Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært gift i snart 10 år, vi er begge 60 årene og jeg er lei. 

En av tingene som irriterer meg er at han ligger med denne søvnapn-masken hver natt og den blåser bort på meg.

Jeg sliter med å få sove om natta, og det hjelper lite at denne blåser på meg.

Han ble sur da jeg ba ham legge seg inn på vår datters gamle rom i går.

Han tar aldri hensyn til meg.

Han er ikke glad i meg lengre heller det er tydelige tegn på det.

Jeg fikk et gullsmykke av han på min 60 års dag, et billig et sådan! Nabofruen fikk et på hennes dag og det var mye dyrere og penere.

Det var utrolig pinlig så jeg la på verdien da jeg viste det frem til mine venninner.

Jeg vurderer å skille meg fra min mann og finne en som virkelig setter pris på sinn frue. Jeg har alt truffet en flott, mørk sjarmør på nettet som jeg skal reise til i helgen men om det blir noe mellom oss vet jeg ikke. 

Har fortalt min mann at jeg skal besøke en venninne, orker ikke å høre på klagingen hans. 

Anonymkode: 8955c...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er notert!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så trist. 60 år og vil skille seg og prøve seg med noen andre …. 

Anonymkode: 8c444...94e

Skrevet

Hvorfor gikk ikke du og la deg på datterens gamle rom i går? 

Du velger jo selv å legge deg sammen med han hver natt.

Du har også blitt rimelig overfladisk når du tenker verdi på et smykke er en trussel mot forholdet.

Og du setter deg selv høyere enn både han og dere.

Så jeg tenker at din irritasjon rundt mannen skyldes like mye eller mer deg selv. Men typisk nok ser du ikke det selv.

Vær i det minste kvinne nok til å forlate mannen før du setter i gang med en ny mann.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

TS må være et troll!
Ingen normale folk kan skylde på at en maske mot søvnapne er grunn til skilsmisse!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Bromance
Skrevet
Belima skrev (15 minutter siden):

TS må være et troll!
Ingen normale folk kan skylde på at en maske mot søvnapne er grunn til skilsmisse!

Jeg mistenker også trollemor her, men likevel så det å ikke få sove kan være ganske horribelt. Men man finner seg andre løsninger, som å sove på hvert sitt rom.  (Resten av tråden virker også merkelig, som der med smykket, og "mørk sjarmør på nettet" 😂

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig forsøk, TS. 2/10

Anonymkode: 5c8a2...3a7

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her høres det ut som du egentlig har LYST å være irritert på mannen din. Sånn at det kan være hans feil at det går skeis og du selv slipper å ta noe ansvar for noe som helst. 

Anonymkode: cbb06...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...