Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er gift med en mann og vi har et barn på 1 år. Han jobber mye borte med overnatting så jeg er mye alene hjemme med barnet.

de to siste ukene har jeg vært helt alene og stått i sjukdom (jeg og barn), jeksler og lite til ingen søvn.

mannen min kom hjem i går og fant ut i at i dag var det jobb møte på en restaurant. Jeg var ikke overlykkelig at han dro men «lot han dra» (i mangel på bedre ord)..

dette jobb møtet ble plutselig bare fyll og han sa han skulle bare være noen timer.

klokka går og jeg ser at han må begynne å sjekke busser eller så får han seg ikke hjem. Han skulle gi beskjed hvilke buss han skulle ta fordi jeg skulle hente han (går ikke så ofte buss helt ut der vi bor, så jeg skulle hente han på nærmeste terminal) 

tre timer går og han har ikke svart på meldinger , eller tlf eller i det heletatt varslet hvilke buss han skal med. 
så nå er alle bussene gått for natten og han kom seg ikke med noen.

han ser ikke problemet i at han ikke kommuniserer og informerer litt slik at jeg kan være litt forberedt da jeg og må ta hensyn til barnet. 

det hele endte opp med at han booket seg inn på hotell..

Bare syns det er merkelig at en voksen mann på 40+ ikke kan informere eller kommunisere da han forventer det samme fra meg. Han velger heller å sove på hotell enn å si unnskyld til meg..

Anonymkode: 2b562...fab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det første, veldig uansvarlig og helt feil prioriteringer mtp deg og barnet! Han gjør som du skriver i overskriften helt som det passer han. Det funker ikke i en familie. 

Anonymkode: 7a1e3...81f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt og tekt kun en ting om oppførselen hans. Utrokap.

Anonymkode: 99f10...61f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så skuffet, for han skulle bare være borte en time eller to, men det ble jo faktisk 6 timer! 😕 Og så nå hotell.. 

Hadde liksom ikke tatt det så ille om han faktisk sendte meg en melding og kommuniserte om hva planen er. 
Føles ikke ut som han tenker på oss i det heletatt. Han er så mye borte fra barnet også når han kommer hjem så skal han være enda mer borte?

Anonymkode: 2b562...fab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...