AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Jeg fikk kontakt med en kar på nettet og vi chattet mye frem og tilbake, han virket veldig hyggelig og fin på alle måter. Han sa han var begynt å få følelser for meg og jeg sa jeg likte ham også. Vi hadde begge bilder av ansiktene våres så vi begge visste hvordan vi så ut. Han ville vite mer om min kropp så jeg fortalte at jeg var ikke så høy, og da fikk jeg masse hjerter tilbake med ordene "jeg liker deg uansett hva" Så da han ville se meg på CAM tenkte jeg det var trygt. Men da han så meg på skjermen bare satt han og stirret med et blikk som sa han var skremt. Så kommer det som såret aller mest "Hva feiler håret ditt? Er du kreftpasient eller noe?" Jeg ble helt satt ut av dette spørsmålet, visste ikke hva jeg skulle svare til det. Han avbrøt chatten og logget ut, det gjorde det ikke noe bedre. Jeg føler meg som et verdiløs missfoster, vil bare gjemme meg vekk. Jeg har kjempet en lang kamp med sykdom, det tok meg hele 8 år å bli frisk igjen. Det tykke håret jeg en gang hadde fikk jeg aldri tilbake, jeg pleier alltid å gå med lue/hatt når jeg er ute blant folk for å skjule det tynne håret, men jeg trodde det ikke ville bety så mye om han fikk se det, men der tok jeg visst feil. Er så fryktelig deppa 😢 Anonymkode: 47993...e00 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk kontakt med en kar på nettet og vi chattet mye frem og tilbake, han virket veldig hyggelig og fin på alle måter. Han sa han var begynt å få følelser for meg og jeg sa jeg likte ham også. Vi hadde begge bilder av ansiktene våres så vi begge visste hvordan vi så ut. Han ville vite mer om min kropp så jeg fortalte at jeg var ikke så høy, og da fikk jeg masse hjerter tilbake med ordene "jeg liker deg uansett hva" Så da han ville se meg på CAM tenkte jeg det var trygt. Men da han så meg på skjermen bare satt han og stirret med et blikk som sa han var skremt. Så kommer det som såret aller mest "Hva feiler håret ditt? Er du kreftpasient eller noe?" Jeg ble helt satt ut av dette spørsmålet, visste ikke hva jeg skulle svare til det. Han avbrøt chatten og logget ut, det gjorde det ikke noe bedre. Jeg føler meg som et verdiløs missfoster, vil bare gjemme meg vekk. Jeg har kjempet en lang kamp med sykdom, det tok meg hele 8 år å bli frisk igjen. Det tykke håret jeg en gang hadde fikk jeg aldri tilbake, jeg pleier alltid å gå med lue/hatt når jeg er ute blant folk for å skjule det tynne håret, men jeg trodde det ikke ville bety så mye om han fikk se det, men der tok jeg visst feil. Er så fryktelig deppa 😢 Anonymkode: 47993...e00 (glemte å skrive at han sa jeg var stygg før han logget av) Anonymkode: 47993...e00 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Ikke vær det kjære deg. Du er sikkert nydelig du. Han derimot er slem. Vanskelig å få gjort noe med det. Anonymkode: ea08b...af5 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 For en drittsekk!!! Jeg skjønner du ble lei deg, men du slapp også unna noen totalt blotter for empati. Herregud Anonymkode: e6719...408 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Du traff en drittsekk. Slett han og gå videre. Dessverre sier mange ting de faktisk ikke mener, han her inkludert. Anonymkode: a511b...9b4 6
TomSawyer Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk kontakt med en kar på nettet og vi chattet mye frem og tilbake, han virket veldig hyggelig og fin på alle måter. Han sa han var begynt å få følelser for meg og jeg sa jeg likte ham også. Vi hadde begge bilder av ansiktene våres så vi begge visste hvordan vi så ut. Han ville vite mer om min kropp så jeg fortalte at jeg var ikke så høy, og da fikk jeg masse hjerter tilbake med ordene "jeg liker deg uansett hva" Så da han ville se meg på CAM tenkte jeg det var trygt. Men da han så meg på skjermen bare satt han og stirret med et blikk som sa han var skremt. Så kommer det som såret aller mest "Hva feiler håret ditt? Er du kreftpasient eller noe?" Jeg ble helt satt ut av dette spørsmålet, visste ikke hva jeg skulle svare til det. Han avbrøt chatten og logget ut, det gjorde det ikke noe bedre. Jeg føler meg som et verdiløs missfoster, vil bare gjemme meg vekk. Jeg har kjempet en lang kamp med sykdom, det tok meg hele 8 år å bli frisk igjen. Det tykke håret jeg en gang hadde fikk jeg aldri tilbake, jeg pleier alltid å gå med lue/hatt når jeg er ute blant folk for å skjule det tynne håret, men jeg trodde det ikke ville bety så mye om han fikk se det, men der tok jeg visst feil. Er så fryktelig deppa 😢 Anonymkode: 47993...e00 Ser du det fra en annen vinkel skal du være glad du ble kvitt ham så fort. Ingen voksen mann sier noe sånt. 16
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Mest sannsynlig hadde han bestemt seg for å kødde med noen allerede fra starten av. Da hadde det ingenting med deg å gjøre ❤️ Noen er skada og synes sånt er gøy. Anonymkode: dfbab...6bc 5 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 Good riddance, sier jeg bare! Og gratulerer, som har møtt på et realt rasshøl. DU er helt sikkert ei nydelig vakker og god jente med en flott personlighet. Du kommer til å finne deg en flott kjæreste etterhvert og få et fint forhold. HAN derimot, kommer til å slite. For hvem vil egentlig date noen som er så ekkel med folk? Jo det er bare andre ekle folk. Slike overfladiske stygge mennesker er ute av stand til å oppleve dyp og empatisk kjærlighet. Så egentlig er det litt synd på han. Men så kommer han til å få som fortjent også. Er en trøst i det. Heldigvis hører slike folk til sjeldenheten. I det virkelige liv, er det aller aller fleste folk hyggelige og snille. Anonymkode: 52a2b...b30 2 4
Koda Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): (glemte å skrive at han sa jeg var stygg før han logget av) Anonymkode: 47993...e00 Ts, han er jævlig stygg på innsiden. En sånn "mann" trenger ikke du. Drit i det, kan hende han er en av de som tenner på degradering av andre mennesker, og det er heslig. Tenk å være sammen med noen som bare har vondt å si om andre hele dagen? Nei takk, du er bedre enn det der. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 Dette handler ikke om deg. Det handler om at du traff en psykisk syk person på nettet som antakelig hadde gjort dette uansett hvordan du så ut. Han hadde pla lagt dette fra før du skrudde på kameraet. Ingen normale mennesker gjør noe sånt uansett om man mener den andre personen er stygg eller ikke. Så her skal du være glad for at du er kvitt han!! Anonymkode: 8a084...0e5 1 5
Urwa Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 Gratulerer kjære deg,du har blitt kvitt en stor drittsekk. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Good riddance, sier jeg bare! Og gratulerer, som har møtt på et realt rasshøl. DU er helt sikkert ei nydelig vakker og god jente med en flott personlighet. Du kommer til å finne deg en flott kjæreste etterhvert og få et fint forhold. HAN derimot, kommer til å slite. For hvem vil egentlig date noen som er så ekkel med folk? Jo det er bare andre ekle folk. Slike overfladiske stygge mennesker er ute av stand til å oppleve dyp og empatisk kjærlighet. Så egentlig er det litt synd på han. Men så kommer han til å få som fortjent også. Er en trøst i det. Heldigvis hører slike folk til sjeldenheten. I det virkelige liv, er det aller aller fleste folk hyggelige og snille. Anonymkode: 52a2b...b30 Ja, jeg kan egentlig ikke tenke meg at han her har en utstråling og generell væremåte som er radikalt annerledes fra den sjuke siden han viste trådstarter. Jeg tror han vil avsløre seg tidlig i en datingfase, med et-eller-annet han sier eller gjør, som fører til at normale mennesker skygger unna. Off-topic, men jeg "dumpet" en gang en fyr (vi datet ikke så lenge før jeg fikk nok) fordi han var uhøflig mot butikkansatte og andre i serviceyrker. Det hjalp sørgelig lite at han ga MEG komplimenter og oppmerksomhet, når han ikke gidder å hilse på eller se på personen i kassa på Kiwi, ikke gidder å si "ja takk" eller "nei takk" til enkle spørsmål og så videre. Han fremstod for meg rett og slett ikke som en genuint hyggelig person, og personlighet er viktig for meg. Hvis jeg hadde blitt kjent med en fyr som virket hyggelig og sa fine ting til meg, og deretter funnet ut at han hadde oppført seg mot tidligere damer slik trådstarter opplevde, det hadde vært en umiddelbar dealbreaker! Anonymkode: 51ae0...ccf 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #13 Skrevet 6. mars 2024 Hvorfor ta innover deg at en dritt du knapt kjenner kommer med sånt. Du bør være veldig glad det kom nå, slik at du slipper å involvere deg mer med han. En som maser sånn på nett hadde jeg virkelig bare kutta ut før dette. Ville sett på det som en mann med feil intensjoner. Hev hodet ditt over dette. Det er han det er noe feil med ikke deg. Dman oppfører seg bare ikke slik han gjorde. Har fått slik dritt av menn jeg også, de bruker jeg ikke en tanke på å ta til meg. Når de først smigrer og så blir idiotisk. Manipulerende heter det. Det er søppel. Søppel kaster man i søppeldunken, også tenker man ikke mer på det. Uansett vil du være vakker for noen og stygg for andre. De som sier andre er stygge, de eier ikke sosiale antenner eller noen form for mormal folkeskikk. Han er bare et troll som liker å ydmyke damer. Anonymkode: 13af1...bc1 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #14 Skrevet 6. mars 2024 Tenker du skal være glad for at han avslørte seg så raskt så slipper du å kaste bort mer tid på han. Anonymkode: 5a2db...dca 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #15 Skrevet 6. mars 2024 Om du leter etter menn på plattformer hvor det kun finnes samfunnsskrap (match.com osv) så er dette hva du ender opp med. Anonymkode: 3c3cd...818 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #16 Skrevet 6. mars 2024 Han var nok den stygge her, både innvendig og utvendig. Enkelte menn som ikke har utseendet med seg lever av å rakke ned på kvinner. Stygge menn er ofte stygge på alle måter. Anonymkode: 23610...1c9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #17 Skrevet 6. mars 2024 Veldig trist å høre slikt. Ingenting er galt med deg. Du er nok en vakker dame. Og du finner noen som elsker deg for den du er. Vær glad for at han viste sin sanne side med engang. Tenk om du skulle vært i et forhold med han.. konstant dårlig selvbilde og kritikk. Anonymkode: ac3a8...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå