du de som driver med sykling får nytelse av å gnukke frem og tilbake på et sykkelsete? 

Anonymkode: 3294b...e1e

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Idiotisk spørsmål.

Anonymkode: d7a98...042

AnonymBruker
Skrevet

😂 Hvis du blir stimulert av å ri så er det noe alvorlig galt med sitsen din.

Anonymkode: e87c2...b49

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du de som driver med sykling får nytelse av å gnukke frem og tilbake på et sykkelsete? 

Jeg driver med sykling og får øm og "mørbanket" vulva, har virkelig slitt med å finne et behagelig sykkelsete/polstring🫠

Anonymkode: d981e...397

• Liker 1
Skrevet

Altså… Har virkelig helt andre ting å tenke på når jeg styrer 400 kg hest enn å gnukke meg ned i salen i rare vinkler.

AnonymBruker
Skrevet

Vi sitter ikke å rir på vulvaen.

Setet skal ha kontakt med hesteryggen. Dvs at vi sitter på setebenet. Vulva gnis ikke borti noe med korrekt sits.

Anonymkode: 808e9...981

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg litt om spørsmålet jeg og mange av venninne mine fikk fra gutter da vi begynte å date på ungdomsskolen: bruker du bind eller tampong? Er det digg å bruke tampong? 😂 

ja, er ordentlig godt og sexy å stappe inn tampong under mensen. Fyyyy flate, womanizer kan bare gå å legge seg, her kommer tamponizer! 

Anonymkode: 16d61...497

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Den eneste nytelsen jeg får av et sykkelsete er å komme meg av det. Hvorfor i svarteste hælvete skal sykkelseter være så harde og vonde. Når man må ha polstret bukse bare for å få det nogenlunde levelig er det et tegn på at noe er helt galt.
Selv har jeg pælma det harde møkkasetet fra sykkelen og kjøpt et skikkelig digert kjerringsete med fjærer. Mountain bike med kjerringsete. Fuck yeah!

Vil tippe det er mye det samme med å ri på en hest, men jeg skal ikke raljere og rakke ned på dyr. De skal respekteres... det er jo ikke deres skyld at vi på død og liv skal sitte oppå dem.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hørte det var ei fra Drammen som skulle sykle til Oslo, men hun nynnet og syklet forbi.. og like før Fredriskstad oppdaget hun at setet var borte😅

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke, som nybegynner blir man heller litt mørbanket 😅

Anonymkode: e7dc6...fd7

Gjest Middelmådig
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Jeg hørte det var ei fra Drammen som skulle sykle til Oslo, men hun nynnet og syklet forbi.. og like før Fredriskstad oppdaget hun at setet var borte😅

Prøver du å være morsom med å hentyde at å mose et metallrør inn i vagina er lystbetont for kvinner? Mens de sykler? Ta deg sammen. 

Skrevet
Middelmådig skrev (13 minutter siden):

Prøver du å være morsom med å hentyde at å mose et metallrør inn i vagina er lystbetont for kvinner? Mens de sykler? Ta deg sammen. 

Nei.. jeg kommer aldri til å slutte med humor.. det er en test for å se om det finnes litt varme og liv bak tastaturet😅 Så ikke la dårlig humør sette en demper for min humor..

Btw.. jeg har sett kvinner som har montert dildo på sykkelsetet, så humoren min er sann. Men jeg har til gode å se en kvinne ri en hest til orgasme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...