AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #21 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Skjønner det heller ikke. «Kan ikke tenke meg å ha sex med en som er 20 år yngre, kunne vært sønnen min» Men det ER jo ikke sønnen din, det er en viril, kåt person som har lyst på sex med deg. Kjedelig mentalitet.. Anonymkode: 5a74f...991 Fordi jeg er opptatt av mennesket mer enn kroppen. Anonymkode: 10249...e76 1
Påkrevd Skrevet 7. mars 2024 #22 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 1.11): Nei, fordi mor mi er i ca samme alder. Hadde bare blitt rart. Anonymkode: 69a12...74a Skjønner ikke det argumentet. Hva har mora di med saken å gjøre? Ved f.eks stor fysisk likhet kan jeg skjønne at det dukker opp en mental sperre, men hvis omtrent samme alder er "likheten", henger jeg ikke med. Gjelder det samme for søsken? Altså hvis du er 30, kunne du da ikke ligget med kvinner mellom 25-35, fordi de er ca. i samme alder som eventuelle søstre? Men for å svare på spørsmålet, ja det kunne jeg gjort...og gjorde det. Det var en utelukkende god opplevelse, det. Hun var gammel nok til å være trygg i egen kropp, erfaren nok til å vite både hva som funket for henne selv, (og hadde definitivt lært noen triks opp igjennom som funket på meg også), og samtidig ung nok til at kroppen absolutt var med på notene, både fysisk og utseendemessig. Tydeligvis hadde jeg også noe hun satte pris på. Vi møttes mer eller mindre jevnlig i et par års tid. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #23 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har aldri skjønt denne logikken. Hva med en dame som er 4-5 år yngre enn deg? Samme alder som din søster. Om du ligger med en dame på om lag samme alder som mora di er det likevel IKKE mora di. Det er et helt annet menneske. Anonymkode: d6340...47c Fordi en så mye eldre dame automatisk fremstår som hva som har vert din mor i "morsrollen" din hele livet. Kroppslig preget av at man ikke er 30 år lenger, gjerne litt preget av å ha vokst opp i en annen tid, andre tanker. Det er noe med hele settingen som blir helt feil. Like barn leker best. Er ikke alle som har søster? Skjønner ikke denne sammenligningen.. Anonymkode: 0dfb6...0c4 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #24 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 8.54): Nei takk. Det er nok av 20-åringer som utklasserer hver eneste 50-åring i kropp og utseende som jeg kan ligge med istedet. Anonymkode: db2a1...1e4 Forskjellen er at litt mer voksne damer ofte er mye mer avslappet både til sex, naken og kropp. De gir litt mer blanke når det kommer til hva andre synes, de er trygge på seg selv og er ofte direkte og tydeligere på hva de vil og hva de vil ha. 20-åringene kan kanskje ha kropp og utseende, at de utklasserer hver eneste 50-åring stemmer ikke, og de mangler erfaringer som de eldre har på et par punkter. Jeg husker ikke komikeren i farta, men han skjønte ikke martyrene og disse 72 jomfruene, han mente det var mye bedre med ei godt erfaren dame fra gata som visste hva hun gjorde 😛 Anonymkode: edb7f...eb1 1
totti_1 Skrevet 7. mars 2024 #25 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordi jeg er opptatt av mennesket mer enn kroppen. Anonymkode: 10249...e76 You're missing out, buddy/girl. 1
Gjest Nasty Skrevet 7. mars 2024 #26 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ser det er mange som er opptatt av kroppen. Ikke personen, men bare kroppen. Må være så og så trent, slank osv. For en verden vi lever i. Uff. Anonymkode: 226a3...d06 Sånn har menn vært siden tidenes morgen, vi bare hører litt mer fra de i dag. Ingenting unormalt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #27 Skrevet 7. mars 2024 Mannjessheim1984 skrev (På 6.3.2024 den 6.09): https://www.instagram.com/visuelin Altså - hvem hadde sagt nei til å ha sex med Mona? Det triste er jo at hun antakelig hadde vært helt nydelig uten all botoxen og restylanen. Nå ser hun bare lik ut som alle andre som har fått fylt på litt for mye. Anonymkode: dddbc...885 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #28 Skrevet 7. mars 2024 Hadde en sommerflørt med en dame på 50 når jeg var 30, det var helt fantastisk sex, og det ble mye. Men oftest har jeg holdt meg til damer på 40-50år. Tror jeg var 32 sist gang jeg hadde sex med en dame under 40, de er rett og slett jevnt over mye bedre i senga enn unge damer Anonymkode: e43fd...581 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #29 Skrevet 7. mars 2024 Selvsagt kunne jeg det dersom jeg hadde hatt en annen seksualmoral enn jeg har. Er gift med ei fantastisk kone på min egen alder, så kommer aldri til å ha sex med andre, men hjernen er fascinerende. Den kan godt begynne å fantasere om en dame i 50-årene på jobb selv om jeg aldri kommer til å gjøre noe fremstøt. Jeg vil ikke ha sex utenom ekteskap, og det ville vært uaktuelt for meg å gifte meg med en som er så mye eldre, men dersom verdisynet mitt hadde vært annerledes er ikke kroppen til en dame i 50-årene noen hindring. Anonymkode: 68b77...566
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #30 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvsagt kunne jeg det dersom jeg hadde hatt en annen seksualmoral enn jeg har. Er gift med ei fantastisk kone på min egen alder, så kommer aldri til å ha sex med andre, men hjernen er fascinerende. Den kan godt begynne å fantasere om en dame i 50-årene på jobb selv om jeg aldri kommer til å gjøre noe fremstøt. Jeg vil ikke ha sex utenom ekteskap, og det ville vært uaktuelt for meg å gifte meg med en som er så mye eldre, men dersom verdisynet mitt hadde vært annerledes er ikke kroppen til en dame i 50-årene noen hindring. Anonymkode: 68b77...566 Og noen får sjokk når de kler/vasker av seg all sminken, push-up, hold-in og valkene og skrukkene bare hvælvær ut. Noen er tørre, noen er vide. Innpakningspapiret har alltid fasinert.. (les fin kort kjole, fine strømper osv) Om 10-15 år reiser noen av de på pensjonist-turer og har det hyggelig med jevnaldrende. Barn av sin egen tid. Så nei, det har aldri fasinert meg med mer en 6-7 års aldersforskjell. Derimot kan mange eldre være sjarmerende på sin måte, ikke minst ved sin kunnskap, erfaring og omsorg for å nevne noe. Anonymkode: 0dfb6...0c4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #31 Skrevet 8. mars 2024 Been there, done that. Anonymkode: 03428...5b9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #32 Skrevet 8. mars 2024 Hadde deiig sex med en dame på 50 da jeg var 25. Møttes i syden. Hun hadde en datter på min alder, men jeg foretrakk moren. Ble ikke noe mer av det. Anonymkode: 54ba3...075
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #33 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det triste er jo at hun antakelig hadde vært helt nydelig uten all botoxen og restylanen. Nå ser hun bare lik ut som alle andre som har fått fylt på litt for mye. Anonymkode: dddbc...885 Er puppene ekte? Hvordan kan man ha så store nippler som 50 åring? Eller er det botox i nipllene? Anonymkode: 795f8...36e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #34 Skrevet 8. mars 2024 Det har jeg da jeg var 35. Hun var en kollega på 51. Jeg trodde først det kom til å være rart, men det var akkurat like deilig som med partner på egen alder. Vi måtte dog bruke glidemiddel, men så slapp en å tenke på prevensjon. Anonymkode: 43a2b...bf9
bullehurk Skrevet 8. mars 2024 #35 Skrevet 8. mars 2024 Nasty skrev (22 timer siden): Sånn har menn vært siden tidenes morgen, vi bare hører litt mer fra de i dag. Ingenting unormalt. Jepp ! Storbøndene satte barn på de unge tjenestejentene, og husfrua kastet dem på dør når det begynte å vise. På 17 og tidlig 1800-tallet når vi hadde proffesjonelle leiesoldater/hær her i landet, var de fritatt for bidragsplikt. Mange "rrikfolk" betalte soldatene for å ta på seg farskapet til ungjentene. Og når det gjelder det omvendte er det heller ikke helt nytt, bare mye mer skjult før. Selv i det gamle Rom, så betalte de rike fruene vaktene i Colluseum for en stjålet kosestund med de unge sterke gladiatorene. "You can`t fight biologi".
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #36 Skrevet 8. mars 2024 Mannjessheim1984 skrev (På 6.3.2024 den 6.09): https://www.instagram.com/visuelin Altså - hvem hadde sagt nei til å ha sex med Mona? Pen dame ja, men hun gjør seg sånn til, det er skikkelig usexy. Ser ut som filter på de fleste av bildene hennes og.. Hvordan vet du at hun er i 50 årene? 🤔 Anonymkode: a3fd9...5dd
Mannjessheim1984 Skrevet 8. mars 2024 #37 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pen dame ja, men hun gjør seg sånn til, det er skikkelig usexy. Ser ut som filter på de fleste av bildene hennes og.. Hvordan vet du at hun er i 50 årene? 🤔 Anonymkode: a3fd9...5dd https://www.dagbladet.no/tema/mona-48-hetsesfor-bikinibilder/75238227
Grüner Skrevet 8. mars 2024 #38 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 1.06): Hvorfor og hvorfor ikke? Anonymkode: 226a3...d06 Det finnes da mange spreke karer på din egen alder, så hvorfor må du ha sex med menn som er over 20 år yngre? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #39 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 13.43): Hu der prøver å se ut som om hun er 23 og med i Ex on The beach. Anonymkode: 4f32a...3d8 Ja, er en fin knulledokke.. Anonymkode: 795f8...36e
AnonymBruker Skrevet 6. november #40 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 22.22): Ser det er mange som er opptatt av kroppen. Ikke personen, men bare kroppen. Må være så og så trent, slank osv. For en verden vi lever i. Uff. Anonymkode: 226a3...d06 Det er snakk om sex her, så ja. Da er kropp essensielt. Ingen som knuller personligheten din. Istedet for å klage over det så kan man gjøre en innsats for å se best mulig ut. Det gagner deg generelt sett på alle områder. Anonymkode: db2a1...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå