Gå til innhold

Prostatamassasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har lyst til å utforske mannens prostata som erogen sone. Noen som kan dele erfaringer og gode teknikker?

Anonymkode: e299d...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Dra på matbutikken og kjøp enten kjøttpølser eller falukorv fra Gilde.

Anonymkode: 8a2f1...255

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har noe å glede seg til.

Ikke prøvd hverken falukorv eller kjøttpølse, men det finnes andre alternativer.

Begynn forsiktig men en finger dere, og ta det videre derfra. Viktig med rikelig med glidemiddel, og at han klarer å slappe av. 

Anonymkode: dd573...fd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best at mannen ligger på ryggen. Det kan være greit å ha et lite håndkle under rumpa og at man er relativ nydusjet. 

Det er nok en fordel om mannen er veldig kåt så gjerne god tid til teasing først. 

Bruk masse glidemiddel og før en finger inn. Rett innenfor lukkemuskelen, mot magen, kjenner du en litt ruglete, men ganske myk kul på str med en valnøtt ca. Jeg pleier å veksle mellom å massere den og å føre fingeren ut og inn. Evt bytte til liten vibrator. 

Om jeg holder på en liten stund så blir han helt i ekstase og kommer mye heftigere enn ellers. Jeg pleier ikke å runke ham samtidig. Kanskje bare stryke og kysse ham litt på penis og pungen som teasing. Han kommer altså av kun prostatamassasje. Noen menn foretrekker sikkert samtidig runking, men det finner dere ut av. 

Anonymkode: 96a8f...f82

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har erfaring med at det ikke er «min greie». Jeg synte direkte stimuli er ubehagelig. Stimuli via perineum er helt ok.

Anonymkode: 7ebc8...582

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker best at mannen ligger på ryggen. Det kan være greit å ha et lite håndkle under rumpa og at man er relativ nydusjet. 

Det er nok en fordel om mannen er veldig kåt så gjerne god tid til teasing først. 

Bruk masse glidemiddel og før en finger inn. Rett innenfor lukkemuskelen, mot magen, kjenner du en litt ruglete, men ganske myk kul på str med en valnøtt ca. Jeg pleier å veksle mellom å massere den og å føre fingeren ut og inn. Evt bytte til liten vibrator. 

Om jeg holder på en liten stund så blir han helt i ekstase og kommer mye heftigere enn ellers. Jeg pleier ikke å runke ham samtidig. Kanskje bare stryke og kysse ham litt på penis og pungen som teasing. Han kommer altså av kun prostatamassasje. Noen menn foretrekker sikkert samtidig runking, men det finner dere ut av. 

Prostata befinner seg lengre inn enn "rett innenfor" (med mindre det er store variasjoner fra mann til mann 🤔) Min erfaring er at jeg når den _akkurat_ med ytterste leddet til langefinger og/eller pekefingeren. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Signerer denne 😊

Her varierer det om jeg suger eller runker ham samtidig eller om vi kun stimulerer prostata. 

Vi liker også godt reverse cowgirl hvor jeg stimulerer prostata samtidig (bruker dildo). 

Pegging er også noe vi liker å praktisere innimellom, men det er noe som har kommet med tiden. Startet med finger, så plug, prostatavibrator og etter hvert dildo.

Skrevet
forkjølajente skrev (15 minutter siden):

Prostata befinner seg lengre inn enn "rett innenfor" (med mindre det er store variasjoner fra mann til mann 🤔) Min erfaring er at jeg når den _akkurat_ med ytterste leddet til langefinger og/eller pekefingeren. 

Ja. Det er kanskje litt variasjon. Jeg når den enkelte uten at hele fingeren er inni og jeg har ganske korte fingre. Men kanskje litt mer enn "rett innenfor" da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har erfaring med at det ikke er «min greie». Jeg synte direkte stimuli er ubehagelig. Stimuli via perineum er helt ok.

Anonymkode: 7ebc8...582

Signerer denne. Jeg har prøvd flere ganger med finger, dildo og prostata-vibrator uten at det ga meg noe som helst (bortsett fra spenningen med å prøve). Tenningen forsvant rimelig fort dessverre.

Anonymkode: 1392e...fba

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Signerer denne. Kan tilføye at rolig og stort press mot prostata kan gi en stor nytelse. Jeg er også av dem som liker fokus på prostata stimuleringen, med kun teasing og periodisk stimulering av penis. Om orgasmen kommer av prostata stimulering kan en serie orgasmer.

kos dere 👍

Endret av Tent
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har lyst til å utforske mannens prostata som erogen sone. Noen som kan dele erfaringer og gode teknikker?

Anonymkode: e299d...ea7

Det er viktig at mannen er godt kåtet opp. Hele området må gjerne være aktivert for at masasje av prostata skal gi nytelse og glede. Å starte med en finger i rumpa vil mest sannsynlig ikke gi noen ting og kanskje føles litt ubehagelig og rart. Om du derimot har hjulpet han godt på vei så føles det nok mye bedre ut.

Runking, suging, samleie først og så kan dere starte utforskningen. Det tar nok et par runder for at det skal bli noe ut av; kroppen hans må nok koble stimulering av prostata og nytelse før det blir virkelig fart. Det er uvant å få noe opp bak de første gangene og det er ikke sikkert at kroppen kobler det som seksuell nytelse automatisk (derrav "kravet" om at han bør være godt på vei før dere starter bak).
Derfor kan det være bra å ha det som avslutning de første gangene. Ha det som en ekstra ting samtidig som du/han stimulerer på vanlig måte. Noe så enkelt som å suge han samtidig som du har en finger opp bak på han... og så litt ekstra masasje når han nærmer seg toppen. Da kan det komme fort, hardt og mye, så vær forsiktig om du ikke å få spruten i munnen.

Etterhvert, om dere liker det så kan dere introdusere et leketøy.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...