Gå til innhold

Uforpliktende sex med samme partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvis man som dame ønsker å få til en slik relasjon, hva bør man passe på? Hva er lurt, hvordan kan det faktisk fungere for damen også? Hvordan holde følelsene i sjakk og er tydelig med hverandre?  Takknemlig for konkrete tipps og erfaringer…

Anonymkode: bae0b...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med samme partner? Ønsker du sex med en mann vedsiden av ekteskap? Hvis det er det du sikter til så er deg en dårlig ide.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon 2 ganger, og begge gangene endte guttene opp med å bli forelsket. Ingen av disse guttene hadde passet i et forhold for min del. Han ene tok det fint og valgte at han ikke ville se meg mer. Han andre prøvde å ta kontakt i et halvt år, før han ga seg. 
Har aldri forsøkt på et slikt forhold igjen! Helt ærlig så var det ikke verdt det. Gikk rundt med dårlig samvittighet lenge.. 

Anonymkode: fca3d...534

AnonymBruker
Skrevet
pusepus skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med samme partner? Ønsker du sex med en mann vedsiden av ekteskap? Hvis det er det du sikter til så er deg en dårlig ide.

Nei, jeg er helt singel …

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Hvis man som dame ønsker å få til en slik relasjon, hva bør man passe på? Hva er lurt, hvordan kan det faktisk fungere for damen også? Hvordan holde følelsene i sjakk og er tydelig med hverandre?  Takknemlig for konkrete tipps og erfaringer…

Du, det krever årelang trening der du ligger med alle slags menn for å bli såpass emosjonelt avstumpet at du kan ha rene seksuelle forhold med noen - transaksjonell sex om du vil, bytte av seksuelle tjenester. For alle oss andre kommer følelsene snikende, alltid. 

Anonymkode: 261a4...ef2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre å melde seg inn i klubber der de møtes kun for å ha sex? 

Anonymkode: beda7...249

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives best med fast sexpartner selv, holder meg unne one nights. Har en fast mann jeg møter hver 14.dag selv :) En gang i  uken er for mye...da er ikke spenningen det samme.

Mitt tips er å kun møtes for sexen, ikke noe mer utenom. Det dreper spenningen totalt, ikke start med noe dating eller annet...sex ER sex for min del :) Slår meg mer løs på den måten.

Anonymkode: bd537...b42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt fast partner i 4 år som ble ett hekt for meg, forelsket og klarte ikke å avslutte for ett halvår siden. Nå tør jeg ikke det der noe mer. Men savner nærhet og kos og noen man føler seg trygg på.

Anonymkode: 7a636...e2d

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...