AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Chattet daglig med en fyr på Tinder i et par uker. Vi gikk etterhvert over til Messenger og Instagram. Vi møttes ikke pga avstand, men det lå vel i kortene etterhvert. Siste meldingen fra han (på Messenger) for 3 uker siden inneholdt et spørsmål til meg. Jeg svarte på det, og spurte han et spørsmål. Han leste meldingen og svarte ikke. Jeg skrev heller ikke mer til han. Jeg slettet han etterhvert som følger på Instagram, og jeg sluttet å følge han. Og jeg har «gått videre». (Jeg legger kun ut en story i ny og ne på Instagram, ingen grunn for han å sjekke profilen min jevnlig). Det gikk 3 uker, og plutselig nå fikk jeg melding av han på Messenger der han spør hvorfor jeg slettet han på Instagram. Og han fortalte også at han hadde hatt mye å gjøre på jobben, og litt på privaten som gjorde han mye opptatt. Og han regnet ikke med å få svar fra meg nå. «Du kommer sikkert ikke til å svare nå blablabla». Han stilte også spørsmål ang det jeg skrev i meldingen jeg sendte for 3 uker siden. Skal jeg i det hele tatt svare? Jeg vil ikke virke bitter (og det er jeg heller ikke). Men han kunne jo skrevet at han var opptatt for 3 uker siden, i stedet for å ghoste meg. Å bli ghostet er ikke en god følelse, og han viste seg da å være en person jeg ikke ønsker videre kontakt med uansett. Anonymkode: e5219...de4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Bare piss det han skriver, ingen er så opptatt at de ikke har 53 sekunder til en melding på 3 uker. Han har vært opptatt med noen andre og nå har det skjært seg. Bare blokker ham. Anonymkode: 24e8e...a93 4 5
Blåttvann Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Han begynte å skrive med noen andre som var mer interessant og så har det går konk og nå prøver han seg på deg igjen. Jeg vet ikke om jeg hadde gitt han en sjanse til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare piss det han skriver, ingen er så opptatt at de ikke har 53 sekunder til en melding på 3 uker. Han har vært opptatt med noen andre og nå har det skjært seg. Bare blokker ham. Anonymkode: 24e8e...a93 Jaja jeg vet at det bare er unnskyldninger. Selvfølgelig han man alltid tid til å sende en kort melding. Han kunne seriøst kun skrevet at han var opptatt fremover, bare så jeg visste. Jeg pleier alltid å svare folk, har ikke samvittighet til annet. Men denne gangen vurderer jeg å ikke svare han. Anonymkode: e5219...de4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Blåttvann skrev (Akkurat nå): Han begynte å skrive med noen andre som var mer interessant og så har det går konk og nå prøver han seg på deg igjen. Jeg vet ikke om jeg hadde gitt han en sjanse til. Jeg tror også det. Hadde ikke tenkt å gi han en sjanse til. Mer om jeg skulle svare på meldingen så jeg ikke virker bitter. Anonymkode: e5219...de4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare piss det han skriver, ingen er så opptatt at de ikke har 53 sekunder til en melding på 3 uker. Han har vært opptatt med noen andre og nå har det skjært seg. Bare blokker ham. Anonymkode: 24e8e...a93 Dette er nok fasiten Anonymkode: c9731...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja jeg vet at det bare er unnskyldninger. Selvfølgelig han man alltid tid til å sende en kort melding. Han kunne seriøst kun skrevet at han var opptatt fremover, bare så jeg visste. Jeg pleier alltid å svare folk, har ikke samvittighet til annet. Men denne gangen vurderer jeg å ikke svare han. Anonymkode: e5219...de4 Hvis du svarer så er det igang igjen...helt til det dukker opp noe annet interessant for ham, og han ghoster deg nok en gang. Anonymkode: 24e8e...a93
Blåttvann Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror også det. Hadde ikke tenkt å gi han en sjanse til. Mer om jeg skulle svare på meldingen så jeg ikke virker bitter. Anonymkode: e5219...de4 Hadde sikkert bare svart "jeg svarer, men bare for å si at dette ikke er av interesse lenger. Ønsker deg alt godt." 1
Blåttvann Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du svarer så er det igang igjen...helt til det dukker opp noe annet interessant for ham, og han ghoster deg nok en gang. Anonymkode: 24e8e...a93 Ikke hvis man svarer og blokkerer. Da har man ofte overtaket, og han vil brenne inne med flere ting han ønsker å si. Endret 6. mars 2024 av Blåttvann
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 Lykke til. Han får nok en ny sjangse. Anonymkode: 1beec...520
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lykke til. Han får nok en ny sjangse. Anonymkode: 1beec...520 Nei jeg svarte og blokkerte Anonymkode: e5219...de4 2
Blåttvann Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg svarte og blokkerte Anonymkode: e5219...de4 Veldig bra!!!! Hva svarte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå