AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Noen som har anbefalinger til en god printer som også kan scanne? Får dekket inntil 3.000 kr av arbeidsgiver, så er ikke interessert i modeller som koster mer enn det. Trenger ikke toppmodellen, men ønsker en som ikke er aller billigst. Har tidligere hatt en som var kjempebillig men som aldri fungerte (mistet kontakten med nettet, papir satte seg fast, feilmeldinger om tomt for blekk osv.), orker ikke det. Er det noe reell forskjell på merkene og modellene, eller er de fleste stort sett like? Anonymkode: b85f7...e13
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Styr unna HP og andre merker som krever at du oppretter konto eller må være på nett, husker ikke helt i farten men mener å ha lest at Brother, Fujitsu og Cannon er greie. Anonymkode: c20e4...956
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Jeg har gått over til laserprinter på hjemmekontoret, var så drittlei av at toneren tørket ut hele tiden. Har dessverre ikke noe tips til modell, da jeg valgte en printer uten scanner. Men anbefaler laser på det sterkeste! Anonymkode: de9c0...33f 1
bvp Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Dersom det er kun som kontormaskin ville jeg valgt laser, om den skal brukes til utskrift av bilder også ville jeg valgt Epson Ecotank siden den ikke har patroner men man fyller blekk fra flasker, de har gode utskrifter og er ganske rimelige i bruk.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har gått over til laserprinter på hjemmekontoret, var så drittlei av at toneren tørket ut hele tiden. Har dessverre ikke noe tips til modell, da jeg valgte en printer uten scanner. Men anbefaler laser på det sterkeste! Anonymkode: de9c0...33f Nå er det laserprintere som bruker toner da og toner tørker ikke ut... Du snakker vel om blekk som tørket ut i blekkskriveren? Anonymkode: 9f118...123 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 Et godt råd: Aldri kjøp printer og skanner i ett. For to tiår siden var jeg så korka dum at jeg gjorde dette; Epson-en jeg kjøpte, slukte blekk hver gang den slo seg på og jeg skulle skanne inn noe. Blekkskriver er også håpløst dyrt med mindre man er fotograf og må skrive ut bilder der og da; nå bruker jeg en laserprinter kjøpt for 12 år siden i en butikk som for lengst er nedlagt, med en av de originale tonerkassettene jeg kjøpte da. Hadde jeg kjøpt en blekkskriver, hadde jeg i mellomtiden måttet betale en formue for blekk som tørket ut. Anonymkode: 87918...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå