Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 3 mnd på vei og har brukt kosttilskuddet «Lifeline Care Gravid» frem til nå, men nå er det tomt. Dette koster 300,- pakken, finnes det billigere alternativer?

Det er viktigste er vel Folat, Jod og Omega 3. Hva tar dere andre gravide kvinner? 😊

Anonymkode: 60081...230

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar "vanlig" multivitamin (i tillegg til folat første trimester) og jerntilskudd (påvist lavt jernnivå). 

Anonymkode: 76749...48a

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk innholdet i vanlig multivitamin, må inneholde folat og jod. Det gjør de fleste. Sykt mye billigere!

Anonymkode: e50b6...066

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tar "vanlig" multivitamin (i tillegg til folat første trimester) og jerntilskudd (påvist lavt jernnivå). 

Anonymkode: 76749...48a

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sjekk innholdet i vanlig multivitamin, må inneholde folat og jod. Det gjør de fleste. Sykt mye billigere!

Anonymkode: e50b6...066

Takk, skal sjekke! Men er det vanlig at Multivitamin inneholder anbefalt dose med jod? Mener å huske min forrige multivitamin inne inneholdt dette.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare d vitamin og jod. Bruker opp det jeg har av folsyre, men det er vel egentlig kun i første trimester man skal ta det?

Anonymkode: a3e5a...a9a

Skrevet

Jeg tar multivitamin, omega3 tabletter, og etter at blodprøve viste at jeg hadde litt lite jern og dvitamin tar jeg litt ekstra av det også. Multivitamin inneholder typisk både folat og alt annet man trenger, og myye billigere enn såkalte gravidvitamin. 

Skrevet

Tar vanlig multivitamin + omega 3, passer bare på at de inneholder folsyre og jod. Gravidvitaminer er svindel 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar folat, B12, D vitamin, vanlig multivitamin, jerntabletter og tran. Siden jeg nå er ferdig med 1 trimester, sa jordmor at jeg ikke trenger å ta folat lenger. Kommer til å fortsette med de andre tilskuddene, da jeg over flere år har slitt med forskjellige vitamin mangler, som jeg får kraftige symptomer av å mangle. Så tar ikke sjansen på å slutte på de før svangerskapet er over, da verdiene har vert fine det siste året og er redd for «tilbakefall». Det var helt greit for jordmor, og jeg tar blodprøver hver mnd. 
Dersom du er usikker, ville jeg snakket med jordmor og forhørt meg.

Anonymkode: c47d0...279

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker også Lifeline care gravid, men kjøper kun på tilbud og betaler maks 180,- pakken.

Anonymkode: 3de0b...cd6

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gode råd, alle sammen 😊

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg bruker også Lifeline care gravid, men kjøper kun på tilbud og betaler maks 180,- pakken.

Ikke verst! Hvor finner du så gode tilbud?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tusen takk for gode råd, alle sammen 😊

Ikke verst! Hvor finner du så gode tilbud?

Jeg la inn varsel på prisjakt og får jevnlig varsel når produktet synker i pris under en viss sum. Ser bl.a. Farmasiet har de på tilbud til 175,- nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...