AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Har i de siste månedene hatt rare smerter i hodet. Det startet med nervesmerte lignende trykk på samme plass i hodet. (venstre side forran) Det kom å gikk i flere uker. Dro til fastlege som prøvde å sette bedøvelse sprøyte nøyaktig der det gjorde vondt. Det hjalp ikke. Dagen etter satt han sprøyte i nakken/bakhode slik at halve hodet ble bedøvet. Dette hjalp heller ikke. Fast lege har ordnet time til MR med kontrast som jeg skal skal ta i neste uke. Jeg har nå fått endret hodepine de siste to månedene. Det iler og og stikkende smerter på forskjellige steder i hele hodet. Varer alt fra 5-10 sekunder. Det kommer flere ganger i løped av dagen. Er så sliten av dette at det gjør vondt i hele hodet når disse smertene ikke kommer. Smertene er ikke veldig smertefulle, men det går ut over jobb og familie. Noen som har opplev det samme? Klarer ikke finne ut hva det kan være. Anonymkode: cf23b...72a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 start med å føre hodepinedagbok først som sist, du vil trenge den for utredning videre. Det finnes ulike apper, som braintwin og hodepinedagoboken for å nevne noen.. Søk opp hodepine norge på nett eller fb - der er mye info om ulike typer hodepine. Anonymkode: e8d82...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Høres utrolig merkelig ut med en fastlege som først prøver å bedøve deg før han sender deg på MR med kontrast, det høres jo uansvarlig ut. 😮 Enig med den over i at en dagbok over hodepine og eventuelle andre symptomer er lurt. Jeg endte opp med å bruke en slik syklus tracker når jeg skulle føre oversikt over alle mine symptomer veldig enkelt og greit. Anonymkode: de532...8d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå