Gjest Gjest_cath_* Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Heisann! Nå har jeg vært innom 5-6 frisørsalonger her i Oslo uten å finne hårprodukter i Bonacure-serien. Er det noen som vet hvor de fører dette merket slik at jeg slipper å lete meg ihjel? På forhånd takk!
Gjest Fruktfat Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Heisann! Nå har jeg vært innom 5-6 frisørsalonger her i Oslo uten å finne hårprodukter i Bonacure-serien. Er det noen som vet hvor de fører dette merket slik at jeg slipper å lete meg ihjel? På forhånd takk! ← hmm, er det schwartzkopf som hadde de? de finnes ikke lenger, er vel sikkert fire år siden de slutta med den serien. mulig den heter noe annet nå.
Gjest Gjest_cath_* Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 De har den på Agaton Sax i Trondheim iallefall. Så derfor synes jeg det er litt rart at jeg ikke har funnet den her enda. Tror det er schwartzkopf som har den. Mvh. trådstarter
Cathie Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Når jeg jobbet på salong så sluttet vi med dette merket fordi det ikke var bra nok (av det jeg fikk høre) men i ettertid har jeg sett det på vita og sånne vanlige butikker...
Gjest Gjest_cath_* Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 http://www.cosmeticmall.com/category.aspx?...ategory_id=4054 Slik ser serien ut, hvis det kan være til noen hjelp. Mvh. trådstarter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå