Gå til innhold

Hvor mange plagg har du i garderoben din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

👗👚🩱

Ikke inkludert undertøy

Anonymkode: e71e0...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg, orker ikke å telle, vil ta hele dagen! 😅😵🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mange at jeg ikke har tall på det dessverre, selv etter stor opprydding nå nylig. Har fått gitt bort mye, og skal prøve å ha et mer bevisst forhold på hva jeg trenger og ikke trenger fremover + kjøpe mer kvalitet fremfor raske impulskjøp her og der. 

Anonymkode: f09bc...6ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la inn klærne mine i en app som heter Open wardrobe, og fikk en så fin oversikt 🤩

Jeg har redusert veldig, fordi vi skal flytte utenlands. Og nå inneholder garderoben min 50 plagg.

Spent på om det blir enklere å finne noe å ha på seg når man har litt mer oversikt 😊

I appen er det også statistikk over farger/gjenbruk/etc

Jeg landet på 27% thrifted, 34% hvitt og 26% rosa tøy😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare et tips til dere som skal kvitte dere med plagg dere ikke trenger/bruker lenger: på Finn.no er det mange som ønsker seg klær, som ikke har mulighet til å ta seg råd til det selv av ulike grunner. Så det er veldig kjærkomment om det legges ut på "gis bort" der inne om man har en liten bunke med klær, fremfor Fretex. Har gjort det selv flere ganger, og folk henter veldig raskt.

Anonymkode: d267e...340

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg laget en liste for en stund siden, og kom til 146, inkl. vanlig yttertøy, sko og badetøy/bikini, men ikke inkludert undertøy, turklær, treningsklær og treningssko :) Synes det er litt mye, så håper å klare å redusere på sikt. Det er vel en 12-15 ting på den lista som jeg sjelden eller aldri bruker, og derfor kan gi bort eller selge, og så må jeg ta en grundig gjennomgang av resten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

27 plagg (da telt uten uteklær for der har jeg mye til alle sesonger og aktiviteter)

4 tskjorter

4 singlett 

2 skjorter

2 jeans

1 dressbukse

1 kjole

1 bunad 

6 ullgensere 

2 kåper

1 jakke

2 pr sko støvletter og pensko

Anonymkode: 5f93e...8f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg teller av og til, og da pleier jeg å ha rundt 50 plagg. Dette er overdeler, underdeler, og jakker. Jeg teller ikke undertøy eller vintertøy som luer og votter. Sko har jeg for tiden 7 av, fra sandaler til vintersko. Synes det er et helt greit antall klær for mitt liv.

Anonymkode: 1d4ea...e39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omg, det har jeg ikke telt, men kommer nok iallfall opp til 500tallet, og da er det ikke lenge siden jeg rensket ut det jeg ikke bruker.

Men liker at det kan gå iallfall et par mnd mellom hver gang jeg bruker et plagg. Basic jeans er unntaket. Så generelt bruker jeg et plagg et par ganger hver sesong. F.eks. kjolen jeg har på idag brukte jeg sist tidlig i januar, så nå blir den liggende til høsten.

Anonymkode: 77495...788

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro jeg har over 500 plagg. 🫣

Må sies at jeg har dresskode på jobb, så krever en del ålreite klær. Men ja, det er mye…

Anonymkode: 056fa...3bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

266 inkludert treningstøy. Men det er fordelt på 6 forskjellige størrelser pga jojoslanking....

Anonymkode: f0e22...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg la inn klærne mine i en app som heter Open wardrobe, og fikk en så fin oversikt 🤩

Jeg har redusert veldig, fordi vi skal flytte utenlands. Og nå inneholder garderoben min 50 plagg.

Spent på om det blir enklere å finne noe å ha på seg når man har litt mer oversikt 😊

I appen er det også statistikk over farger/gjenbruk/etc

Jeg landet på 27% thrifted, 34% hvitt og 26% rosa tøy😇

takk for tips!! jeg har bare et regneark, men den appen høres mye bedre ut!

Anonymkode: f0e22...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

~10 t-skjorter
~8 skjorter
2 jeans
2 joggebukser
1 dressbukse
1 dress (inkludert bukse, så jeg har 2 bukser totalt)
1 tjukk jakke
1 tynn jakke
1 lue
1 par hansker
1 par støvler
1 par joggesko
1 par pensko

Det trur jeg var alt.

Anonymkode: 5a3e1...230

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må være langt over 1000, særlig om man også regner med sko. Sko og kjoler er nok min største svakhet. Har dresscode, så er en del bluser og blasere. Og er aktiv, så treningsklær og turklær trekker også opp en del. Bare i dag har jeg nå brukt 12 plagg, eks undertøy og sokker. 

Anonymkode: 1862d...1ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

14 kjoler
10 topper
7 cardigans
4 skjørt
1 jakke
2 jeans
3 par sko
1 caps
1 solhatt
4 bikini
1 badedrakt 
1 par solbriller
1 skjerf

I tillegg har jeg:

20 truser

4 bh

2 treningstights

3 sportsbh

Ts.😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen hundre, kanskje nærmere 1000

Anonymkode: 17d4f...f6b

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye. Tror det er rundt 900 plagg (hvis alt untatt undertøy, sokker, strømpebukser, sko o.l. ikke er tatt med). Enkelte av plaggene har jeg hatt i over 20 år da, alt er på ingen måte nytt 😅 Har en app hvor jeg har lastet opp bilde og informasjon om alle klærne mine, så jeg vet hva jeg har selv om det er mye (sjekk ut Whering!) 👍🏻 Jobber hele tiden med å få ting ut av garderoben så det ikke skal bli så fullt, og selger en del på tise og finn.

Anonymkode: 00b55...94d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sikkert 20 truser, 5 bh, ca 50 par sokker, 10-15 kjoler, en morgenkåpe, en neglisje, 4-5 sexy undertøyssett.

10-15 bukser, 6-10 topper, 5-6 gensere. 

skulle gjerne hatt mer bukser og overdeler. Alt er svart, så jeg er gørr kjedelig. 

Anonymkode: 86df0...e39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

sikkert 20 truser, 5 bh, ca 50 par sokker, 10-15 kjoler, en morgenkåpe, en neglisje, 4-5 sexy undertøyssett.

10-15 bukser, 6-10 topper, 5-6 gensere. 

skulle gjerne hatt mer bukser og overdeler. Alt er svart, så jeg er gørr kjedelig. 

Anonymkode: 86df0...e39

Svart er jo veldig in nå!😊

Mob wife og svart😎💅🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...