Kelsier Skrevet 6. mars 2024 #21 Del Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har bodd i flere kollektiv tidligere. Har aldri vært et problem. Anonymkode: 01497...200 Nei, det var derfor jeg skrev at dere to neppe er en god match. Det betyr ikke at det er noe feil med verken deg eller henne, det er ikke alle som går overens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #22 Del Skrevet 6. mars 2024 4 minutter siden, Kelsier said: Det er unektelig litt spesielt at du omtaler en du har bodd med i flere måneder som "en total fremmed", men antar du gjør det for å få frem et eller annet poeng. Ordvalget svekker egentlig bare sympatien du ellers kunne fått. Ordla meg kanskje feil. Skrev «total fremmed» da jeg ikke kjente roomien min fra tidligere. Anonymkode: 01497...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #23 Del Skrevet 6. mars 2024 2 minutter siden, Kelsier said: Nei, det var derfor jeg skrev at dere to neppe er en god match. Det betyr ikke at det er noe feil med verken deg eller henne, det er ikke alle som går overens. Åja, misforsto kommentaren din - beklager så mye for det. Men stemmer nok at vi ikke er en god match nei. Anonymkode: 01497...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #24 Del Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg forstår godt at TS er redd. Du har tydeligvis aldri gått på eggeskall i ditt eget hjem som barn. Det går ann å kommunisere uten å heve stemmen eller kjefte. Skal ikke være nødvendig i det hele tatt. Anonymkode: 8e0bf...542 Folk er forskjellige, noen har mer temperament enn andre. Hun har unnskyldt seg, TS er altfor skjør. Anonymkode: f7dc7...2c7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #25 Del Skrevet 6. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Å bli redd av litt kjeft er virkelig ikke normalt. Anonymkode: f068f...c33 Det var dessverre ikke «litt kjeft». Hun begynte å smelle igjen en skapdør, i tillegg til sin egen dør.Nevnte et sted i kommentarene at jeg har opplevd litt vold fra tidligere som gjør meg litt oversensitiv når noen som ikke er i familien plutselig skal begynne å kjefte på meg. Er selvfølgelig ikke noe jeg forventer at andre skal ta hensyn til, da det er mitt eget valg å bo der. Spør spesifikt etter råd, ikke kommentarer på hvordan jeg reagerer. Anonymkode: 01497...200 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #26 Del Skrevet 6. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Folk er forskjellige, noen har mer temperament enn andre. Hun har unnskyldt seg, TS er altfor skjør. Anonymkode: f7dc7...2c7 Ja, folk er forskjellige. Men høres ut som romkameraten til TS har noen mentale problemer. Unormal oppførsel å ha i et «nyfødt kollektiv». Har lest kommentarene til TS, og det virker som en årsak bak skjørheten. Anonymkode: 01497...200 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. mars 2024 #27 Del Skrevet 6. mars 2024 Skjønner deg veldig godt, ts. Jeg hadde også blitt satt ut av en slik oppførsel. Overhodet ikke normalt i min verden å klikke over slike bagateller, som dopapir. Det med overnatting av kjæresten din er en helt annen greie, og det kan jeg forstå kan være et irritasjonsmoment. Jeg syns overhodet ikke at du er skjør og nærtagende som flere her skriver. Jeg hadde reagert på samme måte🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #28 Del Skrevet 6. mars 2024 10 minutter siden, Hannah80 said: Skjønner deg veldig godt, ts. Jeg hadde også blitt satt ut av en slik oppførsel. Overhodet ikke normalt i min verden å klikke over slike bagateller, som dopapir. Det med overnatting av kjæresten din er en helt annen greie, og det kan jeg forstå kan være et irritasjonsmoment. Jeg syns overhodet ikke at du er skjør og nærtagende som flere her skriver. Jeg hadde reagert på samme måte🥰 Ja, skjønner at hun kunne bli irritert over det med at kjæresten min er på besøk. Var derfor jeg spurte etterpå om det var noe jeg kunne endre på, fordi jeg ønsker jo at hun skal være komfortabel i hjemmet sitt! Takk for svar <3 Anonymkode: 01497...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 6. mars 2024 #29 Del Skrevet 6. mars 2024 Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i én tråd. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #30 Del Skrevet 6. mars 2024 1. Du er et persilleblad. Tåler du ikke kjeft og uenighet må du bo for deg selv. 2. Det er JÆVLIG SLITSOMT å få kjæresten til en roomie på lasset hver helg. Jeg syns du er det største problemet her, Anonymkode: 6c852...422 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå