AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Har en nyfødt baby på snart 2 uker. Puppene mine kan av og til være så fulle at de er sprengt, helt harde og så på bristepunktet at det renner. Babyen kan nesten tømme hele brystet på én amming. Hvordan kan jeg da ha nok melk til å mette han, om da 2mnd, 4mnd osv? Puppen er jo full, kan vel ikke romme mer enn den allerede gjør? Anonymkode: a1fba...611
FeraVera Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Næringsinnholdet i melka endrer seg etterhvert som babyen blir større☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Du har akkurat født og holder på å etablere en melkeprodulskon, det er helt vanlig at brystene føles fulle. Hormoner og økt blodtilførsel gjør at brystene lekker og føles veldig harde. Dette har ikke direkte med nivået av melk i brystene å gjøre. Jeg hadde mere melk senere, selv om brystene føltes fullere ut da osv. Anonymkode: 2c766...eae 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Det lages ny melk kjapt. Dessuten endrer ikke volumet babyen drikker seg noe særlig, men næringsinnholdet endrer seg etter hvert som babyen vokser😊 Anonymkode: 2b113...c6d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå