Gå til innhold

Reise tips til Tyrkia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei godt folk.

Jeg og min datter har bestilt en leilighet i 1 mnd i Alanya i july/august.  
Jeg ønsker veldig gjerne tips om div, anbefalinger og ikke anbefalinger. Shopping er på datters høyeste liste. 
Hva koser en koffert feks? Vi reiser kun med håndbagasje til Tyrkia. . Er jo svin dyrt med flybilletter. 
Ble anbefalt å ta bilde av pass og andre papirer å sende til egen Mail og andre familiemedlemmer om det skulle skjer noe. 

Anonymkode: f1853...ce4

AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på falske merkevarer og svindel, seksuelle tilnærmelser og tafsing fra menn er også vanlig.

Anonymkode: 2d9a4...298

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden ønsker noen egentlig å reise til Tyrkia i det hele tatt?? 

Jeg har i alle fall ikke lyst til å støtte et diktatur som misliker alle ikke-muslimer / kvinner / homofile, og så videre. 

Anonymkode: 664fb...710

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipset må være at man ikke reiser til Tyrkia. Kvinnesynet der nede er ikke akkurat det beste...

Anonymkode: a4057...7da

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye slitsomme selgere der. 

Har aldri vært der.

Anonymkode: 1ee64...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Alanya flere ganger. Jeg ville reist opp på borgen med taubane, og kanskje tatt en båttur og sett byen fra sjøen. Jeg ville også gått i hamam og fått oljemassasje og skummassasje (ikke pealing, det gjør vondt) Og så ville jeg reist til Side og sett museet der. Efesos og Pamukkale er fantastisk, men det blir ganske lange reiser, da må dere nok ha overnatting. Og badet i solnedgangen med alle skilpaddene som er i sjøen der ❤

Anonymkode: 31bcb...8b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært i Alanya flere ganger. Jeg ville reist opp på borgen med taubane, og kanskje tatt en båttur og sett byen fra sjøen. Jeg ville også gått i hamam og fått oljemassasje og skummassasje (ikke pealing, det gjør vondt) Og så ville jeg reist til Side og sett museet der. Efesos og Pamukkale er fantastisk, men det blir ganske lange reiser, da må dere nok ha overnatting. Og badet i solnedgangen med alle skilpaddene som er i sjøen der ❤

Ok, akkurat som alle de andre turistene gjør.

Hva med å finne på noe annet? Men du har det vel travelt med sol, bad, spising og shopping når du er der? Så du vet ikke om noe mer?

Anonymkode: 30ce7...b3a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, akkurat som alle de andre turistene gjør.

Hva med å finne på noe annet? Men du har det vel travelt med sol, bad, spising og shopping når du er der? Så du vet ikke om noe mer?

Anonymkode: 30ce7...b3a

Hvorfor skal jeg finne på noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...